וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד אלאבה: "באיירן ביררה אם אסכים לעבור בטרייד, זו הייתה סטירה בפנים"

האוסטרי השיב לדברים שאמר נשיא הבווארים: "המו"מ איתי התחיל כבר לפני שנה, אי אפשר להגיד אז שהקורונה השפיעה"

צפו ב-1:2 של באיירן מינכן על פ.צ. קלן/ספורט1

דייויד אלאבה ענה לדברים שאמר אתמול (ראשון) נשיא באיירן מינכן הרברט היינר, לפיהם אלופת אירופה משכה את ההצעה להארכת חוזהו בשל ההתמהמהות שלו.

אלאבה דיבר בריאיון ל"סקיי" גרמניה ואמר: "אחרי השיחה השנייה או השלישית לגבי הארכת החוזה שלי, קיבלתי טלפון ונשאלתי אם אני יכול לדמיין את עצמי משולב באיזו עסקת טרייד. זו כנראה הייתה סטירה בפנים בשבילי". הוא הוסיף: "הכבוד וההערכה שחיפשתי כשהחל המו"מ לא הלך לכיוון הנכון. זה כבר קרה לפני שנה, כשהקורונה עוד הייתה רחוקה מאוד". כשנשאל האם הדלת נסגרה עבורו בבאיירן מינכן אמר: "אני לא חושב על זה. רק שמעתי את הדברים בחדשות אתמול ולא היה לי זמן לחשוב. נראה מה יקרה בעתיד".

דייויד אלאבה שחקן באיירן מינכן. Handout, GettyImages
"גיליתי על ההצהרה של היינר רק מהחדשות אתמול בערב. זה היה מצב מיוחד". אלאבה/GettyImages, Handout

עוד לפני כן האוסטרי התראיין במסיבת העיתונאים ואמר: "גיליתי על ההצהרה של היינר רק מהחדשות אתמול בערב. זה היה מצב מיוחד. נראה איך הדברים יתפתחו. לא הספקתי לשאול על זה עדיין. אני שחקן שנהנה מאוד לשחק בבאיירן מינכן. אני מרגיש נוח ושמח להיות חלק מהקבוצה הזו. אחרי אתמול בערב, אני לא יכול לומר איך הדברים ייראו בעתיד, אף אחד רשמי לא דיבר איתי".

כשנשאל לגבי הכעס של האוהדים על כך שטרם האריך את חוזהו, ענה האוסטרי: "אני מבין את התגובות של האוהדים. עם זאת, יש לי נקודת מבט אחרת". בהמשך אלאבה נשאל האם הוא בקשר עם מועדונים אחרים ואמר: "היו לנו שלושה משחקים בשבעת הימים האחרונים. לא חשבתי על הדברים האלה בכלל. באיירן תמיד הייתה האופציה הראשונה שלי. לא הייתי בקשר עם מועדון אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully