וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום ה-NBA, סוד ההצלחה של ספרופולוס והפציעה: יובל זוסמן מדבר

ארצות הברית? "פילדלפיה וקליבלנד אהבו אותי". ספרופולוס? "כמו פסיכולוג". ההגנה? "לא מפחד מאף אחד". הגארד הפצוע עונה לשאלות של אוהדי מכבי תל אביב. וגם: פנר מתכוננת למשחק בחמישי

תקציר ההפסד של ברצלונה 77:73 למורסיה/ספורט 1

אחרי היעדרות ממושכת מהמגרשים, יובל זוסמן לאט לאט מתקרב לקאמבק. בזמן שהוא מתאושש מהקרע בשריר הירך האחורי ומתכונן לחזרה לאימונים בחודש הבא, גארד מכבי תל אביב ענה לשאלות האוהדים במסגרת שיחת זום, וסיפק כמה אמירות מעניינות.

"יש לי MRI ואני לקראת סיום בשלבי ההחלמה. אני מתגעגע מאוד, קשה לי להיות בלי לעשות משהו על המגרש. זה משהו שחסר לי. מבטיח שבקרוב תראו אותי ומקווה שאשמח אתכם כמה שיותר", עדכן זוסמן בנוגע לפציעה.

על יאניס ספרופולוס: "אני חושב שהוא יודע לקרוא שחקנים וסיטואציות. אני תמיד אומר לאנשים שקרובים אליי שהוא סוג של פסיכולוג, אחד שיודע לקרוא אנשים ומה הם עושים. הוא עובד קשה, חייב לתת 100 אחוז כל הזמן ומקצוענות נטו".

שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. דני מרון
מתגעגע למגרש. זוסמן/דני מרון

על חלום ה-NBA: "בדראפט אתה יכול להירשם או לצאת. אני נשארתי ולא נבחרתי, אז זה גמר לי את הסיכויים להיכנס דרך הדראפט ועכשיו אני יכול להיכנס רק דרך חוזה. היו לי אימונים עם פילדלפיה וקליבלנד והם מאוד אהבו אותי".

על היכולות ההגנתיות שלו: "הגנה זה חכמת משחק, להבין איך להיות בזמן הנכון ובמקום הנכון. צריך להיות זריז עם הרגליים ולהיות חד מבחינת החושים. הידיים שלי ארוכות וזה עוזר לי, אבל מה שחשוב הוא בשניה הנכונה להוציא את היד ולחטוף".

על השחקן הכי קשה שהיה לו לשמור עליו: "לי אישית היה הכי קשה להתמודד עם ג'ייקובן בראון. הוא יודע לשלוט בגוף שלו והוא לא צפוי. אתה לא יודע איך הוא יתקיף אותך. ביורוליג יש כמובן את ננדו דה קולו, שיין לארקין ומייק ג'יימס. אני לא מפחד מאף אחד. היתרון הוא בידי שחקן ההתקפה ואני מנסה להפריע להם".

עוד בוואלה!

במכבי תל אביב מחמיאים לבלייזר: הוא קנה את מקומו, גם ביורוליג

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב בכדורסל יאניס ספרופולוס. דני מרון
עומד לפגוש חיה פצועה. ספרופולוס/דני מרון

במקביל, פנרבחצ'ה המריאה לישראל לקראת המשחק מחר (חמישי, 21:05, ספורט 5) בהיכל. הטורקים מגיעים ארצה אחרי שלושה הפסדים רצופים ביורוליג, כשהם במאזן זהה לצהובים עם שלושה הפסדים ושני ניצחונות.

מאמן פנר איגור קוקושקוב אמר לקראת המשחק: "מכבי תל אביב קבוצה מוכשרת עם המון כלים. אנחנו מכבדים אותם מאוד. יש להם שחקנים יעילים מאוד בקו האחורי ובקו הקדמי, והם יודעים להשתמש בהם. מכבי קבוצה יעילה, ובבית היא מעלה את רמת האנרגיות שלה. אנחנו חייבים להיות הכי מוכנים שיש מהדקה הראשונה".

הפורוורד אדגראס אולאנובאס הוסיף: "מכבי תל אביב מוכשרת מאוד בהתקפה. יש לה שחקנים טובים מאוד, וטיילר דורסי וסקוטי ווילבקין בולטים במיוחד בתקופה האחרונה. בפנים יש להם שחקנים כמו האנטר, ז'יז'יץ' וקלויארו, ונצטרך למצוא פתרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully