וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סטיב קר ואנשי גולדן סטייט נפגשו עם דני אבדיה - ו"נפעמו"

הווריירס המריאו לאטלנטה במיוחד כדי להתרשם מהכישרון הישראלי הצעיר, אותו הם עשויים לבחור במקום השני: "הוא הותיר תחושה נהדרת"

דני אבדיה מתאמן באטלנטה לקראת הדראפט/חשבון הטוויטר של דני אבדיה

האם דני אבדיה ייבחר בבחירה השנייה בדראפט על ידי גולדן סטייט? בארצות הברית מדווחים הערב (חמישי) שסטיב קר ומספר אנשי נוספים של הווריירס המריאו ביממה האחרונה לאטלנטה כדי לבחון את הישראלי הצעיר, ו"היו נפעמים" לאחר פגישה עימו.

על פי "האתלטיק", "זו היתה פגישה חיובית, בה הישראלי בן ה-19 הרשים את האנשים שצפו בו. אבדיה לא רק תפקד היטב באימונים, התחושה הכללית היתה שהוא ילד נהדר עם מוסר עבודה יוצא דופן".

"עדיין לא ברור האם הם שוקלים לקחת את אבדיה בבחירה השנייה או שוקלים לבצע טרייד ולרדת כמה מקומות כדי לקחת אותו בהמשך הדראפט", נכתב ב"אתלטיק", "אבל הפגישה עצמה אומרת משהו. אם הם היו בטוחים שבכוונתם לוותר על הבחירה השנייה בטרייד, הם לא היו טסים עד אטלנטה כדי להיפגש עם אבדיה".

הכדורסלן הישראלי דני אבדיה. מתוך האינסטגרם של דני אבדיה, צילום מסך
הישראלי השני בגולדן סטייט אחרי עומרי כספי? אבדיה/צילום מסך, מתוך האינסטגרם של דני אבדיה

לארון ג'קסון זה נשמע כמו רעיון מצוין

פחות מחודש נותר על דראפט 2020, ומבחינת גולדן סטייט כל האופציות פתוחות. בארצות הברית העריכו שהווריירס עשויים לבצע טרייד ולקבל שחקן שיוכל לתרום להם באופן מיידי, אך לא מן הנמנע שישאירו לעצמם את הבחירה השנייה. גם ג'יימס ווייסמן הוזכר בהקשר של הקבוצה מהמפרץ.

סם וסני מ"האתלטיק" הצטרף לדיון וצייץ: "בהחלט חושב שאבדיה נשקל בבחירה השנייה. אהיה מופתע מאוד אם הוא לא ייבחר בחמישייה הראשונה, אז אם הווריירס מחליטים שהם רוצים אותו, הם כנראה יצטרכו לקחת אותו בבחירה 2. יש עולם בו הם יורדים שני מקומות ומשיגים אותו, אבל לדעתי, אם הם יחליטו שהוא האיש שלהם, לא כדאי להם לרדת מתחת בחירה 4".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully