וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תרכוש את באריירו, שיחה עם ז'וזואה לפני סכנין, טרנר לא ייפתח לפני ינואר

2.11.2020 / 16:09

מחזיקת הגביע תממש את האופציה על הקשר הארגנטינאי המושאל ותקנה אותו תמורת 120 אלף יורו. הפורטוגלי התבקש להיות מתון יותר בתגובות לעבירות ולפרובוקציות לפני המשחק מול סכנין (20:15, ספורט 4). בעירייה הודיעו: שלב א' של העבודות יימשך לפחות עד ינואר

תקציר: ניס - הפועל באר שבע 0:1/ספורט 1

הפועל באר שבע תממש את האופציה שיש לה ותרכוש את הקשר הארגנטינאי המושאל מריאנו באריירו. במועדון מרוצים מהשחקן בן ה-25, שהפך לשחקן הרכב והתחושה היא שהוא עוד יכול להשתפר בצורה ניכרת. אופצית הרכישה של באריירו מראסינג קלוב עומדת על כ-120 אלף יורו בלבד ולאחר ההצלחה להעפיל לליגה האירופית והכסף שנכנס למועדון, יכולים בקבוצה להשתמש בו למטרות רכש שאינו יקר.

דווקא אופצית הרכישה של באריירו פחות יקרה משל מרסלו מלי שהגיע איתו, ומכאן שמדובר בעסקה יותר משתלמת מבחינת באר שבע. יחד עם זה, הכל עדיין פתוח גם לגבי מלי שיקבל הערב לראשונה את חולצת ההרכב במשחק מול בני סכנין (20:15, ספורט 4). שני הארגנטינאים שהצטרפו יחד לבאר שבע ממש באותו היום יפתחו הערב לראשונה יחד בהרכב, ובקבוצה מאוד סקרנים לראות את השילוב ביניהם.

מריאנו באריירו שחקן הפועל באר שבע מול סלביה פראג. דני מרון
בבאר שבע מרגישים שהוא עוד יכול להשתפר בצורה ניכרת. מריאנו באריירו/דני מרון

מי שיפתח איתם בקישור הוא ז'וזואה. יוסי אבוקסיס החליט לפתוח איתו למרות שהפורטוגלי לא החמיץ דקת משחק באחרונה. מאחר שז'וזואה היה מעורב באירועים שנויים במחלוקת בליגה עם פרופיל תקשורתי גבוה, שוחחו איתו בהפועל באר שבע והדגישו בפניו שהשופטים ישימו לב אליו במיוחד במשחקים הקרובים ויחפשו אותו על כל דבר. בקבוצה הדגישו בפני הקשר שהוא חייב להיות מתון יותר ולשמור על התגובות שלו נוכח עבירות שעושים עליו או כנגד טראש טוק המופנה אליו במהלך המשחק.

כפי שפורסם אתמול מיגל ויטור ושון גולדברג יקבלו הערב מנוחה ולא יהיו בסגל. רמזי ספורי ואנתוני וארן יפתחו יחד לראשונה בחלק הקדמי. בהפועל באר שבע מצפים לקבל יכולת טובה מהשחקנים שיקבלו הערב את חולצת ההרכב. אבוקסיס דירבן אותם באסיפה לקחת את ההזדמנות הזו ולגרום לו לכאב ראש לקראת המשחק מול באייר לברקוזן ביום חמישי.

בלשכת ראש העיר התייחסו היום לשיקום גג אצטדיון טרנר ואמרו: "בימים אלו החל שלב א' של שיקום גג אצטדיון טרנר. העבודות בשלב זה כוללות ביצוע איטום של הגג, פירוק הקירוי וביצוע חיזוקים של הקונסטרוקציה, זאת במטרה להסיר את הסכנה הבטיחותית של הגג ולאפשר פתיחה מחודשת של אצטדיון טרנר למשחקים (בשלב זה ללא קהל) בצורה בטוחה ואחראית. השלב הראשון צפוי להימשך עד לסוף חודש ינואר. במקביל ממשיכים בהערכות לביצוע שלב ב' שעתיד להתבצע מיד לאחר מכן, בו יטופלו כלל הליקויים שנמצאו בגג במסגרת הבדיקות ההנדסיות שבוצעו ובהתאם לתוכניות ולמפרטים ההנדסיים. שילוב קהל במשחקים עוד בטרם יסתיים שלב ב', ייבחן בהמשך על ידי הגורמים ההנדסיים המקצועיים, כאשר הבטיחות מעל לכל ובהתאם, כמובן, למגבלות הקורונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully