וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה 75:65 לפנרבחצ'ה

הצהובים נחלו הפסד רביעי במפעל ושני בבית אחרי הניצחון המזליקי על חימקי. ווילבקין קלע 23, אבל דורסי התבזה עם נקודה ב-23 דקות. עלי מוחמד (17) חגג עם 5 שלשות מתוך 11 של הטורקים

טיילר דורסי מכבי תל אביב. דני מרון
נקודה ב-23 דקות וגם 0 מ-7 מחוץ לקשת. דורסי מאוכזב/דני מרון

מכבי תל אביב נחלה הערב (חמישי) הפסד יורוליג רביעי מפתיחת העונה, הפעם 75:65 מול פנרבחצ'ה. אם עד עכשיו לצהובים היו נסיבות מקלות, הפעם יאניס ספרופולוס צריך להיות כבר מודאג מהיכולת של שחקניו, שגם במחזור הקודם נעזרו בהרבה מאוד מזל ויכולת שיא של דורסי כדי לנצח את חימקי מוסקבה. אז מה היה לנו הערב בהיכל? בעוד שמכבי תל אביב היתה תלויה כמעט לחלוטין בווילבקין, פנרבחצ'ה שיחקה קבוצתי ונעזרה גם במבול של 11 שלשות מתוך 22 ניסיונות. ווילבקין שמר את מכבי במשחק במשך שלושה רבעים וסיים עם 23 נקודות, אך הצהובים סבלו ממופע אימים של טיילר דורסי שהחטיא את כל שבעת הניסיונות שלו מחוץ לקשת וסיים את המשחק עם נקודה בלבד.

מנגד, הטורקים נהנו מיכולת שיא של עלי מוחמד (לשעבר בובי דיקסון) שלהט בגיל 37 עם עם 5 מ-6 מחוץ לקשת ו-17 נקודות. דה קולו הסתפק ב-13, אבל קלע במאני טיים ואדי ג'ארל הוסיף 11 לפנר, שנחלה משלושה הפסדים רצופים, דווקא על חשבון מכבי תל אביב ויאניס ספרופולוס, שיצטרך לעשות בדק בית רציני מאוד.

אנטה ז'יז'יץ' מכבי תל אביב מאוכזב. דני מרון
מנקודות האור היחידות במכבי. אנטה ז'יז'יץ'/דני מרון

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 23 נקודות, אנטה ז'יז'יץ' 11 ו-10 ריב', כריס ג'ונס 10, אלייז'ה בריאנט 9, דראגן בנדר (5 ריב'), עוז בלייזר ואות'לו האנטר (8 ריב') 3 כ"א, אנג'לו קלויארו 2, טיילר דורסי 1.

קלעו פנרבחצ'ה: עלי מוחמד 17 (5 מ-6 מחוץ לקשת), נאנדו דה קולו 13, אדי ג'רל 11, יאן וסלי 8, דשון פייר 7, לורנזו בראון ומליח מחמוטוגלו 6 כ"א, אחמט דובריוגלו 3, ג'וני המילטון ואדגראס יולנובאס 2 כ"א.

עוד בוואלה! ספורט

יאן וסלי: "אני שומע כשמקללים אותי בתל אביב. האנרגיות האלה חסרות לי"

לכתבה המלאה
סקוטי ווילבקין מכבי תל אביב. דני מרון
23 נקודות שלו לא הספיקו. ווילבקין/דני מרון

רבע 1

מכבי תל אביב פתחה חזק את המשחק עם שלשה של בנדר, נקודות של ז'יז'יץ ובעיקר הגנה חזקה. אלייז'ה בריאנט וז'יזיץ' קבעו 4:11 אחרי ארבע דקות דקות וסקוטי ווילבקין הזעיק את הטורקים לקחת פסק זמן עם סל שהשלים ריצת 0:6. המומנטום הצהוב נמשך עד שלקוקושוב נמאס והוא הכניס את עלי מוחמד במקום דה קולו וזה הגיב עם שתי שלשות רצופות. סל נוסף של אולאנובס השלים ריצת 2:8 וצימק ל-20:18 בלבד. ווילבקין השלים 9 נקודות ברבע וקבע 18:22 בסוף הרבע.

אנטה ז'יז'יץ' מכבי תל אביב מול יאן וסלי פנרבחצ'ה. דני מרון
ז'יז'יץ' במאבק גבוהים עם וסלי/דני מרון

רבע 2

הרבע השני עמד בסימן פנרבחצ'ה. עלי מוחמד צלף שלשה שלישית, מחמטוגלו קבר עוד אחד וסל של אדי ג'ארל השלים מהפך וקבע 24:26 לטורקים. אבל מכבי תל אביב לא נבהלה. עוז בלייזר צלף שלשה ונתן את האות לריצת 0:7 שהפכה שוב את הקערה על פיה. המשחק המשיך להיות צמוד ולמכבי תל אביב לא היתה תשובה למוחמד עלי שתפר שלשה רביעית במחצית הראשונה וקבע 34:33 בלבד. ז'יז'יץ' המשיך להיות יעיל בצבע, אבל גם וסלי בצד השני. סל על הבאזר של ווילבקין קבע: 35:38 צמוד לצהובים.

יאניס ספרופולוס מכבי תל אביב. דני מרון
זה לא נראה טוב. יאניס ספרופולוס/דני מרון

רבע 3

גם הרבע השלישי עמד בסימן סקוטי ווילבקין נגד פנרבחצ'ה. הגארד קלע מהקו ולאחר מכן צלף שלשה, אבל אדי ג'ארל שמר את האורחים חזק בעניינים עם שתי שלשות רצופות ועוד אחת של לורנזו בראון קבע שוויון 47 כשאנחנו ארבע דקות בתוך הרבע. ספרופולוס לקח פסק זמן, אבל דווקא הטורקים חזרו ממנו עם סל של דה קולו שהחזיר את היתרון לקבוצתו. הנדנדה נמשכה עד לסיום הרבע הזה. המילטון קלע סל ראשון לטורקים, אבל כריס ג'ונס החזיר את היתרון למכבי. אלא שפנרבחצ'ה קיבלה שריקה מפוקפקת מאוד לעבירה על דה קולו בזריקה והצרפתי קלע שלוש פעמים מהקו כדי לקבוע: 54:56 לטורקים בסוף הרבע.

אנטה ז'יז'יץ' מכבי תל אביב יאן וסלי פנרבחצ'ה. דני מרון
ז'יז'יץ' נאבק בווסלי/דני מרון

רבע 4

פתיחת הרבע הרביעי עמדה כבר בסימן בריחה של הטורקים. עלי מוחמד צלף שלשה חמישית מחמישה ניסיונות ומחמטוגלו צלף מיד בעקבותיו כדי לקבוע 54:62 ויתרון שיא לאורחים. אלייז'ה בראינט עצר את הריצה עם שלשה, אבל מכבי לא מצאה תשובה לעלי מוחמד הנפלא שהפעם חדר כדי לקלוע סל ראשון לשתי נקודות והעלה את מאזנו ל-17 נקודות. הצהובים נתקעו בהתקפה ופנרבחצ'ה שלפה גם שפן בדמותו של דשון פייר, שעם חמש נקודות רצופות קבע כבר יתרון דו ספרתי לפנר כשנותרו רק עוד חמש דקות לסיום המשחק.

אבל למכבי תל אביב יש כוכב גדול וקוראים לו סקוטי ווילבקין שלא הסכים לוותר. הכוכב האמריקאי קלע מהקו ואחרי החטאת שלשה של דה קולו צלף מחוץ לקשת וצימק ל-69:63 כשנותרו 3 דקות לסיום. וסלי קלע בצבע, אבל ז'יז'יץ' הגיב עם ריבאונד התקפה. פנר יצאה להתקפה קריטית וסיימה אותה עם סל גדול של דה קולו על הראש של ז'יזיץ'. דשון פייר קלע מהקו וקבע: 65:75 לטורקים בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully