וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: כל בדיקות הקורונה חזרו שליליות לפני צ'כיה, ניר ביטון: "המטרה היא להישאר בדרג B"

13.11.2020 / 14:30

הנבחרת מתכוננת למשחק ליגת האומות בראשון (21:45), גם אוסמה חלאיילה המוזמן הטרי ייטול חלק באימון. הקלה גדולה בעקבות תוצאות בדיקות הקורונה, ביטון: "זו יריבה אירופאית טיפוסית"

נבחרת ישראל נוחתת בנורבגיה לקראת משחק הידידות/ההתאחדות לכדורגל

דריכות גדולה נרשמה היום (שישי) בנבחרת ישראל לקראת תוצאות בדיקות הקורונה שערכו השחקנים ואנשי הצוות אמש בצ'כיה - והיום בנבחרת יכלו לנשום לרווחה: כל בדיקות הקורונה שעברו השחקנים והצוות המקצועי אמש חזרו שליליות. בנבחרת שמחו מאוד שאף שחקן לא נדבק בנוסף למונס דאבור, מה שעלול היה לגרור היעדרות מהמשחקים הקרובים.

ללא קשר לזה, נבחרת ישראל תערוך הערב אימון על אדמת צ'כיה, כשמי שיערוך את אימון הבכורה שלו במדי הנבחרת הבוגרת הוא חלוצה של בני סכנין אוסמה חלאיילה. החלוץ חבר אמש לחבריו כאשר הגיע בשעות הערב לצ'כיה לאחר עצירת ביניים בקייב. חלאיילה כמובן לא בתמונת ההרכב, אך בנבחרת מספרים שהמאמן וילי רוטשיינר משוכנע שהחלוץ הצעיר יוכל לסייע לנבחרת במידת הצורך.

ניר ביטון שחקן נבחרת ישראל מול ריאן כריסטי שחקן נבחרת סקוטלנד. רויטרס
פרגן לחברים מסקוטלנד. ניר ביטון/רויטרס

ניר ביטון אמר על המשחק מול צ'כיה: "לא שיחקתי מולם במשחק בבית אבל ראיתי אותו, ואין ספק שצ'כיה חזקה, נבחרת אירופאית טיפוסית. יהיה קשה, אבל לנו יש את המטרה שלנו - והיא להישאר בדרג B. אנחנו מאמינים בעצמנו, ונרצה לעשות תוצאה טובה".

ביטון אמר ששוחח עם חבריו לסלטיק אחרי ההעפלה של סקוטלנד ליורו: "הם בטירוף, הם באופוריה, כל המדינה הייתה בציפייה, ואני חושב שלמרות הסגר הרחובות יהיו מפוצצים, שמח בשבילם, בירכנו אותם בקבוצה".

אייל גולסה: "ההכנות טובות, כמו תמיד, האווירה טובה, וננסה לעשות את המקסימום. במשחק הקודם הם היו טובים בפתיחה, עשו לחץ טוב ושלטו, אבל במחצית השנייה היו לנו דוקות טובות, ואם נציג את היכולת מהמחצית השנייה, זה יהיה סימן טוב. האווירה פה טובה מבחינה חברתית, מרקם מצוין, וכולם רואים את זה. לי חשוב לשחק כמה שיותר, אחרי שפציעות הותירו אותי מחוץ לסגל, וצריך לשמור על זה, וכמה שיותר להצליח עם הנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully