וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת ה-NBA מתכננת עונה מקוצרת שתיפתח כבר בחג המולד. אבל יש קשיים

שינוי בתוכנית: הליגה תרצה להתחיל את העונה הבאה מוקדם מהצפוי, אבל לוח הזמנים בעייתי מייצר מכשולים. על פי התוכנית: משחק האולסטאר יבוטל, כל קבוצה תשחק רק 72 משחקים

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

ב-NBA מנסים להתאים את עצמם למציאות, ומשנים את התוכניות בכל הנוגע לעונה הבאה. הנהלת הליגה קיוותה לדחות את פתיחת העונה בתקווה שמגיפת הקורונה תדעך ואפשר יהיה בשנה הבאה לפתוח את העונה כשהקהל כבר יוכל לחזור למגרשים, אבל המציאות טפחה על פניהם, וב-NBA שוקלים: להתחיל את עונת 2020/21 כבר בחודש דצמבר, יום לפני חג המולד.

עוד בתוכנית: קיצור העונה מ-82 ל-72 משחקים; טורניר על הכניסה לפלייאוף; ביטול סוף שבוע האולסטאר; אפשרות להפסקה של שבועיים במהלך העונה למנוחה. הנהלת הליגה שיתפה את התוכנית עם מועצת המנהלים אתמול, וכעת תחל במשא ומתן עם ארגון השחקנים.

שחקן מיאמי היט ג'ימי באטלר מול שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס. GettyImages
יחזרו כל כך מהר? לברון ובאטלר/GettyImages

המטרה בהפחתת כמות המשחקים ובקיומו של טורניר פלייאוף מאוחד למזרח ולמערב היא לסיים את העונה מוקדם יותר, כדי לאפשר הכנה לנבחרת ארה"ב למשחקים האולימפיים. בליגה מעדיפים להימנע מעוד "בועה" ולאפשר לקבוצות כמה שיותר לשחק בסביבת השוק שלהן. עם זאת, בליגה מבינים שהקהל לא צפוי לחזור למגרשי הספורט בארה"ב בחודשים הקרובים.

עוד בוואלה!

שאקיל אוניל: "לוס אנג'לס קליפרס צריכה להעביר את פול ג'ורג' בטרייד"

לכתבה המלאה

מנגד, תהיה בעיה להתחיל את המשחקים בשלב כל כך מוקדם, לאור העובדה שהדראפט רק ב-18 בנובמבר, ונדרשים מחנות אימונים ותקופת פרי אייג'נסי להעברת שחקנים וטריידים. לאור זאת, והסיכום המוקדם בין הליגה לשחקנים שנדרשת התראה של שמונה שבועות, הצדדים יידרשו להגיע להסכם מהיר, בעונה שכידוע כבר תכלול קיצוצים והסכמי שכר - עוד מכשול לפתיחת העונה.

  • עוד באותו נושא:
  • NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully