וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטלנד לא מוטרדת אחרי ההפסד: "נתחיל רצף חדש מול ישראל"

ריאן כריסטי הסביר לאחר ההפסד בסלובקיה: "חגגנו את העלייה ליורו עד שעות הבוקר המוקדמות". המאמן קלארק: "המטרות עדיין לפנינו"

אחרי חגיגות העלייה ליורו, נבחרת סקוטלנד נעצרה היום (ראשון) עם הפסד 1:0 בסלובקיה שמנע ממנה לרשום משחק עשירי ללא הפסד, לראשונה מאז 1927. למרות זאת, הסקוטים עדיין במקום הראשון בבית 2 של דרג ב' בליגת האומות, וכל עוד המשחק של נבחרת ישראל בצ'כיה לא יסתיים בתיקו, יצטרכו להשלים את העבודה בנתניה ביום רביעי.

המאמן סטיב קלארק הדגיש: "אמרתי לשחקנים שהרצף הזה צריך להגיע לסיומו מתישהו. יש דרך להפסיד, והיום שיחקנו טוב והגיע לנו יותר מהמשחק הזה. אבל כל המטרות שלנו עוד לפנינו. זה לא היה צעד לאחור, יש לנו הרבה על מה לבנות להמשך. אנחנו חייבים להתחיל רצף חדש כזה, בתקווה שנעשה את זה עם ניצחון בישראל".

שחקן נבחרת סקוטלנד לי גריפית'ס. רויטרס
המאמן ביקש להרים את הראש. לי גריפית'ס/רויטרס

הקשר ריאן כריסטי אמר לאחר ההפסד בטרנבה: "המסיבה נמשכה עד שעות הבוקר המוקדמות אחרי המשחק בסרביה, אז זו כנראה לא הייתה ההכנה הכי טובה מבחינתנו. אבל תבינו, עשינו היסטוריה באותו ערב ורצינו לחגוג את זה. ברור שאנחנו מאוכזבים שלא ניצחנו את סלובקיה. קיווינו להבטיח את ראשות הבית, אבל נצטרך לעשות את זה בישראל ביום רביעי. יהיה קשה, שיחקנו הרבה פעמים מול ישראל לאחרונה וכל המשחקים היו צמודים וקשים, אבל אנחנו עדיין בטוחים בעצמנו".

לינדון דייקס, שלא נכלל בסגל בגלל הרחקה, צפוי לחזור להרכב מול ישראל ברביעי וגם דייויד מרשל ישוב אל בין הקורות, בעוד סטיוארט ארמסטרונג ייעדר בגלל כרטיסים צהובים.

עוד בוואלה!

סקוטלנד הפסידה, הבית נפתח: ישראל יכולה אפילו לעלות לדרג א'

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully