וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חלק מהמנהלים והסקאוטים ב-NBA מדרגים את אבדיה ראשון בדראפט"

אחרי ש"הימם" את גולדן סטייט וסטיב קר, המנייה של הכישרון הישראלי בעלייה. ב"אתלטיק" ניתחו את ההתאמה שלו לווריירס, כולל האופן שבו יוכל להשלים את סטף קרי ולמלא ואקום ספציפי שהשאיר קווין דוראנט

דני אבדיה מתאמן באטלנטה לקראת הדראפט/חשבון הטוויטר של דני אבדיה

פחות מחודש לפני הדראפט, נדמה שהמנייה של דני אבדיה בנסיקה. אמש (חמישי) פורסם בתקשורת האמריקאית שמשלחת של גולדן סטייט הכוללת את סטיב קר, הגיעה לאטלנטה במיוחד כדי להתרשם מקרוב מהכישרון הישראלי הצעיר, במה שהוגדר כ"פגישה חיובית ביותר".

לפי "האתלטיק", הווריירס התרשמו לא רק מהיכולות של אבדיה, אלא גם - אולי בעיקר - מהאופי שלו. לפי הדיווח של הכתב אית'ן סטראוס, "התובנה המרכזית של הווריירס מהאימונים עם אבדיה היא שמדובר בילד נהדר עם מוסר עבודה מרשים".

הכתב הוסיף ש"הווריירס עדיין נמצאים בשלבים של איסוף המידע לגבי הכישרונות המובילים שיסמנו לדראפט", ועדיין לא ברור אם הם שוקלים לקחת את אבדיה בבחירה השנייה או שמא לעשות טרייד ולנסות לבחור בו בבחירה מאוחרת יותר, אם כי הפגישה עצמה מלמדת לא מעט.

"אם הווריירס היו כל כך בטוחים שהם רוצים לוותר על הבחירה השנייה בדראפט כדי לקבל שחקן ותיק ומוכח, הם לא היו עושים את כל הדרך לאטלנטה כדי לבחון את אבדיה", ציין סטראוס, וניתח את ההתאמה של הכישרון הישראלי לגולדן סטייט, קבוצה שבניגוד לקבוצות אחרות שיבחרו ראשונות בדראפט, תעשה הכול כדי להתחרות על האליפות כבר בעונה הקרובה.

דני אבדיה. אילוסטרציה, עיבוד תמונה
זה מתקרב? אבדיה במדי גולדן סטייט/עיבוד תמונה, אילוסטרציה

"לא לגמרי ברור באיזה תחום אבדיה יכול לסייע לווריירס כרגע", ניתח סטראוס. "הוא פורוורד גדול עם שליטה טובה בכדור, תכונה שקצת מתנגשת עם האיכויות של דריימונד גרין ואריק פסקל. מצד שני, לווריירס כן יש מחסור בפליימייקרים, ואבדיה הראה בישראל יכולת ליצור מצבי קליעה לו ולאחרים. אם הוא יצליח להפוך לשחקן יוצר גם ברמות של ה-NBA, הוא יכול לעזור לגולדן סטייט לשחרר את סטף קרי לשחק יותר ויותר ללא הכדור. אבדיה גם פורח בהתקפות מתפרצות ובהתקפות מעבר, אספקט שהווריירס אוהבים גם כן".

"אבדיה הראה במכבי תל אביב גם יכולות פוסט אפ סבירות, וייתכן שהווריירס חושבים שהוא יוכל למלא את הוואקום שנוצר בתחום הזה מאז שקווין דוראנט עזב לברוקלין. בכל מקרה, אם גולדן סטייט תבחר באבדיה זה יהיה כדי להחזיר את הגיוון שאיבדה בשנים האחרונות. בלי אנדרה איגודלה וללא עוד שחקנים ותיקים שחושבים על מסירה לפני זריקה, הווריירס לא שיחקו בסגנון הרגיל שלהם בעונה שעברה. אבדיה יכול לעזור בתחום הזה, ויכול לסייע לווריירס לחזור להציג את הכדורסל שהפך אותם לאלופים בעונות קודמות", חתם סטראוס.

השהות של אבדיה באטלנטה, שהפכה ל"בסיס האימונים" שלו בחודשים האחרונים, ככל הנראה עוזרת לו, ויותר ויותר קבוצות שנחשפות אל יכולותיו ואל אישיותו משתכנעות שהוא ראוי להיבחר בבחירה גבוהה. לפי קווין אוקונור מ"דה רינגר", שדירג את אבדיה שני במוק דראפט האחרונים שלו, צייץ הלילה ש"חלק מהסקאוטים והמנהלים ב-NBA מדרגים את אבדיה במקום הראשון בדראפט. אל תופתעו או תשמעו את השם של אבדיה מוזכר בטופ 3 יותר ויותר בזמן הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully