וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבלגיה מתמוגגים מליאור רפאלוב: "איש המשחק, הגיל לא משפיע עליו"

הישראלי גרף מחמאות לאחר שכבש ב-0:1 על טוטנהאם בליגה האירופית. רפאלוב עצמו אמר: "הם לא הצליחו להתאים את עצמם אלינו"

תקציר ה-0:1 של אנטוורפן על טוטנהאם, ושער הניצחון של ליאור רפאלוב/ספורט 1

באנגליה הופצעו מהפסדה של טוטנהאם הערב (חחמישי) 1:0 מול אנטוורפן וליאור רפאלוב. הישראלי הוותיק כבש בסטייל את שער הניצחון של הבלגים, שפתחו בצורה מושלמת את שלב הבתים עם שני ניצחונות בשני המחזורים הראשונים, זאת לאחר שבמחזור הפתיחה ניצחו 1:2 את לודוגורץ בבולגריה.

"נראה שלעניין הגיל אין שום השפעה עליו", נכתב בתקשורת הבלגית בתום המשחק. "הישראלי בן ה-34 הבקיע שער מכריע, עם סיומת נפלאה. בשער הזה הכתיר את עצמו רפאלוב כאיש המשחק".

"איזה ערב", סיכם רפאלוב בעצמו. "למרות שהייתי שמח שהיינו מנצלים את המצבים שלנו וגומרים את המשחק מוקדם יותר. אבל אם אנחנו כבר מנצחים 0:1 לא איכפת לי להיות זה שכובש את השער", אמר בצחוק. "הייתה לנו תכנית משחק, והם לא הצליחו להתאים את עצמם אלינו. שאפו לשחקנים, שאפו לכדורגל הבלגי".

ליאור רפאלוב שחקן אנטוורפן. רויטרס
"שאפו לשחקנים, שאפו לכדורגל הבלגי". רפאלוב/רויטרס

בצד השני, מאמן טוטנהאם ז'וזה מוריניו אמר בסיום: "יש לנו סגל גדול, והיום נתתי לחלק מהשחקנים הזדמנות כדי שיתפסו אותה בשתי ידיים, ואולי יתפסו את המקום שלהם בסגל. הערב, ההחלטות העתידיות שלי הפכו להיות קלות יותר". מעבר לדברים אלה, העלה המיוחד פוסט לאינסטגרם שם כתב: "יכולת גרועה גורמת לתוצאות גרועות, אני מקווה שכולם באוטובוס הקבוצה מאוכזבים כמוני. מחר אימון ב-11 בבוקר".

מוריניו, שערך ארבעה חילופים במחצית, אמר. "הייתי רוצה לעשות 11 (חילופים)... לא עשיתי חמישה כי פחדתי מ-45 דקות ארוכות בלי אפשרות לשינוי. אבל יש רק איש אחד להאשים, וזה אני. אני בחרתי בשחקנים שיפתחו. ניסיתי לשפר את המצב במחצית, אבל זה לא היה מספיק. הדינמיקה של המחצית הראשונה, המנטליות שלא הייתה שם, היה קשה לשנות את זה".

מוריניו ציין שההפסד יגרום לכך שמעכשיו בחירות ההרכב שלו יהיו "מאוד קלות". שחקנים כמו דלה עלי, קרלוס ויניסיוס וג'ובאני לו סלסו אכזבו והוחלפו אחרי 45 דקות. גם גארת' בייל, אגב, הוחלף אחרי 60 דקות. "אתם יודעים מהי הקבוצה הטובה שלי, ואני תמיד מאמין שלשחקנים מגיעה הזדמנות, יש לנו סגל גדול. זאת גם ההזדמנות שלהם לקחת את זה בשתי ידיים ולהוכיח שמגיע להם יותר. אחרי הלילה, הבחירות העתידיות שלי הולכות להיות מאוד קלות. הצבנו אותם במצב שבו נתנו להם לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully