וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הנבחרת תומכים ברוטנשטיינר, אבל הסיכויים שיישאר פוחתים

16.11.2020 / 6:51

המאמן ייפגש עם אורן חסון אחרי סקוטלנד כדי לדון על עתידו. נאתכו ספג ביקורות, לביא עשוי לפתוח במקומו ברביעי. השחקנים מבינים: "אסור שיהיו פערים כאלה ביכולת בין המחציות"

תקציר: כל שערי ליגת האומות, 15 בנובמבר/ספורט 1

אכזבה גדולה בנבחרת ישראל אחרי ההפסד 1:0 אמש (ראשון) לנבחרת צ'כיה. בנבחרת אמנם היו מרוצים מהיכולת במחצית השנייה, אך התאכזבו מעוד תוצאה לא מספיק טובה, וכעת מציבים כמטרה לא לרדת לדרג ג' בליגת האומות - מה שעשוי לקרות במקרה של הפסד לסקוטלנד ביום רביעי.

"לפני הקמפיין אמרו שזה בית שאין לנו סיכוי לעשות בו כלום ושנסיים אחרונים, אבל הוכחנו בכל משחק שאנחנו שווים ליריבות", אמר אחד השחקנים בנבחרת. "עכשיו נשאר לנו לנצח את סקוטלנד כדי שלא נרד חלילה דרג, כי באמת זה לא מגיע לנו בקמפיין הזה".

לפני המשחק פנטזו בנבחרת על ניצחון שיהפוך את המפגש עם סקוטלנד לקרב ראש בראש על ראשות הבית, אבל כמו ברוב המשחקים בקמפיין, מחצית ראשונה חלשה גרמה לנזקים כבדים מדי. "כמעט בלתי אפשרי לנצח משחקים כשאתה נראה ככה במשך מחצית שלמה", אמר שחקן בכיר בנבחרת. "אין סיבה בעולם שיהיה שוני כל כך גדול בין מחצית ראשונה לשנייה. אם אנחנו אי פעם רוצים להשיג משהו, אנחנו חייבים לשנות את זה".

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל מאוכזב. Petr David Josek, AP
היו שווים יותר מזה? זהבי אמש/AP, Petr David Josek

עיקרי הדברים

  • אכזבה גדולה בנבחרת אחרי ההפסד לצ'כיה: "אסור שיהיו תנודות כאלה ביכולת"
  • השחקנים נחושים להימנע מירידת דרג לקראת סקוטלנד: "זה באמת לא מגיע לנו"
  • בנבחרת ביקרו את ביברס נאתכו. נטע לביא עשוי לפתוח במקומו נגד סקוטלנד
  • השחקנים בעד השארתו של וילי רוטנשטיינר, אבל סיכוייו להמשיך הולכים ופוחתים

עוד בוואלה!

כולם טועים לגביו? דילמת ביברס נאתכו בנבחרת רק הולכת ומתחזקת

לכתבה המלאה

אחת הסיבות העיקריות לשינוי הייתה הכנסתו של קשר מכבי חיפה נטע לביא במקום ביברס נאתכו. נאתכו ספג לא מעט ביקורת בקמפיין הנוכחי מהפרשנים ואתמול גם כן הציג יכולת חלשה, כאשר לביא משנה לחלוטין את המשחק וגם מאפשר לדור פרץ ואייל גולסה לבוא לידי ביטוי. לביא עשוי לפתוח ברביעי נגד סקוטלנד, ובמקביל נמשכות הביקורות על נאתכו - גם מצד אנשים בתוך הנבחרת - אולם השחקנים מגנים עליו. מי שעוד זכו למחמאות מלבד לביא, היו אייל גולסה ומנור סלומון.

וילי רוטשיינר יצטרך להחליט לקראת המשחק ברביעי האם הוא מתעקש להמשיך בשיטת שלושת הבלמים למרות ההרחקה של חאתם עבד אלחמיד. אם המאמן האוסטרי ימשיך באותה שיטה, שרן ייני יוקפץ להרכב.

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל לצד חאתם עבד אלחמיד המורחק. Petr David Josek, AP
הסיכוי להישאר אבד? רוטנשטיינר עם אלחמיד אתמול/AP, Petr David Josek

בסיום המשחק נגד סקוטלנד ייפגש יו"ר ההתאחדות אורן חסון עם רוטנשטיינר כדי לקבל החלטה סופית לגבי המשך דרכו בנבחרת. האוסטרי זוכה לתמיכה רחבה מאוד בחדר ההלבשה של הנבחרת, אך העובדה שהנבחרת כשלה במשימה מול סקוטלנד בליגת האומות לקראת היורו הקרוב וגם תסיים במקרה הטוב ביותר במקום השלישי בבית בליגת האומות לקראת מונדיאל 2022, מפחיתה את סיכוייו להמשיך. כך או כך, החלטה תתקבל לכל המוקדם בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully