וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 77 דקות לדאבור ב-1:1 של הופנהיים מול ורדר ברמן

אחרי שכבש באירופה מול הכוכב, חלוץ נבחרת ישראל שוב פתח במדי קבוצתו אך לא מצא את הרשת. אגשטיין (5) וגייגר (22) קבעו חלוקת נקודות. וולפסבורג ניצחה 1:2 את בילפלד

תקציר: ורדר ברמן - הופנהיים 1:1/ספורט1

המחזור החמישי בבונדסליגה נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים. מונס דאבור והופנהיים סיימו ב-1:1 בחוץ מול ורדר ברמן. במשחק המוקדם השיגה וולפסבורג את ניצחונה הראשון העונה- 1:2 על ארמיניה בילפלד.

מונס דאבור שחקן הופנהיים בין שחקני ורדר ברמן. Martin Rose, GettyImages
שוב קיבל את חולצת ההרכב, הפעם לא כבש. מונס דאבור/GettyImages, Martin Rose

ורדר ברמן - הופנהיים 1:1

אחרי ששיחק 90 דקות וכבש ב-0:2 על הכוכב האדום בליגה האירופית, מונס דאבור שוב פתח בהרכב של הופנהיים אבל קבוצתו רשמה משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון, מאז אותו 1:4 הבלתי נשכח על באיירן מינכן האלופה. דאבור היה קרוב מאוד לכבוש לפני ההפסקה, אבל נעצר על ידי פאבלנקה השוער הצ'כי של המארחים. מקסים אגשטיין העלה את המארחת ליתרון בבעיטה חדה מתוך הרחבה כבר אחרי חמש דקות, אבל דניס גייגר השווה (22) עם בעיטה לחיבורים אחרי בישול של סבסטיאן רודי. ברמן, שכמעט ירדה ליגה בעונה שעברה, רושמת משחק ליגה רביעי ללא הפסד. הופנהיים, ששוב חסרה את קרמאריץ' הכוכב שלה, תקועה במקום השמיני ורחוקה מהצמרת.

עוד בוואלה! ספורט

הולנד: ויטסה ואלי דסה גברו 1:2 על פ.ס.וו וערן זהבי

לכתבה המלאה
שחקן וולפסבורג ואוט וחהורסט. Boris Streubel, GettyImages
ניצחון ראשון העונה לוולפסבורג. ואוט וחהורסט חוגג/GettyImages, Boris Streubel

וולפסבורג - ארמיניה בילפלד 1:2

המארחת רשמה את ניצחונה הראשון העונה, כשעבור העולה החדשה מדובר בהפסד שלישי ברציפות. מקסימיליאן ארנולד פתח נהדר והיה אמון על שני השערים של וולפסבורג, שהגיעו תוך שתי דקות: בדקה ה-19 מצא הקשר את ואוט וחהורסט בכדור נייח חכם שהטעה את הגנת בילפלד. ההולנדי לא התבלבל וקבע 0:1. וולפסבורג כבשה את השני כאמור דקה לאחר מכן, כשארנולד הפעם כבש את השני לאחר טעות של שוער האורחת. סוון שיפלוק (80) צימק עבור בילפלד, אך לא מעבר ובסיום וולפסבורג יצאה עם שלוש הנקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully