וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מכבי תל אביב: ארנסט מאבוקה בספק, רז מאיר עשוי להחליפו

המגן הימני סובל מכאבים בברך, בכר מתלבט לגבי כמה עמדות נוספות. דוניס שוקל לפתוח עם חמישה בהגנה וקנדיל קיצוני, או עם רביעייה אחורית וריקן בקישור (ב', 21:00, ספורט 5)

מחזור 4הסתיים02/11/2020
מכבי חיפה
  • שרי (7)
  • רוקאביצה (8)
2:2
  • (38) גררו
  • (70) כהן
מכבי תל אביב
צפו בניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על סיבאספור/באדיבות ספורט 1

מכבי חיפה

דריכות רבה במכבי חיפה לקראת המבחן הגדול של הקבוצה בעידן ברק בכר, מחר (שני, 21:00, ספורט 5) מול האלופה מכבי תל אביב, וגם דאגה אחת לגבי מצבו של ארנסט מאבוקה שנמצא בספק למשחק בגלל כאבים עזים בברך. המגן הימני הודיע כי הוא סובל ממיחושים בברכו ומחר יעבור מבחן כשירות. אם לא יצלח אותו, ייתכן שיעבור צילום. מי שאמור להחליפו בהרכב הוא רז מאיר.

ללא קשר למגן הימני, המאמן בכר מתלבט בנוגע ללא מעט עמדות, אך עושה רושם שטאלב טואטחה וחוסה רודריגס יפתחו בהרכב. בנוגע לעמדת השוער, נראה שהנטייה היא לתת לעומרי גלזר לפתוח לראשונה העונה. יובל אשכנזי ודולב חזיזה לא צפויים להיות בהרכב, התלבטות קיימת גם בין עופרי ארד לעאיד חבשי במרכז ההגנה.

ארנסט מאבוקה שחקן מכבי חיפה. דני מרון
מדאיג את הירוקים. ארנסט מאבוקה/דני מרון

מכבי תל אביב

אחרי מפגן התמיכה של האוהדים, גאורגיוס דוניס שומר קרוב לחזה את המערך איתו יפתח מחר ומתרגל במקביל שיטת חמישה בהגנה ומערך של ארבעה בקו האחורי. המאמן גם רוצה עדיין לראות מה מצבם הגופני של מספר שחקנים אשר שיחקו את כל שלושת המשחקים האחרונים באירופה ובארץ, ומחר זה עשוי להיות משחקם הרביעי תוך 10 ימים.

באשר למשחק מול ויאריאל ביום חמישי, גם הוא נלקח בחשבון אבל פחות, מכיוון שדוניס יודע שהפסד מחר למכבי חיפה, עלול לפגוע בצורה דרמטית בסיכוי של מכבי תל אביב לזכות באליפות שלישית ברציפות. במידה שדוניס יעלה עם חמישה בהגנה, מאור קנדיל אמור להיות על הקו הימני. במידה שהוא יעלה עם ארבעה, אמור אבי ריקן שהיה טוב מאוד בטורקיה להמשיך בהרכב ולשחק קדימה לצד דן ביטון. ההחלטה לגבי שיתופו של ייני בהרכב תתקבל רק אחרי האימון הערב ביחס לעייפות המצטברת של הקפטן אותו דוניס מאוד מעריך.

עוד בוואלה!

ברק בכר: "אין שום תירוצים", רוקאביציה: "אני מרגיש נהדר"

לכתבה המלאה
דור פרץ שחקן מכבי תל אביב עם אבי ריקן. ברני ארדוב
יפתחו ביחד במשחק העונה? ריקן ופרץ/ברני ארדוב

טריוויה

* זה יהיה המפגש ה-164 בין הקבוצות בליגה הבכירה. המאזן עד כה: 48:68 למכבי תל אביב בניצחונות ועוד 47 משחקים לא הוכרעו.

* מכבי תל אביב הפסידה למכבי חיפה רק פעם אחת ב-28 משחקי הליגה האחרונים ביניהן, כשאלירן עטר וגארי קגלמאכר קבעו 0:2 בחוץ באוקטובר 2016. פרט לכך, היו 19 ניצחונות צהובים (כולל מאזן מושלם של ארבעה בעונה הקודמת) ועוד שמונה תוצאות תיקו.

* ניצחון ביתי על מכבי תל אביב? את זה הירוקים לא עשו מאז דצמבר 2012, אז ויאם עמאשה דחק בדקה ה-80 וקבע 0:1 בקרית אליעזר. מכבי חיפה אירחה עוד 14 פעמים מאז ורשמה שמונה הפסדים ושש תוצאות תיקו.

* בזמן שמכבי חיפה מושלמת אחרי שני משחקים, מכבי תל אביב עדיין ללא ניצחון בשלושה משחקים. הפעם האחרונה שפתחה כך עונה הייתה ב-2007/08, אז הייתה עם נקודה אחת בלבד עד המחזור השמיני.

* ניקיטה רוקאביציה כבש בכל אחד משבעת המשחקים הרשמיים של מכבי חיפה: ארבעה שערים במוקדמות הליגה האירופית, ארבעה בליגה ועוד אחד בגביע הטוטו.

הרכבי הקבוצות

שופט: אלי חכמון
אצטדיון: חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully