וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי בנבחרת השבוע בליגת האומות, פ.ס.וו מהללת: "בלתי ניתן לעצירה"

ההצגה של כוכב נבחרת ישראל זכתה להתייחסות גם בחו"ל. קבוצתו של זהבי סיכמה את השבוע שלו: "מסיים אותו ברגשות מעורבים"

כל 39 השערים מהמחזור הרביעי של משחקי ליגת האומות/באדיבות ספורט 1

השלושער הנהדר של ערן זהבי עורר תגובות גם בחו"ל. אחרי שהוביל את נבחרת ישראל ל-2:3 על סלובקיה עם שלושה כיבושים תוך 21 דקות, כולל שער ווינרי אופייני בדקה ה-89, גם בתקשורת ההולנדית מחמיאים.

"זהבי יחזור לפ.ס.וו בתחושות מצוינות לקראת המשחק נגד זוולה ביום ראשון", ציינו באתר ED. "הוא כבש שלושער מושלם תוך 21 דקות, והבטיח לנבחרת הישראלית ניצחון חשוב מאוד". בהולנד המשיכו לשבח והגדירו את המשחק כ"מופע של זהבי".

"זהבי התאושש מהחמצת הפנדל נגד סקוטלנד בצורה מושלמת. הוא כבש גם נגד צ'כיה, ועומד על ארבעה שערים בשני המשחקים האחרונים בנבחרת. אחרי ההצגה ההירואית שלו אתמול, אין ספק שגם פ.ס.וו תרוויח ממנו".

גם באתר הרשמי של פ.ס.וו ציינו לטובה את המשחק של זהבי וכתבו ש"הוא היה בלתי ניתן לעצירה. הוא היה אחראי באופן בלעדי על הניצחון של ישראל, וסגר שבוע פורה עם נבחרת ישראל, כולל ארבעה כיבושים. זהבי היה הישראלי היחיד שכבש בשני המשחקים, אבל לצד האופוריה מיכולתו, הוא מסיים את השבוע ברגשות מעורבים אחרי שהחמיץ פנדל מכריע נגד סקוטלנד".

ערן זהבי חוגג עם עופרי ארד, נבחרת ישראל. רויטרס
גם בחו"ל לא מתעלמים. זהבי חוגג אתמול/רויטרס

"זהבי חיסל את סלובקיה", כתבו בתקשורת הצ'כית. "גם בגיל 33, החלוץ הישראלי ממשיך להוכיח שהוא קורץ מחומר מיוחד. הוא גאנר אדיר".

באתר הגרמני הפופולרי "קיקר" כתבו ש"הסלובקים נראו בדרך הנכונה, עד שהגיע המופע של ערן זהבי. החלוץ הישראלי לקח ללב את התוצאה והשלים שלושער מושלם".

באתר Sofascore הכתירו את זהבי לשחקן השבוע בליגת האומות, ומן הסתם, הכלילו אותו גם בנבחרת המחזור. גם באתר ההימורים 365Scores הכניסו את זהבי לנבחרת המחזור.

* גדי קינדה נכנס כמחליף בהפסד 1:0 של קנזס סיטי לדאלאס. הקשר הישראלי שפתח בשני המחזורים האחרונים, נשלח למערכה מיד עם פתיחת המחצית השנייה כשקבוצתו בפיגור, אבל לא הצליח לסייע לקבוצה לצבור נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully