וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרבה אנשי NBA מאמינים שאבדיה יהיה אחת משלוש הבחירות הראשונות בדראפט"

ב"דה רינגר" פרסמו תחזית חדשה ומחמיאה לכישרון הישראלי: "אם רק ישפר את הקליעה, הוא יהפוך לשחקן משפיע בליגה". "בליצ'ר ריפורט": הוא הפורוורד הטוב בדראפט

אוהדי הלייקרס חוגגים אליפות ברחובות לוס אנג'לס/טוויטר

מניית הדראפט של דני אבדיה הולכת ומתחזקת? לפי הדיווחים האחרונים, נראה שכן. קווין אוקונור, מומחה הדראפט של "דה רינגר", פרסם הערב (רביעי) את המוק דראפט העדכני שלו וניבא שהכישרון הישראלי הצעיר ייבחר בבחירה השנייה - מעל לאמלו בול, שבעיני רבים נחשב למועמד להיבחר ראשון.

לטענתו של אוקונור, אבדיה הוא אחד המועמדים המובילים להיבחר על ידי גולדן סטייט שתבחר שנייה. לטענתו, "הרבה מנהלים ב-NBA מצפים מאבדיה להיכנס לדיון על אחת משלוש הבחירות הראשונות ככל שהדראפט יתקרב. במחזור מלא בשחקנים חידתיים, אבדיה צריך רק לשפר את הקליעה כדי להפוך לשחקן עם השפעה ארוכה בליגה".

קצת יותר מחודש נותר לפני הדראפט ואבדיה ממשיך באימונים בתקווה להיבחר במקום גבוה. ב"בליצ'ר ריפורט" דירגו את השחקנים הטובים ביותר בכל עמדה לקראת דראפט 2020, וחרצו כי הכישרון הישראלי הצעיר הוא הפורוורד הטוב ביותר במחזור שלו.

"הוא חווה הצלחה בכל סביבה עד כה, יש לו גוף טוב, הוא מגוון וברור לגמרי שיהפוך לשחקן NBA טוב", נכתב. "השאלה היחידה היא - לאיזו רמה הוא יכול להגיע? הסקפטיים יגידו שאין לו כישרון אחד יוצא דופן. מצד שני, הוא מסוכן מאוד בהתקפות מעבר, הוא יכול לחדור וליצור לאחרים, לחתוך לסל ולשמור על פורוורדים יריבים. קשה לדמיין אותו הופך לכוכב, אבל קל לדמיין אותו הופך לפורוורד פותח שיכול לתרום במגוון דרכים. הסקאוטים תוהים לגבי הזריקה שלו, שחוותה עליות וירידות לאורך השנים, אבל בהתבסס על מוסר העבודה שלו, אפשר להמר שהוא ישתפר".

אם כך, באיזה מקום אבדיה ייבחר? לפי המוק דראפט האחרון של "האתלטיק", הסיכוי הסביר ביותר הוא במקום הרביעי, על ידי שיקגו, בין היתר בשל הנשיא החדש לעניינ הכדורסל של הבולס, ארתוראס קרנישובאס. "קרנישובאס שימש תפקיד גדול בסקאוטינג הבינלאומי של דנבר בשנים האחרונות, תהיה לו תחושה טובה לגבי אבדיה, שהלהיב סקאוטים עם היכולות המגוונות שלו", נכתב.

"אבדיה מתאים מאוד לסגל של הבולס", הוסיפו באתלטיק. "הבולס זקוקים לשחקן עם הכישורים שלו בקו הקדמי, שכן לאורי מארקנן יותר קלעי ו-וונדל קרטר יותר שחקן שחוסם לאחרים. עם זאת, קרנישובאס מאוד מחושב. הוא יתכנן כל צעד וצעד ובליגה עדיין לא בטוחים האם הוא סומך על הסגל הקיים, או שיתחיל לבצע טריידים במהלך הפגרה".

על אף הדברים הללו, קיים סיכוי שאבדיה גם ייבחר שני. לפי ה"סן פרנסיסקו כרוניקל", גולדן סטייט "מאוד אוהבת" את הפוטנציאל של אבדיה כפוינט-פורוורד ותשקול לבחור אותו בבחירה השנייה, אולם "אם אנתוני אדוארדס לא יהיה זמין בבחירה השנייה, לא מן הנמנע שינסו לבצע טרייד כדי לרדת למקומות 5-8, ושם לנסות לקחת את אבדיה, דווין ואסל או טייריס הליברטון. אם לא יקבלו הצעה טובה לטרייד, יכול להיות שיישארו עם הבחירה השנייה ויקחו את אבדיה. כמעט בטוח שהם לא ייקחו את ג'יימס ווייסמן או לאמלו בול בבחירה השנייה".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully