וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק המוזר של דייגו מראדונה

מאמן חימנסיה לה פלאטה שיצא מהבידוד בדיוק למשחק הפתיחה של קבוצתו ביום הולדתו ה-60, דידה ממנהרת השחקנים והתיישב על כסא מיוחד. קבוצתו ניצחה 0:3 אך הוא לא ראה את השערים משום שנטש בדקה ה-18 ברכב אפור

תקציר: ניס - הפועל באר שבע 0:1/ספורט 1

ברחבי העולם חגגו אמש את יום הולדתו ה-60 של דייגו מראדונה, שמצא תזמון מושלם לערוך קאמבק ולעמוד על הקווים של חימנסיה לה פלאטה, הקבוצה אותה הוא מאמן. כשהוא עם מסיכה על הפנים ומדדה על רגלו, מאמן חימנסיה יצא ממנהרת השחקנים, כאשר באצטדיון אומנם לא היה קהל אך נערך עבורו מפגן פירוטכני מרשים. מראדונה התקשה בהליכה שלו ונתמך בשני אנשים שליוו אותו לכיסא המלכות שחיכה לו.

דייגו מראדונה. רויטרס
מראדונה נכנס לאצטדיון/רויטרס

חימנסיה אומנם ניצחה 0:3 את פאטרונאטו, אבל דייגו לא ראה אף אחד מהשערים האלו. המאמן, שיצא מהבידוד שלו לכבוד המשחק הזה, היה על הדשא רק במשך 18 דקות עד שעזב את האצטדיון ברכב אפור כאשר מצלמות הטלוויזיה מתמקדות בו ולא במשחק.

בחימנסיה התרגשו מהחזרה של דייגו למגרשים וערכו לו מחווה עם דגלי ענק שלו ביציעים וגם הקרינו לו את הגול השני שהוא כבש מול אנגליה במונדיאל ב-86. מראדונה גם קיבל עוגה מקלאודיו טאפיה נשיא ההתאחדות הארגנטינאית ואנשי חימנסיה העניקו לו חולצה ממוסגרת עם הספרה 10.

בארגנטינה מקווים שמראדונה יוכל לחזור בקרוב לתפקד באופן מלא אחרי שנדבק בקורונה. שחקניו סידרו לו יופי של מתנה ליום הולדת 60 עם ניצחון חלק בבית פנימי שכולל גם את ולס סארספילד והוראקן.

עוד בוואלה!

די האלוהים

לכתבה המלאה

צפו בכניסה של מראדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully