וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו דהאן: "שועה הסכים לוותר על כמעט 50% מהשכר שלו כדי לעבור לבית"ר"

30.10.2020 / 16:41

הסוכן התראיין לרדיו ירושלים והתייחס למעבר השחקן אותו הוא מייצג לבירה ("היו הצעות מהארץ ומחו"ל, אבל הוא רצה לבית"ר"), על התקריות בחיפה ("הוא בן 21, צריך לתת לו זמן") וגם התייחסות לאי זימונו של ליאור רפאלוב לנבחרת

אוהדי בית"ר ירושלים/יח״צ

סוכן השחקנים דודו דהאן, המייצג את ירדן שועה, התראיין היום לתכנית "בדרך למגרש" ברדיו ירושלים וסיפר: "העיסקה לא הייתה קלה, היא הייתה מאוד מורכבת, אבל שיש אנשים עם חזון קורים דברים כאלה. ירדן שועה היה שחקן שלי כבר בגיל 15, אני הראשון שגיליתי אותו, הוא היה אצלי שנתיים ולאחר מכן היו חילוקי דעות, נפרדנו, אבל לא היה דם רע, הייתה מערכת יחסים טובה כי אני מכיר את האבא עוד מירושלים. שהייתה אפשרות לחבור שוב עשינו את זה".

על השחקן הוא אמר: "אני לא בא לנתח אותו. בכדורגל שמנתחים משהו שבוע אחרי זה מבינים שטעינו. הוא בן 21, צריך לתת לו את הזמן שלו ולבחון את הנושא יותר ברצינות. העיסקה שלו עם מכבי חיפה לא הייתה נכונה, שידוך לא נכון, עשו יותר מדי רעש ממה שהיה שם, זה דברים שקורים בכל העולם שלא מסתדרים. החכמה היא לצאת מעיסקה לא טובה, יש הרבה שחקנים שמהאגו והקטע הכלכלי נאחזים בקרנות המזבח ונשארים בתוך עיסקה. ירדן הסכים לבטח כמעט על 50% משכרו המובטח במכבי חיפה בשלוש השנים הבאות כדי להגיע לבית"ר, הוא פשוט ויתר על שכר ועל האחוזים שהיו לו בכרטיס. ואני לא הייתי צריך להגיד לו הרבה, הוא רצה רק בית"ר נקודה. היו כל מיני הצעות ורעיונות בארץ ובחו"ל והוא לא היה מוכן לשמוע, רק בית"ר ירושלים. זה נורמלי שמכבי חיפה לא התלהבה שהוא יגיע לבית"ר, כי בית"ר היא קנדידט לאליפות. גם במכבי חיפה מאוד מחזיקים מהכישרון של ירדן, אבל הוא התעקש לעבור לבית"ר".

ירדן שועה, חלוץ בית"ר ירושלים, חותם על חוזהו לצד סוכנו דודו דהאן. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
דהאן וירדן שועה/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

דהאן הוסיף: "עברתי מספיק בכדורגל כדי לדעת איך לטפל בשחקנים. אני לא זקוק לאנשי מקצוע מסביב שיעשו את זה. הדבר הכי חשוב לחלוץ זה הדקות משחק, ברגע שזה יהיה כל השאר ייעלם ויהפוך ללא רלוונטי. שום דבר לא מצדיק התנהגות לא מקצועית ולא מקצוענית של שחקן כלפי מאמן, אני אולד סקול בנושא, מאמן צודק גם שהוא לא צודק, וכל שחקן שלי יודע את זה, כולם שמעו את זה ממני, גם ליאור רפאלוב בימים הכי קשים שלו בברוז'. השחקן עצמו צריך תמיד להתאים עצמו למערכת ולא להיפך, אני מאמין מאוד שבית"ר ירושלים זה מקום חם, מחבק, אוהב, עם קארמה טובה, ואני מקווה מאוד שזה יהיה המקום הנכון בשבילו".

דהאן סיכם: "להבדיל מכל מה שקורה בחוץ, אצל הבחור הכל רגוע ושקט וככה צריך להיות. הוא מטבעי בחור מאוד שקט, אפשר לשאול שחקנים, הוא בקושי מדבר. הוא מאוד מאוד רגוע ובטוח בעצמו, מלא במוטיבציה ורצון ובגלל זה הסכים לוותר על המון דברים עד הרגע האחרון, שאני כסוכן של למעלה מעשר שנים לא נתקלתי בהרבה שחקנים שעשו את זה. עדיין, צריך לתת סבלנות וזמן לשחקן. גם שמיכאל אוחנה עבר מאשדוד לבאר שבע רשמו שזאת ההעברה הכי גדולה בכדורגל היה עליו תיק וחובת הוכחה, גם ירדן מבין למה הוא נכנס, אבל הוא יזדקק לזמן וסבלנות"

ליאור רפאלוב שחקן אנטוורפן. רויטרס
"לליאור אין את הכתבים שלו". רפאלוב/רויטרס

למה רפאלוב לא בנבחרת? "אנחנו יודעים מה זה הכדורגל הישראלי. פעם הייתה תכנית פופוליטיקה? בכדורגל הישראלי יש הרבה פוליטיקה, זה מתמשך כבר שנים, בעלי אינטרס, בעלי תפקידים ומערכת שעובדת בדרך משלה. זה קרה פעם בבלגיה לפני עשור ואז שינו את הכל, ניקו את כל המקורבים, העסקנים והקשורים למועדונים ושינו את הכל. אנחנו לא מקושרים, אין לליאור את הכתבים שלו, את התקשורת שלו ואת הקשרים שצריך. זה כואב לו, זאת המדינה שלו, זה לא פשוט, אבל אנחנו מעבר לזה, מספיק להסתובב איתו במדרחוב של אנטוורפןן כדי להבין מה המעמד שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully