וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייט רובינסון נכנס לזירה: "כולם חושבים שאפסיד, אני רגיל לזה"

רכז הפועל תל אביב לשעבר מגביר את ההכנות לקראת הקרב מול ג'ייק פול - וגם על קאמבק ל-NBA בגיל 36 הוא עדיין לא מוותר

מתוך יוטיוב

נייט רובינסון כבר עשה כמה דברים בקריירה, אבל בחודש הבא מצפה לו אחד האתגרים הקשים בחייו. שחקן ה-NBA והפועל תל אביב לשעבר ייכנס לזירה כדי להילחם ביוטיובר ג'ייק פול, כקרב המקדים לקאמבק של מייק טייסון. ובעוד כל העיניים יופנו בוודאי על אחד המתאגרפים הגדולים בכל הזמנים, גם רובינסון סוחט תשומת לב בארצות הברית בימים האחרונים.

ב-ESPN ערכו כתבה מקיפה אודות קריירת האגרוף של הרכז (1.75 מ'), שסיפר: "אני מתעורר מוקדם, רץ 6-7 מייל, משהו שלא עשיתי בחיי ואני עושה כעת בגיל 36. זה גורם לי להרגיש צעיר ואנרגטי ומכיר אותי לחלק שלא ידעתי שיש בי. אני מקווה שאפתיע הרבה אנשים, כי רוב האנשים חושבים שאפסיד".

אלוף ההטבעות של ה-NBA לשעבר החל להתאמן באוגוסט האחרון, ולטענת הצוות שלו - הוא מוכן. "אנחנו מנסים לגרום לו להשתמש בגוף שלו בדרכים בהן לא השתמש כשחקן כדורסל", אמר אחד ממאמניו. אחר סיפר שסירב לבקשה הראשונית של רובינסון, אך השתכנע אחרת: "אחרי האימון הראשון הבנתי כמה הוא רציני. רוב האנשים לא חוזרים אחרי האימון הראשון, אבל הוא רוצה עוד, הוא רצה להמשיך. יש לו לב".

ב-28 בנובמבר ניתן היה לראות האם הלב הזה יספיק. "זה אתגר גדול להבין איך לנשום ולהילחם כשאתה עייף", סיפר רובינסון. "זה החלק הכיף. כמו שמייק טייסון אומר, 'לכל אחד יש תכנית עד שהוא מקבל אגרוף בפה'. ואז צריך להבין מה עושים. אף פעם לא הבנתי על מה הוא מדבר - עד שנכנסתי לזירה. אנשים לא מאמינים בי, אבל זה בסדר. אנשים גם לא חשבו שאגיע ל-NBA. אנשים לא חשבו שאקלע 40 נקודות במשחק אחד, או שיהיה לי ממוצע של 18 נקודות בניקס. אף אחד לא חשב שאזכה שלוש פעמים בתחרויות ההטבעות. אני רגיל לזה - לנצח אהיה אנדרדוג. זה יהיה מתוק להוכיח אחרת לאנשים שלא האמינו בי".

אף שהוא כבר בן 36, רובינסון עדיין לא ויתר על החלום לשוב ל-NBA: "אם זה אפשרי, בוודאי שארצה. ארצה להוכיח לקבוצה שאני מסוגל לשחק, גם בגיל 36, עדיין מסוגל לתת ניצוץ של אנרגיה מהספסל. אף פעם לא אגיד שפרשתי - אולי הפרישו אותי, אבל לא פרשתי. אני באמת חושב שאני יכול להיות אפקטיבי, אפילו אם זה רק ל-5 או 10 דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully