וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "אנחנו סופגים שערים מצחיקים". רוטנשטיינר בביקורת על נאתכו וטואטחה?

15.11.2020 / 23:37

מאמן הנבחרת לאחר ההפסד בצ'כיה: "לשחקן או שניים היו בעיות במחצית הראשונה". זהבי: "אנחנו פותחים לא טוב". ניצחון על סקוטלנד או עזרה מצ'כיה - כך ישראל תשרוד בדרג ב' בליגת האומות

תקציר: כל שערי ליגת האומות, 15 בנובמבר/ספורט 1

נבחרת ישראל לא הצליחה להשאיר לעצמה הערב (ראשון) סיכוי לסיים כראש בית 2 בדרג ב' של ליגת האומות ולהתקדם לדרג א', אחרי שהפסידה 1:0 בצ'כיה במחזור החמישי. כעת רק צ'כיה יכולה למנוע מסקוטלנד את המקום הראשון ועליית הדרג, בעוד ישראל תקווה לשמור על המקום השלישי ולא לרדת לאחרון, בו נמצאת סלובקיה, שמשמעותו נפילה לדרג ג'.

במחזור האחרון ביום רביעי תארח ישראל את סקוטלנד באצטדיון בנתניה. ניצחון יבטיח הישארות בדרג ב', בעוד תיקו יספיק כל עוד סלובקיה לא תנצח וגם במקרה של הפסד אפשר להימנע מירידה, אבל רק אם צ'כיה תנצח את סלובקיה במקביל (לישראל יתרון בזכות הניצחון 2:3 בטרנבה).

ניר ביטון שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
מלחמת הישרדות ברביעי. ניר ביטון/רויטרס

"אני חושב ששיחקנו נגד נבחרת חזקה מאוד, במיוחד במחצית הראשונה", אמר המאמן וילי רוטנשטיינר. "מבחינה טקטית הייתי מרוצה, כל שחקן ביצע את המשימה שלו - אבל לא יותר. הצ'כים שיחקו טוב ומהר, והיו לנו בעיות בהנעת הכדור. אמרתי לשחקנים לפני המשחק שכשאנחנו מאבדים זה מסוכן מאוד, כי הצ'כים עוברים מהר מאוד מהגנה להתקפה".

על ההבדל בין המחציות והוצאת נאתכו וטואטחה בהפסקה: "זה היה גם במשחק הקודם. אנחנו משום מה לא מתחילים טוב, ואחרי השינוי שעשינו במחצית, השתפרנו. דיברנו על זה באסיפות לפני המשחק שנצטרך להיות טובים נגד נבחרת צ'כיה כבר מההתחלה. אבל לשחקן אחד או שניים היו בעיות במחצית הראשונה, ותיקנו את זה במחצית השנייה".

על הסיבות לפתיחה הלא טובה: "דיברנו על המשימות בבירור לפני המשחק, אבל לא תמיד מה שאתה מתכנן הוא אפשרי. לפעמים היריב מקשה עלינו. ניסינו לתקן את זה בהמשך, אבל במחצית הראשונה זה היה קשה מאוד. אני לא בטוח שהבעיה היא מנטלית, ננתח את המשחק הזה וננסה להצליח טוב יותר במשחק הבא. אני מרוצה מהמחצית השנייה שלנו, אבל אנחנו צריכים להיות טובים מההתחלה ולהשתפר בכל מה שקשור למסירה האחרונה".

לגבי האפשרות שיישאר כמאמן הנבחרת: "יש לנו עוד משחק נגד סקוטלנד, ואם ננצח אותו נשיג את המטרה שלנו - להישאר בדרג ב'. לגבי הניתוחים של הקמפיין, את זה נעשה אחרי המשחק האחרון".

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל לפני יקוב בראבץ שחקן נבחרת צ'כיה. רויטרס
"היינו צריכים לתת הכול מההתחלה". ערן זהבי/רויטרס

ערן זהבי סיכם: "אני מאוכזב מהמחצית הראשונה, מהמחצית השנייה אני לא מאוכזב כי אני מאמין שהגיע לנו השוויון. אם היינו משיגים את השער זה היה מוצדק. במחצית הראשונה היינו אנמיים ולא אגרסביים, היינו צריכים לתת הכול מההתחלה מול נבחרת כמו צ'כיה ולא עשינו את זה".

הכוכב ניסה להסביר למה הנבחרת פותחת לא טוב את המשחקים: "אני לא אתווכח עם העובדות. אנחנו פותחים לא טוב וסופגים שערים מצחיקים, ואז כשאין ברירה אנחנו מתעוררים ומקשים על כל נבחרת. קפיצת המדרגה שלנו צריכה לבוא בצורה שאנחנו מתחילים משחקים. אנחנו צריכים להביא את זה מהדקה הראשונה עד הדקה האחרונה. זו המטרה וזו תהיה קפיצת המדרגה שלנו".

עוד אמר זהבי: "אני חושב שהכול תלוי בגישה איתה הגענו למחצית השנייה לעומת הראשונה. המיקום שלי במגרש הוא לא מה שמנע ממני להגיע למצבים, אלא הצורה בה שיחקנו בהתחלה. אני לא מסתיר את זה: כשהעזנו יותר הגענו למצבים, הפעלנו לחץ גדול על הצ'כים, אבל זה היה צריך להיות מהמחצית הראשונה. אני חושב שזה מנטלי ועוד נעבוד על זה".

אייל גולסה שחקן נבחרת ישראל לפני אלש מאתיו שחקן נבחרת צ'כיה. רויטרס
"התחושה לא הכי נעימה". גולסה/רויטרס

אייל גולסה הוסיף: "התחושה לא הכי נעימה. אני חושב שכמו שכולכם ראיתם, במחצית השנייה המשחק נפתח לנו והיינו יכולים לכבוש. זו תחושה מאכזבת. התכנית שלנו הייתה להתחיל לשחק חזק מההתחלה, אבל הצ'כים לחצו אותנו טוב מההתחלה. צ'כיה נבחרת מצוינת וזה לא הסתדר לנו בהתחלה. מתחילת המחצית השנייה השתלטנו על המשחק וראיתם את זה. מאז שהגעתי למכבי תל אביב אני חווה שנים טובות מאוד, כל עוד אני בריא אני משחק. מעבר לזה אני לא יכול לעשות. מתי שיקראו לי אני אגיע כי אין יותר כיף מאשר לייצג מדינה שלמה".

מנור סולומון אמר: "היה משחק קשה מאוד, ספגנו שער מוקדם מאוד והיינו צריכים לעבוד קשה. שיחקנו טוב יותר במחצית השנייה והיו לנו מצבים, אבל שיחקנו נגד יריבה חזקה מאוד. כולם ראינו שהיינו שווים לנבחרת צ'כית במחצית השנייה והראינו שיש לנו על מה לבנות".

המאמן הצ'כי ירוסלב שילהאבי אמר: "היה משחק קשה מאוד בשבילנו, היינו לחוצים מאוד עד הסיום. התחלנו טוב עם שער מוקדם ויקוב ינקטו היה יכול לכבוש גם את השני. קצת חבל שלא הצלחנו לכבוש את השני כי אז המשחק היה שונה. לזהבי היה פחות שטח מאשר במשחק שהיה בין הנבחרות בישראל, למרות שהוא הגיע למצבים מסוכנים והשוער שלנו עזר לנו. אני שמח שחלוץ מצוין כזה לא כבש מולנו".

יקוב ינקטו אמר: "רצינו להיות יותר התקפיים, אבל ישראל הפכה את זה לקשה, במיוחד במחצית השנייה. תומאש ואצליק עזר לנו עם ההצלות שלו. אני חייב להודות שלא ציפיתי למשחק כל כך קשה". קפטן צ'כיה וכובש השער ולדימיר דארידה: "לא היינו מספיק רגועים במחצית השנייה ולא בנינו מספיק טוב את המתפרצות. לישראל לא היה מה להפסיד והיא תקפה עם הרבה שחקנים, לא הצלחנו לדחוף אותה אחורה. עשינו צעד חשוב מאוד קדימה הלילה ואם נמשיך לשחק עם אותה מחויבות וריכוז, נוכל להצליח גם במשחק האחרון מול סלובקיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully