וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: הגארד טריי לואיס חתם

עודכן לאחרונה: 28.10.2020 / 18:16

האמריקאי (28, 1.88) שכיכב במכללות לצד ברין פורבס ודונובן מיטשל, ישלים את הסגל של הכתומים. מצטרף במקומו של שון ארמנד שעזב. גודס: "יעזור לנו בהובלת הכדור ובקליעה משלוש"

אדם אריאל בהפועל ירושלים/עמוד הפייסבוק של הפועל ירושלים

מכבי ראשון לציון החתימה הערב (רביעי) את הגארד האמריקאי טריי לואיס, ששיחק לאחרונה בקבוצת גראבלין-דנקירק מהליגה הראשונה בצרפת. הכתומים הגיעו הלילה להבנות עם השחקן, שהוצע בתקופה האחרונה גם להפועל אילת, ובשעות האחרונות חתם על החוזה באופן רשמי.

מאמן הקבוצה גיא גודס אמר לאחר החתימה: "שמחים על הצטרפותו של טריי לקבוצה הוא יביא לנו עזרה בהובלת הכדור וגם קליעה טובה מהשלוש". בקבוצה ינסו להנחיתו בארץ עד סוף השבוע כדי שיקבל דקות ראשונות בחצי גמר גביע ווינר נגד מכבי תל אביב ביום ראשון. לואיס מגיע לראשון לציון במקומו של שון ארמנד, שעזב אחרי שבמועדון ויתרו על ההשתתפות ביורוקאפ, ועל פי הערכות, ההפרש בין השכר של שניהם יחסוך למועדון כ-200 אלף שקלים.

לואיס (28, 1.88) עבר דרך מיוחדת במכללות. הוא חתם באוניברסיטת פן סטייט אך עזב אחרי שנה אחת בעקבות עזיבתו של המאמן שגייס אותו אד דהצ'ליס. אחרי שנה אחת בה ישב בחוץ לפי חוקי המכללות, הגיע לקליבלנד סטייט, שם שיחק לצד שחקנה של סן אנטוניו ברין פורבס, ובשנתיים שם הפך לאחד הקלעים המובילים במכללה ואף נבחר לחמישייה הראשונה בהוריזון קונפרנס. את עונתו האחרונה במכללות העביר בלואיוויל, איתה קיווה להגיע לטורניר המכללות, אך לואיוויל הושעתה מסוף העונה בגלל סקנדל הגיוסים שלה, ולואיס ביחד עם חברו למכללה דונובן מיטשל נשארו מחוץ לטורניר.

טריי לואיס שחקנה החדש של מכבי ראשון לציון. אתר מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
סוגר את הסגל של גודס. טריי לואיס/אתר רשמי, אתר מכבי ראשון לציון

הקריירה המקצוענית שלו החלה אחרי ששיחק לא רע בליגת הקיץ של ה-NBA במדי קליבלנד. הוא חתם בביירות' הגרמנית ורשם 15.3 נקודות למשחק כולל כמעט 45 אחוזים מחוץ לקשת, שהכניסו אותו לחמישייה השנייה של העונה בגרמניה. בעונת 2017/18 חתם באולם, רשם 11.5 נקודות למשחק ביורוקאפ, ואת העונה סיים בבורז' הצרפתית בה רשם 17.2 נקודות למשחק. אחרי שהצטיין לצד חברו מהמכללות מיטשל בליגת הקיץ במדי יוטה זכה לחוזה במדי הג'אז, אך שוחרר באוקטובר ועבר לקבוצת הפיתוח של המועדון. את העונה שעברה פתח בגראבלין, רשם 14 נקודות, 3.8 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים למשחק אך עזב בסוף חודש ינואר.

לואיס יצטרף בקו האחורי של גיא גודס לאייזיאה טיילור, נועם דוברת, גולן גוט, גל טסלר, נמרוד טישמן הפצוע וטל פלד, כשבקו הקדמי משחקים הקפטן דריל מונרו, הסנטר אקיל מיטשל והצעירים נועם אביבי ועידו פליישר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully