וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ראקיטיץ' מגיב לסערת מסי-סטיין: "שחקנים ברמה שלו הם שונים מכל השאר"

עודכן לאחרונה: 3.11.2020 / 19:59

המתיחות בין מסי למאמן ברצלונה לשעבר נמשכת, קומאן הגן על הארגנטינאי, גם חברו לשעבר בבארסה הצטרף. חואקין קוטל את מאמן בארסה

תקציר: טוטנהאם - ברייטון 1:2/ספורט 1

ברצלונה מקווה לנצל מחר (רביעי, 22:00, ספורט 5) את סגל הטלאים של דינמו קייב כדי לחזור לנצח. כך או כך, רונאלד קומאן ממשיך להיות בלחץ בעקבות התוצאות המאכזבות, ובשבת הוא יפגוש בליגה הספרדית מכר שרחוק מלחבב אותו: הקשר הוותיק חואקין, שהתאמן תחתיו בעשור הקודם בוולנסיה וידוע כאחד השחקנים שהסתכסכו איתו.

אמש התראיין חואקין לתחנות הרדיו בספרד ולא חסך בביקורת כלפי המאמן של ברצלונה. "רונאלד קומאן מאמן גרוע. אם הייתי נשיא ברצלונה, לא הייתי לוקח אותו אפילו בתור איש תחזוקה", אמר. "הניסיון שלי איתו לא היה הכי נעים. כואב לי מה שקרה בתקופה ההיא בולנסיה, זו הייתה תקופה רעה. למזלי, הוא עזב מהר והצלחנו להציל את העונה. כשניפגש בשבת, אני לא אברך אותו לשלום והוא לא יברך אותי. שנינו לא אוהבים אחד את השני".

חואקין טוען שתחת שרביטו של קומאן, ברצלונה פגיעה כפי שלא הייתה בעבר. "אם יש עיתוי טוב לפגוש את ברצלונה, זה עכשיו. בארסה קבוצה טובה עם שחקנים טובים, אבל לא מספיק מאומנת. יש לנו את כל שנדרש כדי לנצח אותה".

מאמן ברצלונה, רונאלד קומאן. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
השאיר אדמה חרוכה בולנסיה. קומאן/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

במקביל, בברצלונה שוב עוסקים בעתידו של מסי. הבוקר הופצו שוב דיווחים על מעבר אפשרי של ליאונל מסי לאנגליה, כשב"טלגרף" פרסמו שמנצ'סטר סיטי תציע לו חוזה כבר בחלון ההעברות של חודש ינואר.

למרות זאת, בברצלונה בטוחים שמסי לא באמת רוצה לעזוב. המועמד לנשיאות פרה ריירה אמר ל"מארקה": "מסי חייב להישאר בברצלונה, ולא רק מסיבות היסטוריות. עזיבה שלו לא תעשה טובה לאף אחד. בסופו של דבר הוא יחליט מה יקרה בעתיד, אבל אני בספק גדול מאוד אם הוא באמת רוצה לעזוב. גם בקיץ אני לא משוכנע שהוא באמת רצה ללכת, ולא הייתי מהמר שיעזוב גם עכשיו".

בברצלונה ממשיכים לעסוק בימים האחרונים באמירות של קיקה סטיין, שטען ש"קשה לאמן את מסי" וביקר במרומז את התנהלותו. כמו כן, נחשפה אמש תקרית שארעה בין השניים, במהלכה הטיחו האשמות אחד בשני. אמש התייחס לסערה גם שחקן העבר האגדי חורחה ולדאנו, שטען שמאמן ברצלונה לשעבר פגע בערך הכי מקודש של חדרי הלבשה.

"יש חוק לא כתוב בין מאמנים לשחקנים בכדורגל. כל מה שנאמר בחדר ההלבשה, צריך להישאר שם. סטיין דיבר באופן מרומז על דברים שמסי עשה או לא עשה בזמן שהוא אימן שם, וזה השאיר יותר מדי מקום לפרשנות ולדמיונות. מבחינתי, זו בגידה. אני דוגל בלהשאיר את כל הדברים הקשים בחדר ההלבשה. בחדר ההלבשה הוא מקום רגיש, יש בו כל מיני קודים ונהלים, קורים בו כל מיני דברים, ולחשוף אותם לתקשורת זה לא פייר. כשסיימתי את תפקידי כמאמן ריאל מדריד, השארתי את כל מה שהיה מאחור. קרו כל מיני דברים, ומעולם לא חשפתי אותם. אני חושב שהיה ראוי אם גם סטיין היה פועל כך".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה לצד מאמנו קיקה סטיין. GettyImages
הלך רחוק מדי? סטיין עם מסי/GettyImages

היום קומאן דרש להגיב לפרשת מסי-סטיין, ואמר במסע"ת לקראת דינמו קייב: "אני לא מסכים עם סטיין שקשה לאמן את מסי. אני מכבד את הדעה של כל אחד, אבל מבחינתי מסי הוא הטוב בעולם. הוא הקפטן ואני משוחח איתו בכל שבוע על המשחקים אני רואה את האמביציה שלו ואת האופי שהוא מפגין בכל יום"

על הביקורת: "אני מבין את הביקורת מהאוהדים, ואני מקבל אותה, אבל אמשיך לעבוד כדי לשפר את כל זה ואני מתרכז בדברים החיוביים. הקבוצה עובדת קשה מאוד, מרוכזת מאוד, אבל אנחנו חייבים לדעת להכריע טוב יותר משחקים. אנחנו צריכים לכבוש יותר. אנחנו הקבוצה שמצייצרת הכי הרבה מצבים. 2 נקטודות מתוך ה-12 האחרונות בליגה? אנחנו לא מרוצים, אבל נמשיך לעבוד קשה כי יש לנו את האיכות. צריך להיות סבלניים עם הקבוצה הזאת".

גם לאיבן ראקיטיץ', ששיחק בברצלונה בשש העונות החולפות היה מה להגיד בנושא. "הוא תמיד התייחס אליי בצורה נפלאה", אמר הקרואטי שמשחק כיום בסביליה. "כשהגעתי למועדון, הוא היה מהראשונים ששאלו אותי אם אני צריך משהו. שחקנים ברמה שלו הם שונים מכל השאר. צריך להתייחס אליו בצורה מיוחדת מהסיבה שיש לו את היכולת לשנות משחקים. לא יודע אם בעתיד נהיה ברי מזל מספיק כדי לחזות בשחקנים כמו ליאו".

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, איבן ראקיטיץ' חוגגים. AP
"כשהגעתי למועדון, הוא היה מהראשונים ששאלו אותי אם אני צריך משהו". ראקיטיץ' במדי ברצלונה יחד עם ליאו מסי/AP
seperator

הבחירות לנשיאות ברצלונה צפויות להתקיים בשלושת החודשים הקרובים, ונראה שהנשיא הנבחר יצטרך להתמודד בין השאר עם משבר כלכלי לא פשוט. במועדון מבירת קטאלניה מקווים שהנשיא החדש ייבחר כבר בדצמבר "עקב המצב הכלכלי המדאיג", לדברי הנשיא הזמני קרלס טוסקטס.

"אנחנו רוצים להמשיך לצמצם הוצאות לטווח הקצר", הסביר טוסקטס. "כרגע אנחנו רוצים להתמקד במשכורות. אנחנו מקווים להגיע להסכמה עם השחקנים ושאר עובדי המועדון. אין לנו כוונה לקחת כסף מאיש, אנחנו רוצים לעשות את ההתאמות הנחוצות כדי שנוכל להתרכז בכדורגל".

עוד בוואלה! ספורט

דייגו מראדונה פונה לבית החולים, עדיין לא ברור מדוע

לכתבה המלאה
נשיאה הזמני של ברצלונה קרלס טוסקטס. GettyImages
"המצב מסובך". קרלס טוסקטס/GettyImages

ההערכות של טוסקטס הן כי המועדון יצטרך לקצץ 300 מיליון יורו. "ברצלונה לבטח מוציאה הכי הרבה כסף באירופה על שכר", הסביר הנשיא הזמני. יש לזכור שתחת ההנהלה הקודמת בראשות ג'וספ מריה ברתומאו, התנגדו השחקנים והעובדים לקצץ 30 אחוז משכרם. המצב כעת במועדון הוא שלא נכנס כסף ממקורות כמו חנויות מזכרות ומרצ'נדייז באצטדיונים וטוסקטס מודה כי "המצב כרגע נראה מסובך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully