וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד עצרה את באיירן מינכן, ניצחון לצסק"א מוסקבה

הבלאנקוס עצרו את רצף ההפסדים עם 82:100 על הגרמנים המפתיעים. קארול (19) הוביל חמישה קלעים בדאבל פיגרס. ולנסיה נכנעה ברוסיה. וילרבאן עדיין בלי ניצחון

תקציר ההפסד של ברצלונה 77:73 למורסיה/ספורט 1

לאחר שהמשחק בין זניט ופנאתינייקוס נדחה, שלושה משחקים מלבד משחקה של מכבי תל אביב מול פנרבחצ'ה נערכו הערב (חמישי) במסגרת המחזור השישי ביורוליג. וילרבאן שבה לשחק במפעל לאחר שלא שיחקה בשלושת המחזורים החולפים בשל הקורונה, אך הפסידה לז'לגיריס קובנה. צסק"א יצאה מהמאזן השלילי עם ניצחון בית מול ולנסיה. ריאל מדריד התאוששה מפתיחת העונה עם ניצחון קל מול באיירן מינכן המרשימה.

פקונדו קמפאסו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
משחק סולידי וניצחון. קמפאסו/GettyImages

ריאל מדריד - באיירן מינכן 82:100

אחרי חמישה מחזורים יורוליג, שתי הקבוצות הללו הגיעו למשחק הזה עם מאזן הפוך. ריאל האימתנית הפסידה ארבעה מתוך חמישה משחקים ובאיירן, שנחלשה מאוד בקיץ החזיקה מאזן מעולה של 1:4. אלא שהערב הסטטיסטיקה התיישרה קצת והבלאנקוס, כצפוי, עצרו את הגרמנים המפתיעים והשיגו ניצחון שני בלבד העונה. אחרי רבע ראשון של 17:27 לריאל, באיירן חזרה עם 28 נקודות ברבע השני. אלא שהמחצית השנייה הייתה שייכת לריאל שנהנתה מדקות מצוינות של רודי פרננדס ואוסמאן גארובה הצעיר שנתנו את האות לבריחה. קארול (19), טומפקינס (16), יוי (15) ורנדולף (13) הובילו את הספרדים, שהסתדרו הפעם בלי הנקודות של קמפאסו (5). ווייד בולדיין הוביל את הקבוצה של טרינקיירי עם 18 וג'יילן ריינולדס אקס מכבי תל אביב הוסיף 15, רובן אחרי שהמשחק כבר הוכרע.

שחקן צסק"א מוסקבה טורניקה שנגליה. האתר הרשמי של צסק"א מוסקבה, אתר רשמי
משחק סולידי שלו וניצחון. שנגליה/אתר רשמי, האתר הרשמי של צסק"א מוסקבה

צסק"א מוסקבה - ולנסיה 75:84

בדומה לריאל מדריד, גם הרוסים פתחו את העונה באופן מקרטע, אבל התגברו הערב על ולנסיה החזקה בעיקר בזכות מבול שלשות ברבע הרביעי הטוב שלהם. מייק ג'יימס קלע 15 נקודות כבר במחצית הראשונה והוסיף רק 2 בשנייה, אבל פויגטמן (11), היליארד (12) וקלייברן (15) ששבר את הספרדים עם שלשה 47 שניות סגרו עניין. ניקולה קאליניץ' הוביל את הספרדים (15), שסבלו מיום חלש במיוחד של דריק וויליאמס שסיים עם 2 נקודות בלבד.

מריוס גריגוניס שחקנה של ז'לגיריס קובנה. האתר של ז'לגיריס קובנה, אתר רשמי
25 נקודות וקאמבק. מריוס גריגוניס/אתר רשמי, האתר של ז'לגיריס קובנה

וילרבאן - ז'לגיריס קובנה 83:74

הליטאים, שרשמו את הפסדם הראשון העונה במפעל במחזור הקודם, חזרו לנצח אבל לא אחרי שירקו דם באולם של וילרבאן, ששיחקה עד כה שני משחקים בסך הכול - ובשניהם הפסידה. הצרפתים, שהיו רבעים לכדורסל, התנפלו על ז'לגיריס עם 12:23מוחץ ברבע הראשון. הרבע השני היה התקפי בהרבה, אבל הליטאים לא הצליחו לחזור ואת הקאמבק הם עשו בזכות הגנה נהדרת שעצרה את הצרפתים על 24 נקודות בלבד במחצית השנייה. מריוס גריגוניס היה המאסטרו של הניצחון הזה עם משחק אדיר של 25 נקודות, כולל סל ועבירה שהעניק לליטאים 73:79 קריטי דקה לסיום. צ'ארלס קאודי (18) ודייויד לייטי (16) בלטו אצל המארחת, שלא הצליחה להשיג ניצחון בכורה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully