וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטיק מערימה קשיים: אלחמיד וביטון בספק למשחקים של נבחרת ישראל

2.11.2020 / 11:21

הסקוטים לא מתלהבים לשחרר את שני הבלמים, גם בשל העובדה שחלו בקורונה בחודש שעבר במדי הנבחרת. בהתאחדות לכדורגל מתעקשים לקבל אותם כדי לסייע במשימת ההישארות בדרג ב'

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 1:1/ספורט 1

האם חאתם עבד אלחמיד וניר ביטון ישחקו בנבחרת ישראל בשלושת המשחקים שלה בהמשך החודש? לוואלה! ספורט נודע כי סלטיק, קבוצתם של השניים, לא נלהבת לשחררם למשחקים נגד נורבגיה, צ'כיה וסקוטלנד ומערימה קשיים על שחרורם. כזכור שני בלמי הנבחרת נדבקו בקורונה במהלך ההתכנסות האחרונה של הנבחרת בחודש שעבר וכתוצאה מכך החסירו לא מעט מהפעילות של סלטיק בליגה. בקבוצה הסקוטית לא אהבו את העובדה ששניהם חלו וכעת רוצים לשמור עליהם ומעדיפים לא לשחררם.

בנבחרת ישראל מצפים שהשניים יהיו בסגל ומייעדים להם מקומות בהרכב במערך שלושת הבלמים של וילי רוטנשטיינר. סלטיק תשחרר את שחקניה למשחקי נבחרת סקוטלנד במקביל למשחקי ישראל ובהתאחדות לכדורגל מצפים שאלחמיד וביטון ישוחררו למשחק הידידות מול נורבגיה בשבוע הבא ובהמשך לצמד המשחקים שיסיימו את קמפיין ליגת האומות, נגד צ'כיה ואותה סקוטלנד.

מדובר בצמד משחקים מאוד חשוב מבחינת ישראל, שכן המטרה היא להישאר בדרג ב'. כזכור פיפ"א כבר קבעה שלאור הקורונה מועדוני הכדורגל יהיו רשאים לא לשחרר שחקנים לנבחרות. קנזס סיטי קבוצתו של גדי קינדה לא שיחררה אותו הן לפעילות הנבחרת בספטמבר והן להתכנסות בחודש שעבר.

חאתם עבד אלחמיד שחקן נבחרת ישראל. דני מרון
בנבחרת לא יוותרו בקלות. אלחמיד/דני מרון

כפי שפורסם כאן אתמול, על אף הצטיינותו במדי אנטוורפן וילי רוטנשטיינר לא צפוי להזמין את ליאור רפאלוב לסגל נבחרת ישראל שיתכנס בתחילת השבוע הבא, אלא אם אחד משחקני ההתקפה לא יוכל להגיע ואז יוקפץ רפאלוב ישירות להרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully