וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו: "לרדת דרג? עם הסבלנות בארץ, אף אחד מאיתנו לא יישאר פה"

עודכן לאחרונה: 14.11.2020 / 21:37

הקפטן התייחס למצב של הנבחרת בדרג ב' לפני המפגש עם צ'כיה (ראשון, 21:45, רשת 13). על העלייה של סקוטלנד ליורו: "ברור שזה צובט". רוטנשטיינר: "לא אגיד לכם מי יפתח בשער, זה לא נכון מבחינתי כמאמן". מרציאנו זוכה לעדיפות, התלבטות בין וייסמן לגולסה

מחזור 5הסתיים15/11/2020
צ'כיה
  • דארידה (7)
0
    נבחרת ישראל
    צפו בערן זהבי נואם לשחקני הנבחרת לפני סקוטלנד/ההתאחדות לכדורגל

    נבחרת ישראל תעלה מחר (ראשון, 21:45, רשת 13) למשחקה החמישי במסגרת בית 2 של דרג ב' בליגת האומות, כאשר תתארח אצל צ'כיה בפלזן. ניצחון יבטיח לנבחרת את ההישארות בדרג ב' עוד לפני מחזור הסיום, אבל הבשורה הזו יכולה להגיע עוד לפני כן, אם סלובקיה לא תנצח במשחק הצהריים את סקוטלנד.

    עד כה היו שלושה מפגשים בין ישראל לצ'כיה, וכולם הסתיימו בהפסדים, כולל 2:1 ביתי לפני כחודש, עם אותו שער עצמי מוזר שספג אופיר מרציאנו וגול מצמק של ערן זהבי שלא הספיק.

    בניגוד לאימון אתמול בו אייל גולסה לא תורגל בהרכב ושון וייסמן הוצב בחוד לצד זהב, היום הפך וילי רוטנשטיינר בין השניים ונראה שזו ההתלבטות העיקרית שלו בנוגע לשחקני השדה. בשער עושה רושם שאופיר מרציאנו זוכה לעדיפות, אך עדיין לא התקבלה החלטה סופית.

    ערן זהבי באימון נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
    חמישה שערים בארבעה משחקים בליגת האומות. ערן זהבי/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

    ביברס נאתכו, קפטן נבחרת ישראל, נשאל במסיבת העיתונאים לגבי האפשרות להגיע לטורניר גדול כמו צפון מקדוניה מדרג נמוך וענה: "אם נרד לדרג ג' זה אומר שנצטרך להפסיד כמה משחקים ואז נראה לי שאף אחד לא יישאר פה עם הסבלנות שיש בארץ. כרגע אנחנו בדרג ב' והמטרה היא להישאר בו. נכון שבדרגים הנמוכים יש יותר סיכוי לעלות אחר כך לטורנירים, אבל כרגע אנחנו בדרג הזה ורוצים להצליח פה".

    על העלייה של סקוטלנד: "זה מאוד צובט, פנדל אחד וראינו איך זה נגמר. אנחנו לא שם, אין לנו ברירה אלא להסתכל קדימה. נתנו הכול במשחק הזה, אבל זה לא הספיק. היינו מרחק פנדל אחד מהגמר".

    על צ'כיה: "מבחינת איכות זו הנבחרת הכי חזקה בבית. במפגש הקודם הם השתלטו על המשחק בהתחלה ולקח לנו זמן להיכנס עד שמצאנו את הדרך שלנו. אני מקווה שהפעם נתחיל כמו בשעה האחרונה במשחק הקודם. צ'כיה אמנם במקום השני, אבל זו הנבחרת הכי איכותית בבית".

    על אי זימונו של ליאור רפאלוב: "ליאור שחקן מצוין ונמצא בכושר מצוין, הלוואי שימשיך כך. חוסר כבוד? אני חושב שיש מאמן שמחליט על דרך מסוימת ובוחר את השוחקנים שהוא רוצה. כרגע זה מה שהוא החליט, המאמן הוא זה שקובע.

    על הביקורות כלפיו: "לפעמים הביקורות מצליחות לחדור ולהשפיע, לפעמים מורגש שזה לא מסיבות של כדורגל. אבל אני צריך להיות מספיק חזק ולהתמודד עם זה, כנראה בגלל זה אני משחק יותר מ-10 שנים בחו"ל".

    עוד בוואלה!

    בדיקות הקורונה חזרו שליליות לפני צ'כיה, ניר ביטון: "המטרה היא להישאר בדרג B"

    לכתבה המלאה
    ביברס נאתכו קפטן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
    "מורגש שהביקורות הן לא מסיבות של כדורגל". ביברס נאתכו/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

    המאמן וילי רוטנשטיינר אמר לאחר מכן: "צ'כיה מדינת כדורגל מצוינת, ברור שהיא הפייבוריטית לניצחון, אבל התחושה אצלי מאוד חיובית אחרי האימונים האחרונים. המטרה שלנו היא לקחת נקודות ומחר נראה אם זה אפשרי. זה אתגר גדול ואם אנחנו רוצים להתקדם ולהתפתח אז נצטרך לעמוד בו".

    על האפשרות להצליח יותר מדרג ג' או ד': "אני חושב שאנחנו צריכים להסתכל קדימה, הרי אפשר גם לעלות דרג. רק כרגע זה יותר קשה להעפיל מדרג ב'. המטרה שלנו היא להישאר, אני לא מסתכל למטה".

    על עמדת השוער: "לא אגיד מי יפתח מחר בשער, גם לא מי יהיה החלוץ או מי ישחקו בקישור. זה לא נכון מבחינתי כמאמן. אני לא מדבר על שחקן כלשהו ביום שלפני המשחק. עכשיו נערוך את האימון המסכם והכול יכול לקרות בו. אני מקווה שכולם יהיו כשירים ומחר השחקנים יקבלו את המידע לגבי ההרכב".

    וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
    "צ'כיה הפייבוריטית לניצחון". וילי רוטנשטיינר/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

    לצ'כיה יש שש נקודות, אחת יותר מישראל, והיא מקווה להשאיר לעצמה סיכוי להדביק את סקוטלנד שמובילה עם 10 נקודות. לפיכך, המאמן ירוסלב שילהבי יחזיר כמה שחקני הרכב שלא פתחו בהפסד 1:0 לגרמניה במשחק הידידות ביום רביעי האחרון. תומאש ואצליק, שוערה של סביליה, אמור לחזור אל בין הקורות וגם המגן הימני ולדימיר צופאל והקשרים תומאס סוצ'ק, ולדימיר דרידה ויקוב ינקטו יפתחו. גם הפעם בעיות הקורונה פגעו בסגל, כאשר חמישה שחקנים נמצאו חיוביים לפני הטיסה לגרמניה, ביניהם תומאש פקהארט מיודענו. פטריק שיק ואונדז'יי צ'לוסטקה נעדרים בגלל פציעות.

    אופיר מרציאנו שוער נבחרת ישראל, מאחוריו אריאל הרוש, איתמר ניצן. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
    ימשיך בשער? אופיר מרציאנו/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

    הקפטן ולדימיר דרידה אמר במסיבת העיתונאים: "ננסה להיות אקטיביים ולשחזר את השעה הראשונה מהמשחק הקודם מול ישראל, אז הצלחנו להפעיל לחץ עליה לחץ יעיל. אנחנו אוהבים לשחק בפלזן, אני בכלל מרגיש פה בבית ורגיל לשחק כאן. תמיד נהניתי מהמשחקים כאן".

    המאמן ירוסלב שילהבי דיבר אחריו: "לא משנה לנו אם ישראל שיחקה או לא ברביעי. האם זה יתרון עבורם? אני לא יודע, נראה את זה על המגרש מחר. הסגנון של ישראל זהה בבית ובחוץ. אני מאמין שהם ישחקו אותו דבר ואולי יש להם יתרון כי הם מכירים אותנו טוב יותר הפעם. ראיתי את המשחק של ישראל מול סקוטלנד בפלייאוף וזה היה משחק נהדר. אני מאמין בסיכויים שלנו לסיים במקום הראשון בבית, אבל יודע שזה לא תלוי בנו. נצטרך לנצח את שני המשחקים ולקוות שסקוטלנד תאבד נקודות. אנחנו מתרכזים במשימה שלנו. צר לי שיש כמה שחקנים שחסרים בגלל הקורונה, אבל אלה הזמנים ואנחנו צריכים לדעת לאלתר לפעמים. לכן דאגנו לסגל רחב".

    הרכבי הקבוצות

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      4
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully