וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום ההולדת העצוב של מראדונה: האקסית מתייפחת, בתו מתפללת לשלומו

בארגנטינה תכננו לדייגיטו טקס מיוחד לכבוד יום הולדתו ה-60, אבל התמונות המדאיגות והנטישה המסתורית עוררו שוב שאלות בנוגע למצבו הבריאותי ולהתמכרותו לסמים. בתו: "החגיגה הפכה לסיוט"

דייגו מראדונה כשחקן מלהטט עם הכדור במהלך אימון/טוויטר

המשחק בין חימנסיה לה פלאטה לבין פטרונאטו אמש (שבת) בליגה הארגטינאית היה אמור לציין סיבה כפולה למסיבה: מצד אחד, המשחק ציין את החזרה של הכדורגל הארגנטינאי אחרי חודשים ארוכים ללא משחקים בשל הקורונה; בנוסף, זו הייתה אמורה להיות חגיגת יום ההולדת ה-60 של דייגו מראדונה.

ארגנטינה הכינה לדייגיטו, שמשמש כיום מאמן חימנסיה, חגיגה ראוותנית ומיוחדת, כולל בובת ענק בדמותו, זיקוקים וטקס בהשתתפות בכירים בכדורגל המקומי. אבל החגיגה נהרסה די מהר, ועל המסך נראו תמונות מדאיגות: מראדונה נראה מגיע לטקס במצב בריאותי קשה, כשהוא לא הולך בכוחות עצמו, מתקשה לדבר ולתקשר, אולי בהשפעת קוקאין.

הטקס לכבוד מראדונה

דייגו מראדונה בחגיגת יום הולדתו ה-60. רויטרס
בקושי עמד על הרגליים. מראדונה בטקס אמש/רויטרס
דייגו מראדונה בטקס לכבוד יום הולדתו ה-60. רויטרס
דייגו מראדונה בטקס לכבוד יום הולדתו ה-60/רויטרס

מראדונה נשאר בזמן הטקס לכבודו, אבל נטש את האצטדיון זמן קצר לאחר מכן מבלי שהוא עומד על הקווים בניצחון 0:3 של קבוצתו. בארגנטינה דיווחו שמצבו הרפואי של מראדונה שוב הדרדר, והשמועות שהוא חולה באלצהיימר שוב הופצו.

גם בני משפחה וקרובים של מראדונה הגיבו בדאגה לתמונות הקשות. רוקיו אוליבה, בת זוגו לשעבר של מראדונה, צפתה בטקס לכבוד מראדונה ונחרדה ממצבו. "דייגו נראה לא טוב. אני מתפללת שירגיש טוב ויהיה בריא", אמרה בדמעות לטלוויזיה הארגנטינאית. "לא ראיתי את דייגו בתקופה האחרונה, ולראות אותו עכשיו עשה לי תחושה רעה. אני מעדיפה את דייגו של יום הולדת 59, ששר, רקד ונראה מחויך. דייגו אדם חזק מאוד, ואני בטוחה שאם יעזור לעצמו, הוא יוכל להרגיש יותר טוב. גם הוא רוצה לחזור להיות דייגו שמטייל בעולם, עם החיוך הענק שלו, עם השובבות הילדותית. כל ארגנטינה מתגעגעת לדייגו הזה".

עוד בוואלה!

דייגו מראדונה בן 60: ארגנטינה משתחווה ל"מלך", עולם הכדורגל מצדיע ל"גדול מכולם"

לכתבה המלאה

האקסית מתראיינת

הברכה של רונאלדו

גם בתו הצעירה ג'יאנינה הודתה שמצבה של אביה מטריד את בני המשפחה. "כולנו מתפללים לשלומו. אני גאה בו, והוא תמיד יהיה אבא שלי. נעזור לו להיות במיטבו עד יומו האחרון", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully