וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטל'ה שפיגלר: "אני אהיה הראשון שיקנה גביע לערן זהבי כשיעקוף אותי"

15.10.2020 / 16:10

ביום שאחרי השלושער, זהבי רואה לנגד עיניו את המטרה הבאה: שיא הכיבושים בנבחרת. מוטל'ה שפיגלר שמחזיק בתואר מתכונן ומפרגן ("פלה לא חושש מניימאר, גם אני לא חושש"), בניון משבח ("תענוג לראות אותו"), פייגנבוים מופתע ("הייתי בטוח שיוחלף"). התגובות של אגדות העבר

כל 39 השערים מהמחזור הרביעי של משחקי ליגת האומות/באדיבות ספורט 1

כשכבש את השער הראשון שלו אמש (רביעי) ב-2:3 על סלובקיה, ערן זהבי השתווה לנחום סטלמך בטבלת מלכי השערים של נבחרת ישראל בכל הזמנים. כשכבש את השני במשחק הוא השתווה לרונן חרזי. השער השלישי הקפיץ את כוכב נבחרת ישראל בלילה אחד עד המקום השני אותו הוא חולק מהיום ביחד עם שייע פייגנבוים ויוסי בניון. לשלושתם יש 24 שערים. בניון כבש את כמות השערים המכובדת מעמדת הקשר ב-102 הופעות בנבחרת. פייגנבוים היה זקוק ל-50 הופעות בלבד. לזהבי יש 57 הופעות ובקצב שלו, הוא יעקוף אותם, אולי כבר בחודש הבא, כאשר ישראל תפגוש את צ'כיה וסקוטלנד.

"פשוט תענוג לראות את ערן ואת הרעב שלו להבקעת שערים", מפרגן יוסי בניון, "לערן יש סיומת ברמה גבוהה מאוד". זהבי היה זה שדחף לפני ארבע שנים להגעתו של בניון למכבי תל אביב. הוא רצה שהשניים ישחקו יחד בקבוצה ויזכו באליפות, אבל בעוד שבניון נשאר, זהבי עזב לסין והזכרונות המשותפים שלהם הם רק ממשחקי הנבחרת. כך או כך, בניון מפרגן מכל הלב. "אני מאחל לערן מכל הלב שימשיך ככה ויבקיע כמה שיותר שערים. הוא חלוץ וגולר אמיתי".

מלכי השערים של נבחרת ישראל בכל הזמנים. אילוסטרציה, עיבוד תמונה
מלכי השערים של נבחרת ישראל בכל הזמנים/עיבוד תמונה, אילוסטרציה

זהבי צריך עוד תשעה שערים כדי להשתוות למוטל'ה שפיגלר, מלך שערי נבחרת ישראל בכל הזמנים. "אם אני מודאג שזהבי יעקוף אותי? כל עוד פלה לא מתקשר להגיד לי שהוא מודאג שניימאר יעקוף אותו, גם אני לא מודאג מכך שזהבי יעקוף אותי", אומר שפיגלר בחיוך, ומוסיף: "אני אהיה הראשון שיקנה לזהבי גביע ביום בו הוא יעבור אותי ויבקיע את השער ה-34 שלו בנבחרת ישראל. אני מאחל לנו ולערן שהוא יבקיע 10 שערים ב-10 המשחקים הקרובים וכשאגיע אליו עם הגביע אקח איתי גם את יוסי בניון שכיבד אותי והזמין אותי להופעה ה-100 שלו בנבחרת ישראל. ערן זהבי עושה לי כיף. אני אוהב כל גול שלו ולא משנה היכן הוא מבקיע. הלוואי שיבקיע גם במונדיאל בקטאר".

לשפיגלר יש 33 שערים, אבל זהבי עוד לא במקום השני כי שייע פייגנבוים כבש את 24 השערים שלו בפחות משחקים מזהבי. "זה לא העניין", אומר פייגנבוים, "עזוב את זה שכבשתי 24 שערים ב-50 משחקים. ב-15 הופעות שיחקתי בכלל כמגן ימני ומהעמדה הזו קשה מאוד להבקיע. זהבי גם השתווה אלי בכמות הפעמים שכבשנו שלושער במשחק. לשנינו יש שלוש פעמים שלושער".

עוד בוואלה!

"פ.ס.וו תרוויח מההצגה ההירואית": גם באיינדהובן התגאו בערן זהבי

לכתבה המלאה
טקס לכבודו של שחקן נבחרת ישראל יוסי בניון, לצד מוטל'ה שפיגלר, עופר עיני, שלמה שרף. ברני ארדוב
לא חוששים למקומם. בניון ושפיגלר, מימין/ברני ארדוב

פייגנבוים ממשיך: "האמת, הייתי משוכנע שרוטנשטיינר יחליף אותו ואת דאבור בהפסקה אחרי התקרית ביניהם. הרי היינו כבר בפיגור 2:0 והמשחק היה נראה גמור. זו הייתה הזדמנות להוציא את שניהם, אבל הם פתרו את העימות וטוב שערן חזר. ערן הוא סקורר מטורף. פשוט תענוג לראות מה שהוא עושה, הוא מחזיק אותנו לבד ונותן לנו אוויר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully