וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מוכנה לפנרבחצ'ה: "חייבים להשוות את הטירוף שלהם"

29.10.2020 / 7:06

הצהובים משוכנעים שהיריבה הטורקית תגיע למשחק בהיכל (21:05, ספורט 5) בדריכות מיוחדת, ומוכנים להגיב. בריאנט יתופקד על דה קולו: "זו משימה קבוצתית"

תקציר ההפסד של ברצלונה 77:73 למורסיה/ספורט 1

מכבי תל אביב תעלה הערב (חמישי, 21:05, שידור ישיר בספורט 5) למשחק נגד פנרבחצ'ה במחזור השישי ביורוליג, כשהיא עם מאזן זהה ליריבתה אבל במומנטום שונה. הצהובים גברו על חימקי מוסקבה בחוץ במחזור הקודם, בעוד הטורקים מגיעים למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים.

המאמן יאניס ספרופולוס חזר במהלך כל השבוע על נושא הקשיחות לקראת ההתמודדות נגד הטורקים, וטען בפני שחקניו כי אם יהיו אגרסיביים וטקטיים מספיק. החשש אצל מאמן הצהובים ובקבוצה בכלל הוא הרמה האגרסיבית איתה תגיע פנרבחצ'ה אחרי רצף הפסדים כל כך משמעותי.

"כמו שאנחנו הגענו בטירוף למשחק במוסקבה בשבוע שעבר, פנרבחצ'ה תבוא ושום דבר חוץ מניצחון לא יעניין אותה", סיפר אחד מאנשי הקבוצה אמש, "אם לא נדע להגיע באותה גישה, באותה רמת טירוף למגרש, אנחנו נהיה בבעיה".

שחקן פנרבחצ'ה מליח מחמטוגלו מול שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
אתגר גדול. ווילבקין מול ממוטוגלו/דני מרון

ברמת הטקטית, במכבי ינסו לעצור את ספקי הנקודות העיקריים של היריבה - לורנזו בראון וננדו דה קולו. האתגר יהיה קשה כפליים בהתחשב בכך שיובל זוסמן, הסטופר ההגנתי של מכבי בשנה שעברה, עדיין פצוע. "בשבילנו ההגנה תכריע. פנר קבוצה מאומנת שקולעת טוב, אנחנו צריכים לעצור את דה קולו ובראון, כי התקפית אנחנו נהיה במשחק", סיפר טיילר דורסי, שמגיע אחרי שבמוסקבה רשם את שיא הקריירה שלו עם 26 נקודות, "אנחנו צריכים להיכנס לרצף של ניצחונות ובשביל זה צריך לשחק הגנה טובה בכל משחק. צריך להגן על הבית".

אלייז'ה בריאנט, שייכנס לנעליו של זוסמן ככל הנראה היום בעבודה על דה קולו, אמר: "כדורסל זה משחק קבוצתי. לא משנה איזה שחקן עומד מולנו, צריכים לעצור אותו כקבוצה והעבודה ההגנתית שלנו היא קבוצתית". בריאנט אף התייחס לכושרו האישי אחרי הפציעה שהשביתה אותו מסוף העונה שעברה: "אני מרגיש טוב, היה לי זמן לנוח, ניסיתי להגיע בריא, הגוף שלי מרגיש טוב. כמו בחיים, גם במהלך עונה יש הרבה עליות ומורדות, אבל צריכים להמשיך להאמין בעצמנו".

עוד בוואלה!

חלום ה-NBA, סוד ההצלחה של ספרופולוס והפציעה: יובל זוסמן מדבר

לכתבה המלאה

צפו בפרק החדש של "פאסטברייק" מתוך אפליקציית מכבי תל אביב

מאמן הקבוצה יאניס ספרופולוס ציין אתמול כי נכון לשלב זה של העונה הכושר של הקבוצה הוא מספיק טוב. דורסי התייחס לנושא ואמר: "צריכים לגדול ולהתפתח תוך כדי העונה, לא זוכים באליפות באוקטובר, צריך להגיע לשיא לקראת הפלייאוף. הדבר החשוב בשבוע שעבר היה זה שניצחנו ועצרנו רצף של הפסדים על הבאזר, צריך לדעת לנצח משחקים צמודים. אנחנו צריכים לחבר כמה ניצחונות, אנחנו לומדים איך לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully