וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: לסטר הביסה 1:4 בחוץ את לידס ועלתה למקום השני

בארנס (2), טילמאנס (21 ו-90 בפנדל) וג'יימי ורדי (76) קבעו ניצחון שני ברציפות לשועלים. פולהאם ניצחה 0:2 את ווסט ברומיץ'. איטליה: 1:3 לורונה על בנבנטו

תקציר: טוטנהאם - ברייטון 1:2/ספורט 1

המחזור השביעי בפרמיירליג נמשך הערב (שני) עם שני משחקים. לסטר הביסה בחוץ 1:4 את לידס ועלתה למקום השני. במשחק המוקדם חגגה פולהאם ניצחון בכורה העונה - 0:2 על ווסט ברומיץ'.

* איטליה: במשחק שנעל את המחזור השישי בסריה A ניצחה ורונה 1:3 את בנבנטו. המארחת השיגה את ניצחונה השלישי העונה, כשהשער שספגה היה שער החובה השלישי בסך הכול של הקבוצה של איבן יוריץ'. אנתונין באראק הצ'כי כבש צמד (17 ו-63) כשדרקו לאזוביץ' הסרבי קינח עם השלישי בדקה ה-77. לפאדולה צימק עבור האורחת, שאיבדה בנוסף את קפרארי בכרטיס אדום (73).

שחקן לסטר סיטי ג'ימי ורדי. רויטרס
לסטר במקום השני. ורדי/רויטרס

לידס - לסטר סיטי 4:1

השועלים שהחלו את חודש אוקטובר עם שני הפסדים רצופים, כבר עם ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות, ושני ברציפות בפרמיירליג. כבר בדקה ה-2 העלה הארווי בארנס את האורחת ליתרון מבישול של ג'יימי ורדי לאחר טעות קשה בהגנת לידס. יורי טילמאנס הבלגי הכפיל בדקה ה-21. העולה החדשה חזרה למשחק בעזרת שער מצמק של סיוטארט דאלאס (48), אך ורדי (76) וטילמאנס (90 בפנדל) השלים צמד קבעו את תוצאת המשחק ולסטר במקום השני, נקודה פחות מליברפול. בנוסף, שיפרו השחקנים של ברנדן רוג'רס את רצף פתיחת העונה המוצלח שלהם בחוץ, שכעת עומד על ארבעה ניצחונות.

עוד בוואלה!

מאטיפ וקייטה חזרו לאימונים בליברפול, התפרצות קורונה גם באייאקס

לכתבה המלאה
שחקני פולהאם חוגגים עם אולה איינה. רויטרס
איזה גול. איינה חוגג עם החברים/רויטרס

פולהאם - ווסט ברומיץ' 0:2

בשעה טובה ומוצלחת, ניצחון בכורה העונה לקוטג'רס, שהשיגו נקודה בלבד עד הערב. ברומיץ', מצידה, סופרת משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות. בובי ריד כבש את הראשון בדקה ה-26 מבישול של אלכסנדר מיטרוביץ'. ארבע דקות לאחר מכן מצא את אולה איינה, שהפגיז כדור אדיר מקצה הרחבה הישר לחיבורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully