וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה אושפז בבית חולים עם תסמיני דיכאון: "הוא לא אוכל כבר שבוע"

שלושה ימים אחרי "פסטיבל" יום ההולדת ה-60, סביבתו של כוכב העבר הארגנטינאי החליטה לאשפז אותו בגלל מצבו הנפשי. רופאו האישי: "זה קשה מאוד להיות מראדונה". הבת שלו במתקפה על התקשורת: "חבורת מוצצי דם, אנחנו לא משוגעים, נכון?"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ארסנל 1:0/ספורט 1

ימים ספורים אחרי שחגג את יום הולדתו ה-60, דייגו מראדונה אושפז אתמול (שני) בבית חולים בלה פלאטה בארגנטינה, אחרי שמשפחתו וקרוביו ביקשו להעביר אותו סדרת בדיקות. כדורגלן העבר הארגנטינאי האגדי כבר חווה אשפוזים ובעיות בריאותיות רבות בעבר, כשחלקן נובעות כמובן משימוש מופרז בסמים. לאחרונה היה חשש שנדבק בקורונה והוא אף היה בבידוד, אך האשפוז אינו קשור לנגיף, כך הבהיר הרופא שלו. הפעם, טוענים מקורביו, מדובר בקושי נפשי שחווה סביב יום הולדתו.

הרופא האישי שלו, ד"ר לאופולדו לוקה, אמר שמראדונה מרגיש רע כבר "תקופה ממושכת", ויהיה תחת השגחה "לפחות שלושה ימים". לדבריו, "מצבו לא טוב מבחינה נפשית, וזה משפיע על מצבו הפיזי. הוא לא במצב טוב כמו שאני רוצה, וכמו שאני יודע שהוא יכול להיות. הוא זקוק לעזרה, ועכשיו זה הזמן לקבל אותה. דייגו הוא אדם שלפעמים מצבו מצוין ולפעמים לא כל כך. הוא יכול להיות במצב טוב פי עשרת אלפים. להביא אותו לכאן ישפר אותו. זה קשה מאוד להיות דייגו מראדונה". בתקשורת המקומית מדווחים שמדובר בקריסה מנטלית. "דייגו סובל ממצב רוח רע מאוד בימים האחרונים. כבר שבוע שהוא לא אוכל, לא שותה, ולא מדבר עם אף אחד. מצבו לא קל", אמר אחד ממקורביו בעילום שם לתקשורת הארגטינאית.

דייגו מראדונה, מאמן חימנסיה. AP
מצבו הנפשי לא טוב. מראדונה/AP

מראדונה מאמן את חימנסיה לה פלאטה ולפי הדיווחים, סביבתו הרגישה שהוא מדוכא ולכן הוחלט לקחת אותו לבדיקות בבית החולים. בארגנטינה נטען כי מראדונה עצמו היה שותף בהחלטה ללכת לבית החולים כדי שהגוף שלו ייבדק. מראדונה נראה בציבור בפעם האחרונה ביום שישי, אז חגג את יום הולדתו ה-60, והגיע למשחק של קבוצתו. הוא התקבל בכבוד מלכים, אבל נראה מעט חולה ותשוש, לווה על ידי חבריו, ועזב את המשחק בשלב מוקדם מאוד. יש לציין כי סביב אירועי יום הולדתו ה-60 מראדונה שוב עמד במוקד העניינים בארגנטינה (ובתקשורת העולמית כולה), וזכה לתשומת לב בלתי פוסקת.

מי שנחשב לכדורגלן הגדול בכל הזמנים עבר לא מעט אשפוזים ובעיות רפואיות לאורך חייו הסוערים. בינואר 2019 הוא הובהל לבית החולים עם דימום פנימי בבטנו. במהלך מונדיאל 2018 הוא התעלף ביציע הכבוד במשחק של ארגנטינה ונלקח לבית חולים. ב-2004 הוא אושפז עם בעיות לב בגלל שימוש בקוקאין. לאחר מכן עבר גמילה בקובה, כשלאחר מכן ניתוח לקיצור קיבה עזר לו להוריד במשקל בצורה משמעותית. בשנת 2007 הוא אשפז עצמו במרפאה בבואנוס איירס על מנת להתמודד עם התמכרותו לאלכוהול. כאמור, לאחרונה מדווח שהוא סובל מדיכאון והתקפי חרדה, ושנטל כמות גדולה של תרופות בסוף השבוע.

עוד בוואלה!

"הוא עשה אמנות, לא כדורגל": אגדת דייגו מראדונה, שחוגג 60

לכתבה המלאה

בארגנטינה ביקרו את משפחתו של מראדונה ועל דרך הטיפול בו, במיוחד כשהוא נראה כל כך תשוש וחולה בסוף השבוע, וניכר עליו שהוא תחת השפעה של תרופות. בתו, דלמה מראדונה, הגיבה בזעם על הדיווחים על המשפחה ועל הביקורת שספגו: "כשאחותי אמרה שאבא שלי לא מרגיש טוב, שלחו 'עיתונאי' לבית שלו כדי להמציא סיפור עליה... ועכשיו? אנחנו לא משוגעים, נכון? ... ואתם לא יכולים לדמיין את הדברים שאני כותבת ומוחקת, כי עכשיו הדבר היחיד שחשוב זה רק הבריאות שלו. אבל בשביל כל מוצצי הדם, נקווה שלא יקרה לו כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully