וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאורגיוס דוניס: "מרוצה מהתוצאה ומההופעה, עכשיו חושבים רק על מכבי חיפה"

29.10.2020 / 22:22

מאמן מכבי תל אביב החמיא לשחקניו אחרי ה-1:2 ההיסטורי על סיבאספור. דור פרץ: "קאמבק חשוב". השחקנים חגגו בחדר ההלבשה, שכטר: "גברים בצהוב"

צפו בניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על סיבאספור/באדיבות ספורט 1

מכבי תל אביב עשתה הערב (חמישי) היסטוריה ישראלית על אדמת טורקיה. האלופה ביצעה מהפך במשחק החוץ מול סיבאספור, ניצחה אותה 1:2 והפכה לישראלית הראשונה אי פעם שפותחת שלב בתים אירופי עם שש משש. כעת היא שווה לוויאריאל בראשות בית ט', ובשבוע הבא תתארח אצלה. שתי האחרות, סיבאספור וקרבאח, הרחק מאחור ללא נקודות, כך שמכבי תל אביב כבר מריחה את שלב 32 האחרונות.

הצהובים שיחקו שש פעמים בעבר מול יריבות טורקיות, ומעולם לא ניצחו. הרצף הזה נשבר הערב וכך גם המחסום הישראלי בטורקיה, אחרי שמונה ניסיונות כושלים של קבוצות ישראליות בארצו של ארדואן.

שחקניה השמחים של מכבי תל אביב העלו פוסטים לרשתות החברתיות ותמונות בהן נראים השחקנים חוגגים בחדר ההלבשה. שחקן הקבוצה איתי שכטר העלה תמונה לאינסטגרם בה נראים השחקנים צוהלים. תחת התמונה הוסיף החלוץ את הכיתוב "גברים בצהוב".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים אחרי הניצחון על סיבאספור. רויטרס
ניצחון חוץ היסטורי על אדמת טורקיה עבור קבוצה ישראלית. שחקני מכבי תל אביב/רויטרס

בעמוד האינסטגרם של הקבוצה דאגו לציין כי הצהובים פתחו עם 6 נקודות מתוך 6, ולא בכדי. מדובר בפעם הראשונה בהיסטוריה שקבוצה ישראלית פותחת שלב בתים במפעל כלשהו עם שני ניצחונות בשני מחזורי הפתיחה. עוד ציון דרך מרשים שרשמו הצהובים הערב.

המאמן גאורגיוס דוניס אמר בסיום: "זו תוצאה נהדרת. אני חושב שברוב המשחק שיחקנו עם ביטחון והיה משחק מאוד מאוזן. לא אפשרנו ליריבה לייצר הרבה מצבים. עשינו טעות אחת בתחילת המחצית והם עלו ליתרון, אבל איזנו בפנדל והרחקת השחקן הייתה טובה עבורנו. אני מאוד שמח מהתוצאה ומההופעה שלנו. זו תוצאה טובה גם כדי לבנות את הביטחון במשחקי החוץ".

לקראת מכבי חיפה ביום שני אמר: "עכשיו אנחנו חושבים רק על מכבי חיפה. זה משחק גדול מאוד עבורנו ואנחנו חייבים להיות מרוכזים ולהתכונן כמו שצריך למשחק הזה. רק לאחר מכן נחשוב על ויאריאל".

הקשר דור פרץ הוסיף: "משחק סיזיפי שהתחיל קשה, מחצית ראשונה מאוד קשה. הרגשנו שאנחנו חייבים להשוות והלכנו על כל הקופה. לשמחתנו היה כרטיס אדום ופנדל, ועשינו קאמבק חשוב. מאוד משמח ואני חושב שנצטרך להתאושש לקראת משחק מאוד חשוב ביום שני. נגיע הכי מוכנים שיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully