וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאטיפ וקייטה חזרו לאימונים בליברפול, התפרצות קורונה גם באייאקס

חדשות טובות לליברפול ערב היציאה למשחק נגד אטאלנטה (שלישי, 22:00, 5+). 11 משחקני האלופה ההולנדית נדבקו, גם זולה מבאיירן

צפו ב-1:2 של ליברפול על ווסטהאם/ספורט1

שלב הבתים ממשיך בקצב גבוה בגלל הפתיחה המאוחרת וביום שלישי ייצא לדרך המחזור השלישי. בבית א' באיירן מינכן תנסה לעשות צעד גדול לעבר שמינית הגמר ובבית ב' יתקיים המשחק המרכזי של הערב, בו ריאל מדריד תארח את אינטר בידיעה שהיא חייבת להשיג שלוש נקודות. בבית ג' ובבית ד' מנצ'סטר סיטי וליברפול יבקשו לשמור על מאזן מושלם.

נילקאס זולה שחקן באיירן מינכן. GettyImages
ינוח בבית. זולה/GettyImages

בית א'

לוקומוטיב מוסקבה - אתלטיקו מדריד (19:55, ספורט 5+ לייב)

הקולצ'ונרוס התאוששו מההשפלה מול באיירן מינכן עם 2:3 חשוב על זלצבורג, בתקווה לשרוד את הביקור במוסקבה ולעשות צעד חשוב אל עבר השלב הבא. דייגו סימאונה יחסר את סאול, דייגו קוסטה ויאניק קראסקו, אך לואיס סוארס שקיבל מנוחה מול אוסאסונה אמור לשוב להרכב. המארחת מגיעה במומנטום רע מאוד, עם שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות, כשהיא מדורגת במקום השביעי בלבד בליגה הרוסית אחרי 13 מחזורים.

רד בול זלצבורג - באיירן מינכן (22:00, ספורט 5 סטארס)

אחרי 13 ניצחונות רצופים בליגת האלופות - שיא מפעל - אלופת אירופה לא מתכוונת לעצור גם בזלצבורג הסמוכה והיא פייבוריטית ברורה. ניקלאס זולה אובחן כחיובי לקורונה ולא יהיה בסגל, אבל כרגע הוא היחיד שייעדר מהסיבה הזו. "היו הרבה מקרים של חיוביים לקורונה בליגות הגדולות ועכשיו זה הגיע אלינו", אמר המאמן האנזי פליק, "אני מקווה שיהיה מדובר רק במקרה אחד".

עוד בוואלה!

ריאל מדריד הודיעה: אדר מיליטאו חיובי לקורונה. הזאר משנה גישה

לכתבה המלאה
ראחים סטרלינג שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג עם נתן אקה, פיל פודן. רויטרס
סיטי רוצה להבטיח את ההעפלה לשמינית הגמר כמה שיותר מהר/רויטרס

בית ג'

מנצ'סטר סיטי - אולימפיאקוס (22:00)

הקבוצה של פפ גווארדיולה כבשה שלישיות מול פורטו ומארסיי בצמד המחזורים הראשונים, מחר היא תקווה להישאר מושלמת. פראן טורס צפוי לפתוח פעם נוספת אצל פפ גווארדיולה, על רקע הפציעה של סרחיו אגוארו וזו של גבריאל ז'סוס, שנמצא בספק ולא אמור לעלות ב-11. סגנית האלופה האנגלית תקווה לעבור את המשחק בשלום, גם בכל הנוגע לבריאות שחקניה, כשבאופק כבר הקרב הגדול מול ליברפול ביום ראשון הבא. האורחת, שהשיגה 0:1 יקר מפז על מארסיי, הפסידה בשבוע שעבר 2:0 לפורטו ותקווה לחולל הפתעה. מוחמד קמארה ימשיך להיעדר, וכמוהו גם אוסיינו בה שנדבק בקורונה.

פורטו - מארסיי (22:00)

אולי משחק ההזדמנות האחרונה של הקבוצה של אנדרה וילאש בואש, שהפסידה את צמד משחקיה הראשונים במפעל וטרם כבשה. החדשות הטובות מבחינתה: משחק הליגה שלה בצרפת נדחה, ועל כן היא מגיעה רעננה להתמודדות החשובה מחר. פורטו, מנגד, מגיעה במצב רוח שפוף לאחר הההפסד המפתיע 3:2 לפאסוס ודור ז'אן במסגרת הליגה, בחיפושה אחר ניצחון שני העונה בליגת האלופות. החדשות הטובות מבחינתה: בחמשת משחקיה מול מארסיי, היא השיגה ארבעה ניצחונות ורשמה תיקו אחד.

שחקן ליברפול נאבי קייטה. רויטרס
הרוטציה מתרחבת. קייטה/רויטרס

בית ד'

אטאלנטה - ליברפול (22:00, ספורט 5+)

חדשות טובות לאלופת אנגליה: נאבי קייטה וג'ואל מאטיפ חזרו לאימונים מלאים והרוטציה של יורגן קלופ תתרחב מחדש. החדשה המשמחת יותר היא חזרתו של הבלם, שיוכל לתפוס את המקום במרכז ההגנה הפצוע של האדומים. יחד עם זאת, קלופ עדיין לא החליט אם וכמה זמן השניים ישחקו בברגמו. טיאגו אלקנטרה ימשיך להיעדר, אבל ליברפול תנסה להשיג ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות. אטאלנטה שמעודדת מהחזרה למסלול הניצחונות בליגה, תנסה להפתיע וקיבלה מחמאות מקלופ: "מאוד קשה לשחק נגדה. זו קבוצה שמשחקת עם רוח לחימה וביחידה אחת ואני מלא כבוד אליה".

מיטיולנד - אייאקס (22:00)

אלופת הולנד נואשת לניצחון בכורה העונה באירופה, בידיעה שאיבוד נקודות נוסף עלול להרחיק אותה מאוד מהשלב הבא. החדשות הרעות: על פי דיווחים בהולנד יש "התפרצות קורונה" באייאקס, כאשר לא פחות מ-11 שחקנים מהקבוצה הראשונה ומקבוצת המילואים נדבקו בנגיף. שמותיהם טרם פורסמו, אולם אולם באתר הרשמי של המועדון נכתב כי דושאן טאדיץ', דייבי קלאסן ואנדרה אונאנה לא ימריאו לדנמרק. המארחת חולמת על נקודה ראשונה, או לכל הפחות שער ראשון העונה בשלב הבתים, לאחר שחטפה 4:0 מאטאלנטה ו-2:0 מליברפול. לצערה, היא מגיעה אחרי תבוסה גם במסגרת הליגה - 4:1 בידי נורשלן בשבת האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully