וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'ורדן: "אני די בטוח שבעוד 20 שנה, יגידו שלברון ג'יימס טוב ממני"

כוכב העבר הוסיף: "אני זכיתי ב-6 אליפויות, ביל ראסל ב-11. אז מי עדיף?" וויד: "מספיק עם הדיון, לא נראה עוד שחקנים כמוהם". ג'רמי לין יצטרף לווריירס?

אוהדי הלייקרס חוגגים אליפות ברחובות לוס אנג'לס/טוויטר

הדיונים על מקומו של לברון ג'יימס בספרי ההיסטוריה של הליגה נמשכים, ומי שהצטרף אליהם כעת הוא הוד אווירותו, אחד בשם מייקל ג'ורדן. "הכל תלוי במי צופה", אמר ג'ורדן בריאיון שהעניק לפני מספר ימים למגזין סיגרים בארצות הברית. "אם תשאלו בעוד 20 שנה, אני די בטוח שאנשים יגידו שלברון עקף אותי, תלוי בעונים. ככה זה. אני עצמי לא יכול לענות על זה. לא שיחקתי נגד ווילט צ'מברליין או ג'רי ווסט, זה לא הוגן להגיד מי היה טוב יותר. אפשר רק להשוות בין שחקנים מאותה תקופה. אני זכיתי ב-6 אליפויות, אבל ביל ראסל זכה ב-11. האם זה הופך אחד מאיתנו לטוב יותר מהאחר? לא, שיחקנו בתקופות שונות. הדיון הזה אף פעם לא הוגן".

"אחת הסיבות שאני לא עושה הרבה ריאיונות היא שאני קנאי לזמן שלי"', הוסיף MJ. "הזמן שלי באור הזרקורים נגמר, מישהו אחר צריך להיכנס לשם, אני רוצה לשלוט במה שאני עושה ומה שאני לא עושה. אני לא צריך עוד הערצה, זה היה נהדר, אני אמשיך להיות חלק מהקהילה".

ג'ורדן נשאל גם על המציאות של הכוכבים היום, בעידן הרשתות החברתיות, ונתן את טייגור וודס כדוגמא: "הוא היה בשיאו לקראת סוף הקריירה שלי, אבל מה שהשתנה זה הרשתות החברתיות, טוויטר וכל זה, וזה פולש למרחב האישי של הספורטאים. עבור מישהו כמוני, אני לא יודע אם הייתי יכול לשרוד בעידן הטוויטר, כשאין לך שום פרטיות".

לחברו הטוב של לברון דווין וויד יש גישה קצת אחרת להסתכל על הדברים: "לא נראה עוד שחקן כמו לברון. יצטרפו לליגה עוד שחקנים גדולים, אבל אף אחד לא יהיה כמוהו. לא נראה עוד שחקן כמוהו ולא נראה עוד שחקן כמו מייקל ג'ורדן או קארים עבדול ג'באר, ואף אחד לא יזכה ב-11 אליפויות כמו ביל ראסל. אפשר להפסיק עם הוויכוח הזה. אמרתי ללברון - זו הפעם הראשונה שצפיתי בך כאוהד אמיתי. כי כשצפיתי בו כיריב, תמיד ניסיתי לחשוב איך להיות טוב ממנו, וכששיתפנו פעולה ניסיתי להבין איך נוכל להיות טובים יותר. שלחתי לו הודעה - אחי, אתה פאקינג טוב. אתה גדול. הוא חיה, הוא אחד שחקני הכדורסל הטובים בהיסטוריה בגלל איך שהוא משחק את המשחק. זה מיוחד לצפות בו".

על האפשרות שלברון ישתף בעתיד פעולה ב-NBA עם בנו, ברוני, אמר וויד: "כשאתה במשפחת ג'יימס אתה הנבחר. ברוני מתמודד נהדר עם אור הזרקורים וכישורי הכדורסל שלו מדברים בעד עצמם. הוא שחקן טוב מאוד, הוא יהפוך לשחקן מקצוען ואני מקווה שלברון יהיה שם, כולנו נרצה לראות את הרגע הזה. הלוואי שזה יקרה".

עוד בוואלה!

האקים אולג'ואן: "מייקל ג'ורדן היה שחקן הרבה יותר גדול מלברון ג'יימס"

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס, דווין וויד. GettyImages
הרבה הערכה הדדית. וויד ולברון/GettyImages

* אחרי עונה סדירה לא רעה ופלייאוף מופלא, התיאבון של מיאמי נפתח והיא כבר מוכנה לעונת 2020/21. "החשיבה שלי לא השתנתה - אם משהו יצוף ויוכל לקחת אותנו לרמה הבאה, אני פתוח", אמר מקבל ההחלטות הבכיר במועדון, פט ריילי, הידוע במהלכיו הנועזים. ריילי עדיין לא התגבר באופן מלא על ההפסד ללייקרס בגמר, בפרט לא בשל הפציעות איתן נאלצו ההיט להתמודד. "הלייקרס היו הקבוצות הטובה יותר, אבל תמיד תהיה שם כוכבית. אם היה לנו ב-100 אחוז את באם אדבאיו וגוראן דראגיץ', הקלע המוביל שלנו בפלייאוף, הסדרה היתה יכולה להגיע לשבעה משחקים".

מספר שעות לאחר מכן, הבהיר ריילי שלא התכוון לזלזל בתואר של הלייקרס: "הכוכבית נמצאת ליד השלם שלנו, לא ליד השם שלהם. התואר שלהם לגיטימי, הם היו הקבוצה העדיפה - נקודה".

* גם הלייקרס כבר מחכים לפתיחת העונה הבאה. "בלי ספק, אנחנו יכולים לזכות גם בעונה הבאה", אמר דני גרין. "יהיה קשה, כי יש לנו הרבה שחקנים חופשיים, אבל כשיש לך בסיס של לברון ג'יימס ואנתוני דייויס, זה פחות או יותר כל מה שצריך. לא צריך הרבה מעבר לזה".

* לפי התקשורת הסינית, גולדן סטייט מביעה עניין רב בג'רמי לין, שאהוב גם על ידי כוכבי הקבוצה וסטפן קרי. גם ברוקלין הוזכרה בהקשרו של הרכז, בין היתר בשל הבעלות של איש העסקים הטייוואני ג'וזף צאי ויחסיו הטובים עם הרכז בן ה-32, שרשם שלושה משחקים בטורונטו בעונת 2018/2019.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully