וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד: ויטסה ואלי דסה גברו 1:2 על פ.ס.וו וערן זהבי

עודכן לאחרונה: 25.10.2020 / 22:59

זהבי חזר אחרי הקורונה, אך ה-VAR הציל את דסה מפנדל בתוספת הזמן, וקבוצתו ניצחה בבית את איינדהובן לראשונה מאז 1997. בישול לאולסק ב-2:2 של ואלוויק עם פיינורד

תקציר: ויטסה - פ.ס.וו אינהובן 1:2/באדיבות ספורט 1

למרות ה-0:13 האימתני של אייאקס אתמול (שבת), ידעו פ.ס.וו איינדהובן וערן זהבי כי ניצחון ישיב אותם לפסגת הליגה ההולנדית, אך השחקנים של רוג'ר שמידט נראו לא טוב ורשמו את הפסדם הראשון העונה - 2:1 מול ויטסה. אלי דסה פתח במדי המנצחת והשלים 90 דקות. ערן זהבי, ששב לאחר שהחמיץ את שני המחזורים האחרונים בהולנד בשל הימצאותו חיובי לקורונה, לא היה בשיאו, ורשם החמצה בדקה ה-49 כשלא הצליח למצוא את המסגרת ונבלם לקרן.

בדקה ה-9 יאקוב ראסומן הדני עלה גבוה להגבהה מכדור קרן ונגח לרשת, כדי להעניק למארחת יתרון. איינדהובן הצליחה להשוות בדקה ה-50, גם היא מכדור קרן, כשאוליבייה בוסקאלי הושאר לא מכוסה ונגח בקלילות את שער השוויון של האורחת. ארבע דקות לאחר מכן השיגה ויטסה את השער השני, כשלואיס אופנדה קיבל כדור עומק ודחק מקרוב את השני של המארחת, ארבע דקות בלבד לאחר שער השוויון. בתוספת הזמן אלי דסה היה מעורב בהחלטה דרמטית, לאחר שמפגש שלו עם שחקן התקפה של האורחת גרם תחילה לשופט לשרוק פנדל, אך לאחר צפייה בוידאו, החליט לבטל את הפסיקה. 1:2 לויטסה בסיום שמשיגה ניצחון בית ראשון על איינדהובן מאז פברואר 1997.

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי. ANP Sport, GettyImages
איינדהובן וזהבי עם הפסד ליגה ראשון. ערן זהבי/GettyImages, ANP Sport
אלי דסה שחקן ויטסה. ANP Sport, GettyImages
ויטסה ודסה רשמו ניצחון ביתי ראשון על פ.ס.וו מאז 1997/GettyImages, ANP Sport
שחקן ויטסה אלי דסה עם שופט המשחק מול פ.ס.וו אינדהובן. Soccrates Images, GettyImages
נחלץ בחסות ה-VAR. אלי דסה/GettyImages, Soccrates Images
ניקו אולסק שחקן ר.ק.ס ואלווייק. Soccrates Images, GettyImages
בישל את השני של ואלוויק. ניקו אולסק/GettyImages, Soccrates Images

עוד בליגה ההולנדית

ר.ק.ס ואלווייק, עם ניקו אולסק, סיימה ב-2:2 את משחקה הביתי מול פיינורד. הישראלי פתח בהרכב ובישל את השער השני של קבוצתו בדקה ה-80 לאולה ג'ון, שקבע 1:2. לצערה של המארחת זה לא הספיק, וארבע דקות לאחר מכן פיינורד השיגה את שער השוויון מרגליו של ריציאנו האפס, שכבש שער נפלא וקבע את תוצאת הסיום.

עילאי אלמקייס נכנס כמחליף בדקה ה-59 וסייע לדן האח לחלץ 2:2 ביתי מול אלקמאר, שהמאזן שלה בליגה ההולנדית עומד על חמש תוצאות תיקו בחמישה מחזורים. מיכיל קראמר, החלוץ שנכשל במכבי חיפה, קם מהספסל בדקה ה-82 והשווה בדקה ה-87.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully