וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור מליקסון הגיב לערן זהבי: "באמת נראית עייף נגד סלובקיה"

בכדורגל הישראלי הגיבו להידבקות של כוכב הנבחרת בקורונה, טהא: "קטן עליך". בהולנד מודאגים ממצבו ומתלוננים על אופ"א: "הבריאות קודמת לכל?"

תקציר: חגיגת השערים מהנגלה הראשונה בליגת האומות, 11.10/ספורט 1

ההידבקות של ערן זהבי בקורונה מדאיגה את פ.ס.וו איינדהובן. קבוצתו ההולנדית של כוכב נבחרת ישראל הלוהט, הודיעה אתמול (שבת) שזהבי נמצא חיובי בבדיקת הקורונה שעבר עם חזרתו מפגרת הנבחרות, והצטווה להיכנס לבידוד של 72 שעות לכל הפחות, אחרי שהתלונן על תסמינים קלים של מחלה.

זהבי החמיץ את האימון האחרון של קבוצתו, והחשש בקבוצה הוא לא רק מהיעדרותו במשחק הליגה מחר מול זוולה, אלא גם - אולי בעיקר - משני המשחקים שלאחר מכן: משחק פתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית בחמישי מול גרנאדה, ומשחק החוץ המאתגר מול ויטסה ארנהם בליגה בראשון הבא.

"כולם תוהים איך זהבי מרגיש. זה מובן לגמרי, אבל כרגע אי אפשר לדעת כלום", דווח באתר המקומי ED. "הפרוצדורה הרפואית תיקח לכל הפחות 72 שעות, ועלולה להתארך אם זהבי ימשיך לדווח על תסמינים".

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל מול מרטין ואליינט שחקן נבחרת סלובקיה. רויטרס
התלונן על תסמינים בימים האחרונים. זהבי מול סלובקיה/רויטרס

בהולנד ציינו את התפרצות הקורונה בנבחרת ישראל, בה נדבקו עד כה ארבעה שחקנים כולל זהבי, וכתבו ש"פגרת הנבחרות לא עזרה לשמור על השחקנים מנגיף הקורונה. אם כבר, בכל העולם ההפך הוא הנכון. הבריאות צריכה להיות קודמת לכל, אבל משחקי הנבחרות נמשכים. פ.ס.וו תחסר מאוד את זהבי נגד זוולה, ותקווה שההיעדרות שלו לא תימשך".

עוד בוואלה!

ערן זהבי חיובי לקורונה: "הרגשה של כיסוי תחת אחד גדול"

לכתבה המלאה

הרשת מגיבה

באינסטגרם שלו כתב זהבי: "אז אחרי שהצלחתי לברוח מזה מינואר עד עכשיו, גם אני חיובי לקורונה.
תודה לכל השואלים, הכול בסדר ואני מרגיש טוב. יש לי הרבה מה להגיד על מדיניות הבדיקות והאפקטיביות שלהן בקפסולה של נבחרת. הרי אם הגענו למצב בתוך הקפסולה הזו שיש ארבעה חולים שהיו איתנו במגע יומיומי, מה הסיכוי שלא יהיו עוד? היו לי שתי תוצאות שליליות, אבל הרגשתי שמשהו לא בסדר, גם ביום המשחק נגד סלובקיה הרגשתי חלש ועייף... אבל הבדיקה יום לפני כן יצאה שלילית אז קישרנו את זה לעומס המשחקים ושינויי מזג האוויר.

"מפה אני רק יכול להבין שאין שום הצדקה לבדיקות, הן לא יכולות למנוע שום דבר ואנחנו רואים את זה בכמה וכמה נבחרות וגם בקבוצות. הכול כל כך מבולבל, כל כך נותן הרגשה של כיסוי תחת אחד גדול שלא מצליח! מי שחולה עם תסמינים קשים לא יוכל לשחק בכל מקרה ומי שנדבק ובלי תסמינים כבר מדבק בכל מקרה! בקיצור, כאוס שלם. קורונה שיגעת את העולם. יאללה, תעופי מפה כבר. בריאות לכולם".

לאחר מכן הסביר זהבי בפוסט נוסף: "אני כבר רואה שמקשרים את מה שאמרתי להתנהלות של נבחרת ישראל, אז לא ואפילו ממש לא!!! הצוות הרפואי בנבחרת בראשות אודי קאופמן עשה כל שביכולתו לפי התקנון שאופ"א קבעה, לשמור עלינו כמה שיותר! לצערי הוא רופא ולא קוסם. תתעסקו בעיקר!!!".

התגובות לזהבי באינסטגרם הגיעו מרחבי הכדורגל הישראלי. מנור סולומון, ביברס נאתכו, עידן ורד ושחקנים נוספים איחלו לו החלמה מהירה, גם לואי טהא שנמצא אף הוא חיובי לנגיף כתב לו "קטן עליך", ומבין התגובות בלטה ההערה של מאור מליקסון, שכתב בסרקזם: "באמת נראית עייף נגד סלובקיה לפני יומיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully