וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם זה יורו, אם זה אומות, אם זה מונדיאל": גם שייע פייגנבוים התבלבל

סגן מלך שערי נבחרת ישראל בכל הזמנים סיפק ריאיון שלם בו התייחס למשחקה של נבחרת ישראל בצ'כיה (21:45, רשת 13) כחלק ממוקדמות יורו 2020: "מבחינתנו זה כבר סגור, צ'כיה וסקוטלנד כבר עלו". צפו בקטע

נבחרת ישראל נוחתת בנורבגיה לקראת משחק הידידות/ההתאחדות לכדורגל

נבחרת ישראל תתארח הערב (ראשון, 21:45, שידור ישיר ברשת 13) אצל נבחרת צ'כיה בליגת האומות, במשחק שמטרתו הצליחה לבלבל לא מעט אנשים. בשבועות האחרונים מקפיד מאמן הנבחרת וילי רוטנשטיינר להזכיר לשחקניו את חשיבות המשחק, שיכול להשאיר סופית את ישראל בדרג ב' של ליגת האומות מחזור אחד לפני תום הקמפיין (אם לא תפסיד או לחילופין אם סלובקיה לא תנצח את סקוטלנד במשחק המקביל בבית היום ב-16:00), מכיוון שרק האחרונה בבית נושרת לדרג נמוך יותר.

המשמעות של הישארות בדרג ב' של ליגת האומות היא שיבוץ בדרג ג' להגרלת מוקדמות יורו 2024, ולמעשה הימנעות מיריבה עדיפה נוספת בדרך לטורניר גדול. זאת אחרי שבעקבות התוצאות בקמפיינים הקודמים, בהגרלת מוקדמות מונדיאל 2022 שתיערך בעוד שלושה שבועות ישראל תשובץ רק לבית ד'.

הפורמט החדש והמוזר של אופ"א הצליח להפיל ברשתו את שייע פייגנבוים, סגן מלך שערי נבחרת ישראל בכל הזמנים, שהתראיין הבוקר לתכנית העולם הבוקר של רשת 13 לקראת המשחק והתייחס למשחק כאל חסר כל משמעות, ואף הסביר שסקוטלנד וצ'כיה המקדימות אותנו כבר העפילו ליורו (למרות שהן לא עשו זאת דרך הקמפיין הנוכחי), לפני שהרחיב לגבי ההתייחסות של שחקני הנבחרת למשחקים חסרי חשיבות באופן כללי.

צפו בקטע מתוך תכנית העולם הבוקר ברשת 13

בתחילת דבריו אמר פייגנבוים: "זה משחק רק על הכבוד שלנו, אנחנו במקום השלישי, אין לנו מה לחפש בעצם מבחינת העלייה ליורו, סקוטלנד וצ'כיה בדרך לשם. אנחנו רוצים תמיד לשחק על הכבוד. יש ניסיונות עם השוער מרציאנו שספג שערים באמת שלא מתאים לשוער, אבל אני חושב שאם רצים עם שוער ורוצים לבנות מישהו פיגורה, חייבים להמשיך הלאה".

לאחר שהמראיינת טלי מץ ציינה שלצ'כיה יש שש נקודות, נקודה אחת יותר מישראל, ניסה פייגנבוים להסביר: "כן אבל מבחינתנו זה כבר סגור, נגמר. צ'כיה וסקוטלנד עלו כבר, זה משחקים שבאמת כמו שאני אומר כל שחקן משחק על העתיד שלו בכדי להישאר שחקן נבחרת. אנחנו לא מרשימים כל כך במשחקים שקובעים, אם זה יורו, אם זה אומות, אם זה מונדיאל, לא מרשימים. אבל כל אחד היום לפני שהמאמן, אני חושב שהמאמן לעזוב את התפקיד שלו גם אם הוא ינצח. מחפשים את מי למנות כמאמן לפי דעתי. השחקנים חייבים להרשים בכדי להיות".

כשהמראיין אברי גלעד שאל: "מתוך 100% במשחקים על כבוד כמה השחקנים נותנים? הרי לא מתאבדים על הזה נכון?", השיב פייגנבוים: "תשמע יש שחקנים שכן רוצים, לא הקבועים כל כך, שרוצים כל אחד לעצמו פחות או יותר. אם זה זהבי שרוצה עוד כמה שערים בכל משחקים, שחקנים אחרים צעירים יותר כן משחקים בכדי להוכיח ולהישאר בנבחרת. יש הרבה שחקנים שהיו מוותרים על זה, אבל הם יכולים לקבל עונש אם הם עושים את זה עצמאית, מפני שיש להם הרבה מאוד כסף לשחקנים האלה שמשחקים בחו"ל והם פוחדים לסכן את העתיד שלהם במשחקים כאלה".

עוד בוואלה!

למה הם כן ואנחנו לא: מסע בשידורי הכדורגל של יום שישי בצהריים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully