וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקים אולג'ואן: "מייקל ג'ורדן היה שחקן הרבה יותר גדול מלברון ג'יימס"

סנטר העבר האגדי לא התרשם מהאליפות הרביעית של לברון ופסק בוויכוח על הכדורסלן הגדול אי פעם: "מייקל שיחק בליגה הרבה יותר קשה והיה שחקן יותר יצירתי"

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

סדרת הגמר המצוינת של לברון ג'יימס והאליפות הרביעית בקריירה, הציפו שוב את השאלה מי הכדורסלן הגדול בכל הזמנים. מייקל ג'ורדן עדיין נחשב לקונצנזוס בקרב הפרשנים, אבל יש שסבורים שלברון כבר משתווה לגדול מכולם. לא אם שואלים את האקים אולג'ואן, הסנטר הניגרי האגדי של יוסטון לשעבר.

"כשאנשים משווים בין מייקל ללברון, זו לא השוואה הוגנת", אמר אולג'ואן, "ג'ורדן שיחק בליגה הרבה יותר תחרותית וקשה, הוא היה הרבה יותר יצירתי. זה לא לוקח שום דבר מלברון שהוא שחקן נהדר, אבל זו לא השוואה רצינית בגלל שג'ורדן היה שחקן הרבה יותר גדול".

לברון ג'יימס, מייקל ג'ורדן. GettyImages
מי גדול יותר? מייקל ולברון/GettyImages

אבל לא כולם מסכימים עם הקביעה של הסנטר האגדי, כולל שחקנים ששיחקו בתקופתו. "אני חושב שהוא בדרך להיות הגדול בכל הזמנים", אמר מג'יק ג'ונסון מוקדם יותר, "אם הוא יזכה בעוד תואר אחד, הוא ומייקל יהיו באותה שורה. קשה להגיד שהוא לא הגדול בכל הזמנים, ביחד עם מייקל. זו לא רק היתה האליפות הכי קשה שלו, אלא גם של הלייקרס. הם היו צריכים לעבור כל כך הרבה דברים, בעיקר המוות של קובי בריאנט, הקורונה, עצירת העונה. כן, אני יודע שלברון חזר מ-3:1 מול גולדן סטייט, אבל היו פה עניינים של חיים ומוות, כך שאני חושב שזו האליפות הקשה ביותר שלו".

מג'יק, שעזר להחתים את קינג ג'יימס בשורות הלייקרס, הוסיף וסיפר: "לברון, כל מה שאמרת לי שאתה מתכוון לעשות התגשם. הוא החזיר את האליפות ללוס אנג'לס. כשהחתמנו אותו אמרתי לו שבעונה הראשונה לא נהיה טובים, אולי לא נגיע לפלייאוף, אבל העונה השנייה נוכל להיות גדולים. לא ידעתי שרוב פלינקה יצליח להביא את אנתוני דייויס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully