וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הכושר המצוין: רפאלוב צפוי להישאר מחוץ לסגל הנבחרת

1.11.2020 / 12:07

קשר אנטוורפן, שהכניע את טוטנהאם בחמישי, לא נמצא בתכניות של רוטנשטיינר למשחקים מול נורבגיה, צ'כיה וסקוטלנד בהמשך החודש גם משום שהמאמן לא מעוניין לספסל אותו. דור פרץ יחזור לסגל, גלזר ולביא יתחרו על חולצת ההרכב, במקרה שנאתכו יקבל מנוחה

תקציר ה-0:1 של אנטוורפן על טוטנהאם, ושער הניצחון של ליאור רפאלוב/ספורט 1

למרות שהוא בכושר טוב וכבש ביום חמישי את שער הניצחון לטובת אנטוורפן נגד טוטנהאם בליגה האירופית, ליאור רפאלוב צפוי להישאר מחוץ לסגל נבחרת ישראל גם לקראת המשחקים מול נורבגיה, צ'כיה וסקוטלנד בהמשך החודש. כבר בעוד שבוע יתכנסו שחקני הנבחרת לקראת הנסיעה ביום שני למשחק הידידות מול נורבגיה. משחק שייערך בעוד עשרה ימים כחלק מההכנה לצמד המשחקים מול צ'כיה וסקוטלנד שיסיימו את קמפיין ליגת האומות וייקבעו רבות באשר לעתידו של וילי רוטנשטיינר כמאמן נבחרת ישראל.

השער של ליאור רפאלוב שחקן אנטוורפן מול טוטנהאם. רויטרס
עדיין אין לו מקום בנבחרת. ליאור רפאלוב/רויטרס

היכולת של רפאלוב באנטוורפן לא נעלמת מעיניהם של ראשי הנבחרת, אבל כל עוד ערן זהבי, מונס דאבור, מנור סולומון ושון וייסמן כשירים ומגיעים לפעילות הנבחרת, רפאלוב לא יקבל זימון גם בגלל גילו המתקדם אבל בעיקר בשל העובדה שוילי רוטנשטיינר לא שינה את דעתו ועדיין משוכנע שהוא צריך להזמין את רפאלוב רק בתור שחקן הרכב וכרגע הוא לא חושב ששחקן אנטוורפן צריך לפתוח בהרכב הראשון של נבחרת ישראל.

רפאלוב, שיתארח היום (14:30) עם קבוצתו אצל אנדרלכט בליגה הבלגית, כבש בשלושת משחקיה האחרונים של הקבוצה, שנמצאת בכושר מצוין ומחברת כבר שישה ניצחונות רצופים, הרבה בזכות הקשר הישראלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דן גלזר שחקן מכבי תל אביב מול נטע לביא שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
המאצ' אפ ביניהם מחר עשוי להכריע לגביהם גם בנבחרת. גלזר ולביא/ברני ארדוב

בסביבת הנבחרת טענו הבוקר כי אם אחד הליגיונרים ההתקפיים ייפצע וייפתח מקום לאיוש ההרכב הראשון, המועמדות של רפאלוב תהיה רלוונטית. מי שיחזור לסגל הנבחרת הוא דור פרץ ויהיה מעניין לראות האם רוטנשטיינר ייתן לו לפתוח בהרכב או שימשיך עם אייל גולסה. שני קשרי מכבי תל אביב יאבקו למעשה על אותה המשבצת.

עוד מאצ'אפ מעניין יהיה בין דן גלזר ונטע לביא. כרגע ביברס נאתכו עדיין מועדף בהרכב על פני שניהם, אולם אם רוטנשטיינר יחליט לא לפתוח עם הקשר הוותיק באחד המשחקים, התחרות על המשבצת תהיה בין גלזר ולביא ומי מביניהם שיהיה יותר טוב מחר במשחק העונה בין מכבי חיפה למכבי תל אביב, יזכה ליתרון לקראת משחקי הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully