וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל אוניל: "לוס אנג'לס קליפרס צריכה להעביר את פול ג'ורג' בטרייד"

סנטר העבר משוכנע שרק כך קוואי לאונרד יוכל לזכות באליפות, טיירון לו חושב אחרת. אינדיאנה מתעניינת בגורדון הייוורד

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

לוס אנג'לס קליפרס ביצע זעזוע מפתיע לאחר ההדחה המביכה מהפלייאוף, כשהחליפה את דוק ריברס בעוזרו, טיירון לו, אולם בארצות הברית לא משוכנעים שחילופי המאמנים יספיקו כדי לעמוד במטרות של המועדון ולזכות באליפות.

שאקיל אוניל, למשל, חושב שהקליפרס זקוקים לזעזוע נוסף - הפעם ברמת הסגל, וממליץ לפרק את הצמד קוואי לאונרד-את-פול ג'ורג'. "הם חייבים להיפטר ממישהו", אמר סנטר העבר. "הם ויתרו על המון כדי להשיג אותו, אבל חייבים להשתמש בו עכשיו כדי להשיג שני שחקנים טובים, כי קוואי לאונרד צריך להיות ה-איש. אני לא רוצה לראות אותו מאציל אחריות. בטורונטו הוא ידע שהוא ה-איש, כולם ידעו שהוא ה-איש. עכשיו יש שני שחקנים שחושבים ככה".

"אני חושב שקוואי וג'ורג' יישארו כאן עוד הרבה זמן", התעקש לו בריאיון ל-ESPN. "לדעתי, זה המצב בו הם רוצים להיות. יש לנו פה סביבה נהדרת ואנחנו פשוט רוצים לנצח". כשנשאל האם קיבל את ברכת הדרך מריברס כשנכנס לתפקיד, סיפר המאמן החדש: "לא יכולתי לקחת את הג'וב בלי ברכת הדרך שלו. כשהקליפרס פנו אלי, מיד פניתי לדוק. 'טיי, אתה חייב לעשות את זה', הוא אמר לי. 'אם לא תיקח את זה, מישהו אחר ייקח'".

קוואי לאונרד, פול ג'ורג', לוס אנג'לס קליפרס. GettyImages
יישארו יחד, או שהצמד יפורק? ג'ורג' ולאונרד/GettyImages

* אל הצוות של לו, כך לפי דיווחים בארצות הברית, צפוי להצטרף לארי דרו, ששימש כמאמן ראשי בקליבלנד במהלך עונת 2018/19. גם עוזר המאמן של מיאמי דן קרייג ומאמן ברוקלין בעונה שעברה קני אטקינסון עשויים להצטרף לצוות.

* לפי דיווחים בארצות הברית, אינדיאנה מביעה עניין בגורדון הייוורד ועשויה להציע לבוסטון טרייד. הגארד/פורוורד צפוי לנצל את האופציה בחוזהו (בסך 34.2 מיליון דולר), ולהפוך שחקן חופשי בקיץ של 2021. מיילס טרנר עשוי לעשות את הדרך ההפוכה.

* עד מינויו של סטן ואן גנדי, מספר פרשנים העריכו שניו אורלינס תשלח את ג'יי ג'יי רדיק בטרייד. כעת, לאחר האיחוד בין השניים ששיתפו פעולה בצורה מוצלחת מאוד באורלנדו, הצלף ככל הנראה יישאר בפליקנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully