וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרושים שחקנים וגם מאמן לאומי: נורבגיה מנסה לבנות נבחרת אלטרנטיבית

אחרי ביטול המשחק מול רומניה בגלל האיסור לצאת מהמדינה, הסגל המקורי פוזר וההתאחדות מנסה לאתר שחקנים שמשחקים מחוץ לנורבגיה ויוכלו להופיע במחזור הסיום של ליגת האומות מול אוסטריה ברביעי

כל השערים ממשחקי ליגת האומות במחזור הלפני אחרון/ספורט1

נבחרת נורבגיה מנסה לבנות סגל אלטרנטיבי כדי להופיע למשחק האחרון שלה בבית 1 של דרג ב' בליגת האומות, ביום רביעי באוסטריה. אחרי ביטול משחק הידידות מול ישראל ברביעי שעבר ואי ההופעה למשחק הערב (ראשון) ברומניה שיעלה קרוב לוודאי בהפסד טכני 3:0, הנורבגים פיזרו את הסגל המקורי וכל השחקנים חזרו לקבוצותיהם בעקבות האיסור מצד הממשלה לטוס למשחקי החוץ בגלל נדבק אחד בסגל (המגן עומאר אלעבדלאווי נמצא חיובי לקורונה).

ארנה סולברג, ראש ממשלת נורבגיה, הסבירה את ההחלטה לאסור על הנבחרת להמריא: "הנבחרת הלאומית נמצאת בבידוד ואנחנו קפדניים בנוגע לזה. זה אחד מתוך כמה צעדי מנע שנעשים כדי שלא נצטרך להיכנס לסגר כמו במדינות אחרות. אם נחריג את הנבחרת, יהיה עלינו לחץ מכל כיוון אפשרי. אנחנו רוצים למנוע את הפצת המחלה".

שחקני נבחרת נורבגיה 2019. Vadim Ghirda, AP
מי יגיע במקומם? שחקני נבחרת נורבגיה במשחק הקודם מול רומניה/AP, Vadim Ghirda

כעת, כאמור, ההתאחדות הנורבגית צריכה למלא את החסר ולהקים נבחרת זמנית משחקנים שמשחקים מחוץ למדינה ולא היו חלק מהסגל המקורי. ואם זה לא מספיק, גם צריכים לאתר מאמן לאומי למשחק אחד שיחליף את לארס לאגרבק על הקווים.

"אנחנו עובדים על בניית נבחרת אלטרנטיבית, אבל לא בטוח שנספיק לעשות את זה", עדכן דובר הנבחרת כריסטר מאדסן, אחרי שההתאחדות נפרדה מארלינג הולאנד, מרטין אודגור ויתר השחקנים שעזבו את אוסלו ושבו לקבוצות.

נורבגיה נאבקת עם אוסטריה על ראשות הבית והכרטיס לדרג א' שגם מציע מסלול נוסף למונדיאל שלא דרך המוקדמות. כרגע לשתי הנבחרות יש תשע נקודות אחרי ארבעה משחקים, אבל נורבגיה צפויה לספוג הפסד טכני מול רומניה שתחזור לתמונה עם שבע נקודות וההכרעה תעבור ליום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully