וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: במקום 12 מארחות, היורו של 2021 עשוי להיערך ברוסיה

בתקשורת הצרפתית טוענים שאופ"א שוקלת ברצינות לשנות את התכניות ולקיים את הטורניר הדחוי במדינה שאירחה את מונדיאל 2018

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ארסנל 1:0/ספורט 1

לפני כשלושה שבועות הודה נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין שהוא שוקל לשנות את יורו 2020 (שנדחה לקיץ 2021), ולצמצם משמעותית את כמות המארחות. התכנון המקורי היה לערוך את הטורניר ב-12 מדינות שונות - אנגליה, גרמניה, איטליה, אזרבייג'ן, רוסיה, הונגריה, הולנד, רומניה, דנמרק, אירלנד, סקוטלנד וספרד - אולם צ'פרין סיפר: "באופן תיאורטי, אנחנו יכולים לערוך את האליפות ב-12 מדינות, ב-11, ב-10, ב-3 או באחת". כשנשאל האם יתמוך בחלוקה של הטורניר לכל כך הרבה מדינות, השיב: "אני לא חושב. זה אתגר גדול, אבל אני משוכנע שהיורו ישוחק בקיץ הבא".

אם וכאשר יוחלט לקיים את הטורניר במדינה אחת בלבד, בתקשורת הצרפתית טוענים שזו ככל הנראה תהיה רוסיה. "זה תרחיש ששוקלים אותו ברצינות", נכתב ב"לה פריזיאן". "בתחילת המשבר העולמי, מארחת מונדיאל 2018 הציעה לעזור ולקיים את היורו אצלה בבית, בתאריכים המקוריים - 12 ביוני עד 12 ביולי 2020". עוד נכתב כי רוסיה הדגישה אז את כמות הנדבקים הנמוכה שלה - אולם לפי הנתונים העדכניים, נרשמו 1.6 מיליון נדבקים במדינה, ולמעלה מ-28 אלף מתים.

ובכל זאת: ברוסיה לא מוותרים על הרעיון לארח את היורו בקיץ הבא, כשאחד היתרונות הגדולים ביותר שמשחקים לטובתם היא ההצלחה באירוח המונדיאל לפני שנתיים. "שאלה נוספת", נכתב בתקשורת הצרפתית, "היא האם לארח בכל רוסיה, או רק בסנט פטרסבורג. הגבולות של המדינה נסגרו ב-18 במרץ, אבל קבוצות ספורט המשיכו להיכנס. באופ"א טוענים כי לא קיבלו החלטה וייקחו את הזמן עד אשר יכריעו".

הגרלת יורו 2020. רויטרס
העיקר שהטורניר אכן יתקיים/רויטרס

אפשרות נוספת שעלתה היא אירוח הטורניר באזרבייג'ן, אולם קשה להאמין שאופ"א תבחר בדרך זו בשל המשבר המתמשך עם ארמניה.

  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2020

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully