וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צומת הדרכים של אורן חסון: ההחלטות שעומדות בפני יו"ר ההתאחדות לכדורגל

16.11.2020 / 13:00

ההערכה לרוטנשטיינר, המשימה שהציב לשחקנים וערפל המאמן שעדיין אופף את הנבחרת הבוגרת והצעירה. ביומיים הקרובים יסתיימו הקמפיינים של הנבחרות ויושב ראש ההתאחדות לכדורגל יצטרך להכריע מי יובילו את הכדורגל הישראלי בשנים הקרובות

תקציר: כל שערי ליגת האומות, 15 בנובמבר/ספורט 1

עתידו של וילי רוטנשטיינר בכדורגל הישראלי ייקבע בעוד כשבועיים בפגישה שיקיים האוסטרי עם יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אורן חסון לסיכום תקופתו כמאמן הנבחרת הלאומית של ישראל. חסון מעריך את רוטנשטיינר ואחרי אינספור שיחות ביניהם ובחינת עבודת האוסטרי מהצד, הוא משוכנע שמדובר באיש כדורגל טוב.

צריך לזכור שאם אחד מהצדדים יחליט להיפרד לחלוטין, רוטנשטיינר יקבל 7 משכורות בגובה של 100 אלף שקל נטו כל אחת. מדובר למעשה בסכום של 700 אלף שקל נטו בקירוב אותם יקבל האוסטרי גם אם ירצה בעצמו לעזוב. זה אמנם רק פיצוי על חוזה שיש לו עד 2022, אבל עדיין מדובר בסכום משמעותי וספק אם בהתאחדות לכדורגל ירצו לשלם אותו בלי ליהנות ממה שיש לרוטנשטיינר לתת.

מאמן נבחרת ישראל, וילי רוטנשטיינר. רויטרס
בהתאחדות יעדיפו לשלם לו 700 אלף שקל ללא תמורה? וילי רוטנשטיינר/רויטרס

כדי שיהיה סיכוי להמשך הקשר עם האוסטרי בין אם כמאמן ובין אם כמנהל טכני של הנבחרות, נבחרת ישראל צריכה לסיים את קמפיין ליגת האומות בדרג ב'. אם הנבחרת תרד לדרג ג' אחרי המשחק מחרתיים מול סקוטלנד, כל האווירה בהתאחדות לכדורגל תהיה אחרת וזה גם יפגע בקשר עם רוטנשטיינר. לא מן הנמנע כי גם אם הנבחרת לא תנצח היא עדיין לא תסיים אחרונה בבית כי בהתאחדות לכדורגל מעריכים שצ'כיה תנצח את סלובקיה במשחק המקביל כך שבכל מקרה סלובקיה תסיים אחרונה ותהיה זו שתנשור לדרג ג'. אם אכן תצליח הנבחרת להישאר בדרג ב', בהתאחדות לכדורגל יראו זאת כהישג וזה ייזקף לזכות רוטנשטיינר בבואו של חסון לקבל החלטה לגבי עתידו של האוסטרי.

רק אחרי שחסון ורוטנשטיינר יקבלו יחד את ההחלטה, תתכנס ועדת האיתור בה חברים מלבד חסון גם שינו זוארץ, אלי אוחנה ואלי כהן והיא זו שתדון במחליף של האוסטרי.

ליוסי אבוקסיס שהיה גם מועמד בקיץ סיכויים גבוהים להיבחר, אבל גם אברם גרנט, ניר קלינגר, רוני לוי, רן בן שמעון ומאמן זר יבואו בחשבון. באשר לאיל ברקוביץ', אם יתייצב לועדת האיתור ויסכים להילחם על התפקיד, גם מועמדותו תהיה ריאלית.

עוד בוואלה!

כולם טועים לגביו? דילמת ביברס נאתכו בנבחרת רק הולכת ומתחזקת

לכתבה המלאה
ניר לוין מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
גם לו מחפשים מחליף. ניר לוין/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

גם באשר לנבחרת הצעירה יצטרך אורן חסון לקבל החלטות. מחר תסיים הנבחרת את קמפיין מוקדמות יורו 2021 עם משחק חוץ בספרד (21:45, שידור בלעדי בוואלה! ספורט), והמאמן ניר לוין לא צפוי להמשיך. אלון חזן עוזרו של רוטנשטיינר מועמד לתפקיד ויש גם אופציות נוספות שנלקחות בחשבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully