וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הודיעה: אדר מיליטאו חיובי לקורונה. הזאר משנה גישה

הבלם הברזילאי יחמיץ את המשחק נגד אינטר. הבלאנקוס בונים על הבלגי: "הוא יותר מעורב ומתחיל לקחת את הכושר שלו ברצינות"

תקציר: טוטנהאם - ברייטון 1:2/ספורט 1

אדר מיליטאו הוא השחקן הבודד בריאל מדריד שנמצא חיובי לקורונה. כך הודיעה הקבוצה היום (שני). הבלם הברזילאי יחמיץ את המשחק של הבלאנקוס נגד אינטר מחר בליגת האלופות וייכנס לבידוד ביתי. פרט אליו, אף אחד לא נמצא חיובי.

ריאל מקווה שההשקעה הרבה באדן הזאר סוף סוף תתחיל להשתלם. שחקן הכנף הבלגי כבש בשבת שער ראשון במדריד אחרי בצורת של 392 ימים ב-1:4 על ווסקה, וכעת מקווים בקבוצה שזו התחלה של שינוי אחרי תקופה רוויות פציעות ואכזבות.

ב"מארקה" מדווחים שהשינוי החל בראש ובראשונה אצל הזאר עצמו. הבלגי ספג ביקורות על מוסר העבודה והכושר הלקוי שלו, אבל בתקופה האחרונה שכר מאמן כושר אישי כדי לחזור לשיאו, והתוצאות נראות בשטח. "הוא הפתיע את כולם, אפילו את זינדין זידאן", כתבו ב"מארקה". "הוא עדיין רחוק מהרמה שהציג בצ'לסי, זו שהפכה אותו לאחד השחקנים הטובים בעולם, אבל הוא לאט לאט חוזר לשם. גם הוא מאוכזב מאיך שפתח את הקדנציה בריאל מדריד, ולכן הגיב".

אדן הזאר שחקן ריאל מדריד. AP
סוף סוף מתחיל להתחבר. הזאר/AP

לפי הדיווח, בשבועות האחרונים "הזאר נמצא בגישה אחרת לגמרי", וגורם בכיר בריאל אמר: "הוא הרבה יותר מעורב בחדר ההלבשה, הרבה יותר בכושר, וזה משפיע על היכולות של על כר הדשא".

"זידאן מעולם לא הפסיק להאמין בהזאר. הוא רצה לצרף אותו לריאל מדריד במשך שנים, ולא יוותר עליו עד שלא יקבל ממנו את היכולות שהוא מוקיר ומעריך אצלו", כתבו. "הזאר מודע למספרים שלו בריאל, ומבין שהם לא מספיק טובים. אבל הוא רוצה להשאיר את העבר מאחור ולפתוח דף חדש, שיהיה הרבה יותר מרשים".

(עדכון ראשון: 07:39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully