וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטנשטיינר לשחקני נבחרת ישראל: "חובה להישאר בדרג ב'"

11.11.2020 / 10:39

הקפטן קיבל היתר מהרשויות המקומיות לקראת משחק הידידות באוסלו (19:00, ספורט 5). התלבטות בין סולומון ליונתן כהן

נבחרת ישראל נוחתת בנורבגיה לקראת משחק הידידות/ההתאחדות לכדורגל

(עדכון ראשון: 6:40)

ביברס נאתכו יעמוד לרשותה של נבחרת ישראל במשחק הידידות הערב נגד נורבגיה (רביעי, 19:00, ספורט 5). אתמול דרשו הרשויות בנורבגיה שהקפטן ייכנס לבידוד מכיוון ששהה לצד מונס דאבור שנמצא חיובי לקורונה, אבל היום הודיעה ההתאחדות לכדורגל: "לאחר דיונים וחקירה מעמיקה בשיתוף פעולה עם השלטונות הנורבגים, הוחלט כי המגע של ביברס נאתכו עם מונס דאבור אינו מצריך בידוד. קפטן הנבחרת יעמוד לרשות המאמן במשחק הערב".

ההידבקות של מונס דאבור בקורונה שיבשה לוילי רוטנשטיינר את התכנית לפתוח עם החלוץ של הופנהיים לצד ערן זהבי בהתקפת הנבחרת הערב. למאמן הלאומי לא הייתה התלבטות באשר למחליף של דאבור והוא יעלה הערב את שון וייסמן במשבצת הזו, אבל אם אתמול באימון היה די ברור שיונתן כהן יפתח מתחת לשני החלוצים, בלילה במלון רוטנשטיינר כבר חשב שוב לתת את חולצת ההרכב הפותח למנור סולומון, שתוכנן תחילה לעלות בתור מחליף.

רק היום יוחלט סופית מי יפתח. הפציעה הקלה של חאתם עבד אלחמיד בברכו, תוביל לכך שאוראל דגני יפתח בהגנה. גם איתן טיבי עדיין לא כשיר, אבל בנבחרת ישראל מקווים כי בסופו של דבר גם בלם מכבי תל אביב וגם בלם סלטיק ישחקו יחד בשלישיית הבלמים גם מול צ'כיה וגם מול סקוטלנד במסגרת ליגת האומות, כאשר ניר ביטון אמור להיות הפרטנר שלהם למרכז ההגנה.

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
שבוע חשוב עבורו ועבור הנבחרת. רוטנשטיינר/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

רוטנשטיינר שיודע כי יתכן שהשבוע הקרוב יהיה השבוע האחרון שלו כמאמן נבחרת ישראל, אמר אמש לשחקנים: "מה שלא יהיה ובאיזו תוצאה שלא נסיים את המשחק הזה מול נורבגיה, אני רואה ואני משוכנע שיש כאן גרף של התקדמות. ללא קשר לתוצאות אני מרוצה מאיך שאתם עומדים כקבוצה, כנבחרת. המטרה שלנו בשבוע הזה היא להשאיר את נבחרת ישראל בדרג ב' של אירופה. זו משימה חשובה מאוד שקיבלנו על עצמנו ואנחנו נעמוד בה".

כדי לשמור על המקום בדרג ב' ובהנחה שנבחרת ישראל לא תנצח בצ'כיה בשבוע הבא, המשחק שבסופו של דבר יקבע יהיה המפגש מול סקוטלנד ביום רביעי הבא בנתניה. סקוטלנד שתפגוש את סרביה מחר בקרב על הכרטיס ליורו תגיע לישראל במצב רוח מרומם במיוחד אם תנצח מחר, או שהטיסה לארץ תהווה עבורה סיוט גדול, אם תודח מחר ולא תעפיל ליורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully