וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אין שום תירוצים", רוקאביציה: "אני מרגיש נהדר"

1.11.2020 / 14:39

מכבי חיפה ערכה מסע"ת לקראת מכבי תל אביב (ב', 21:00, ספורט 5), המאמן סירב להגדיר את קכוצתו כפייבוריטית, החלוץ התייחס לפגרה הכפויה: "הגענו לרמת כושר וחדות מסוימת ונאלצנו לעצור, זה בלתי אפשרי לספורטאי"

בווידאו: אלף אוהדי מכבי חיפה הגיעו לפרגן בכפר גלים/עריכה: שאול אדם

מכבי חיפה מתכוננת למשחק העונה הראשון מול מכבי תל אביב מחר (שני, 21:00 ספורט 5), והיום ערך ברק בכר את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בה דיבר על ההכנות של הירוקים במהלך הפגרה הארוכה, הציפיות שלו מהמשחק הביתי מול האלופה וההתרגשות בקרב הקהל בכרמל.

מכבי תל אביב רשמה בחודש האחרון שני ניצחונות בליגה האירופית ותיקו מאופס מול הפועל באר שבע, בעוד שהירוקים לא ערכו משחק רשמי מאז התבוסה 7:2 לטוטנהאם, אך למי שהספיק לשכוח - בליגה צברו הצהובים שתי נקודות בלבד משלושה משחקים, בעוד שסגנית האלופה עדיין עם מאזן מושלם אחרי שני משחקים ותטפס למקום הראשון אם תנצח.

בכר התייחס לפגרה הארוכה שנכפתה על קבוצתו ואמר: "היה לנו מספיק זמן להתכונן למשחק, המועדון נתן לנו את התנאים הכי טובים, עשינו מחנה אימון עם שני משחקי אימון ועוד משחק אימון פה, ככה שאין שום תירוצים, נבוא מוכנים למשחק". כנשאל על כך שמכבי חיפה מגיעה למשחק מול יריבתה המושבעת כפייבוריטית אחרי זמן רב ענה: "אני מציע שנדבר במגרש ולא נדבר מחוצה לו. אנחנו צריכים לבוא הכי מוכנים מנטלית, פיזיולוגית ומקצועית. אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו ומאמינים שנבוא ונעשה את מה שאנחנו רוצים לעשות".

ניקיטיה רוקאביציה, השחקן הבולט בליגה עד הסגר שהוטל, אמר: "זה הולך להיות משחק קשה, הם קבוצה טובה ובשנה שעברה הם היו מקום אחד לפנינו, אבל אנחנו מוכנים ויש לנו קבוצה טובה. הקורונה פגעה בכולם, זה רע לכל ספורטאי. כי אתה מתאמן ומגיע לרמה מסוימת של כושר וחדות ופתאום נאלץ לעצור לחודש. עברנו קדם עונה, שיחקנו תשעה משחקים, צברנו ביטחון ואז היינו צריכים להפסיק. זה בלתי אפשרי בשביל ספורטאים, אבל נצטרך להתמודד עם זה".

על היכולת הטובה שהציג העונה אמר החלוץ: "אני בן 33, אבל עשיתי דברים גדולים גם בעבר. אני מרגיש נהדר, ובכדורגל המודרני הגיל לא משנה. רואים הרבה שחקנים משחקים בליגות בכירות עד סוף שנות השלושים שלהם. כל עוד אתה מרגיש טוב והגוף בריא אפשר לשחק עד גיל 40. מבחינתי, כל עוד אני יכול אני אשחק".

עוד בוואלה!

אלף אוהדים הגיעו לאימון, טואטחה עשוי לערוך בכורה

לכתבה המלאה
seperator

* זה יהיה המפגש ה-164 בין הקבוצות בליגה הבכירה. המאזן עד כה: 48:68 למכבי תל אביב בניצחונות ועוד 47 משחקים לא הוכרעו.

* מכבי תל אביב הפסידה למכבי חיפה רק פעם אחת ב-28 משחקי הליגה האחרונים ביניהן, כשאלירן עטר וגארי קגלמאכר קבעו 0:2 בחוץ באוקטובר 2016. פרט לכך, היו 19 ניצחונות צהובים (כולל מאזן מושלם של ארבעה בעונה הקודמת) ועוד שמונה תוצאות תיקו.

* ניצחון ביתי על מכבי תל אביב? את זה הירוקים לא עשו מאז דצמבר 2012, אז ויאם עמאשה דחק בדקה ה-80 וקבע 0:1 בקרית אליעזר. מכבי חיפה אירחה עוד 14 פעמים מאז ורשמה שמונה הפסדים ושש תוצאות תיקו.

* בזמן שמכבי חיפה מושלמת אחרי שני משחקים, מכבי תל אביב עדיין ללא ניצחון בשלושה משחקים. הפעם האחרונה שפתחה כך עונה הייתה ב-2007/08, אז הייתה עם נקודה אחת בלבד עד המחזור השמיני.

* ניקיטה רוקאביציה כבש בכל אחד משבעת המשחקים הרשמיים של מכבי חיפה: ארבעה שערים במוקדמות הליגה האירופית, ארבעה בליגה ועוד אחד בגביע הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully