וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - בני סכנין: ויטור וגולדברג בחוץ, האסלביינק עבר בדיקות אצל האורחת

עודכן לאחרונה: 1.11.2020 / 21:56

אבוקסיס יאפשר מנוחה לכמה משחקניו בחזרה לליגה (שני, 20:15, ספורט 4). צדק, מלי וטויטו יפתחו. האקס על סף חתימה בסכנין, קנדיל ייעדר עוד כחודש ורון שושן צפוי להגיע

מחזור 4הסתיים02/11/2020
הפועל באר שבע
  • וארן (15)
  • וארן (90)
2:2
  • (24) ברשצקי
  • (35) חלאילה
בני סכנין
תקציר: ניס - הפועל באר שבע 0:1/ספורט 1

הפועל באר שבע

אחרי ששמר על הרכב כמעט זהה בשלושת המשחקים האחרונים באירופה ובארץ, יאפשר מחר (שני) יוסי אבוקסיס לכמה שחקנים שלא פתחו באחרונה לעלות באחד עשר ולהוכיח את עצמם לקראת המשך העונה במשחק מול בני סכנין (20:15, ספורט 4). מיגל ויטור ושון גולדברג אפילו לא יתלבשו למשחק מול סכנין בשל עייפות משלושת המשחקים האחרונים.

שיר צדק ודודי טויטו יפתחו בהרכב בחלק ההגנתי. אבוקסיס צפוי לפתוח לראשונה העונה עם מרסלו מלי כאשר גם ז'וזואה ימשיך בהרכב. בחלק הקדמי יקבל גם רמזי ספורי הזדמנות לפתוח באחד עשר אחרי תקופה ארוכה. החלוץ הפעם יהיה אנתוני וראן.

אבוקסיס אמר לקראת המשחק: "אני חושש קצת מפציעות כיוון ששיחקנו הרבה משחקים לאחרונה ובעצימות גבוהה. זו ההזדמנות של השחקנים שלא פתחו ולא קיבלו דקות משמעותיות להוכיח את עצמם".

אבוקסיס אמר לשחקנים באסיפה: "אני כל כך מאמין בקבוצה הזו. לא יוצאת לי מהראש תחושת ההחמצה בצרפת כשהמשחק הסתיים והרגשנו שיכולנו להוציא משם יותר".

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע מול דאנטה שחקן ניס. רויטרס
יקבל מנוחה. מיגל ויטור/רויטרס

בני סכנין

החדשות הגדולות אצל האורחת מגיעות ממי שעדיין לא יוכל לשחק מחר: שחקן הפועל באר שבע לשעבר נייג'ל האסלביינק, שנחת היום בישראל וכבר עבר בדיקות רפואיות לקראת החתימה המפתיעה. שחקנים בבני סכנין אמרו שנראה כי האסלביינק חזר עם עודף משקל ובקבוצה יכינו לו תכנית אימונים כדי להכניסו לכושר במהרה.

הפציעה של השוער מחמוד קנדיל ממשיכה להדאיג את הקבוצה, כשהוא צפוי להיעדר עוד כחודש לפחות. בסכנין מקווים שיוכל לחזור בתחילת דצמבר, אבל מתכוונים לשחרר את ראמי חמאדה או תומר הרן כדי לפנות מקום לרון שושן שצפוי להגיע ממ.ס. אשדוד. פרט לקנדיל, מי שעוד צפויים להיעדר מהמשחק מחר הם שחקני ההגנה הפצועים: סארי פלאח, עלי עוסמאן ואיהאב שאמי.

המאמן החדש ניסו אביטן תרגל שלושה בלמים, כשאחד מהם הוא המצטרף הטרי חגי גולדנברג. גם סבסטיאן ולאסקס צפוי לערוך בכורה. אם אוסמה חלאיילה יהיה כשיר, הוא יפתח בחוד ולא מוטי מלכה. התלבטות גם בין מוטי ברשצקי לדניאל טוויזר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן בני סכנין נייג'ל האסלביינק. האתר הרשמי של בני סכנין, אתר רשמי
ברוך השב. האסלביינק/אתר רשמי, האתר הרשמי של בני סכנין

טריוויה

* 13 המפגשים האחרונים בין הקבוצות היו בשליטת הפועל באר שבע, שניצחה בתשעה וסיימה עוד ארבעה בתיקו.

* הניצחון הקודם של בני סכנין היה 0:2 ביתי בדצמבר 2014, ואילו בבאר שבע היא לא ניצחה מאז מרץ 2013 (1:2 בווסרמיל מצמד של מוחמד כליבאת).

* יוסי אבוקסיס, שידע ימים יפים כמאמן בני סכנין, הפסיד לה בשני המפגשים האחרונים (כמאמן בני יהודה) אחרי תשעה משחקים בהם היה בלתי מנוצח.

* ניסו אביטן יערוך את הבכורה שלו כמאמן בני סכנין מול קבוצת נעוריו. אגב, את ניצחון הליגה היחיד שלו בעונה שעברה עם הפועל רעננה עשה מול הפועל באר שבע (1:2 ביתי).

הרכבי הקבוצות

שופט: דוד פוקסמן
אצטדיון: טדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully