וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטנשטיינר קיבל שבחים על הטיפול בתקרית: "אוהבים לראות שחור אצלנו"

בהתאחדות מרוצים מאוד מה-2:3 הדרמטי על סלובקיה: "קאמבק מטורף, היינו על סף התרסקות". המאמן האוסטרי שלא הוציא את זהבי או את דאבור ממשיך להרוויח נקודות אצל אורן חסון לקראת ההחלטה על זהות המאמן הקבוע: "ניהל את המשחק טוב מאוד"

כל 39 השערים מהמחזור הרביעי של משחקי ליגת האומות/באדיבות ספורט 1

סיפוק רב בצמרת ההתאחדות לכדורגל מהניצחון 2:3 אמש (רביעי) של נבחרת ישראל אמש בעיר טרנבה על סלובקיה. גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל אמר אמש: "הנבחרת שיחקה שלושה משחקים בשישה ימים. אחרי מפח הנפש בסקוטלנד וההפסד הביתי לצ'כיה, באה המחצית הראשונה כאן והייתה יכולה לרסק את הנבחרת. למרות ששיחקנו טוב והגענו להמון מצבים, ירדנו בפיגור של שני שערים עם התקרית בין זהבי לדאבור שהייתה יכולה לפרק את כולם. אבל אז באה המחצית השנייה עם משחק אדיר של כולם ובעיקר זהבי וקאמבק מטורף. צריך להסיר את הכובע בפני הנבחרת אחרי שבוע כזה".

כפי שפורסם כאן גם אחרי ההפסדים לסקוטלנד ולצ'כיה, החלטות לגבי עתיד המאמן הלאומי יתקבלו רק אחרי שני המשחקים שנותרו בליגת האומות בחודש הבא מול צ'כיה בחוץ ונגד סקוטלנד בבית. "אין שום החלטה לגבי וילי ולא תהיה עד אחרי המשחק האחרון", הבהיר אמש גורם בכיר בהתאחדות. "כולם יכולים להגיד מה שהם רוצים. אנחנו נעבוד בזמן שלנו ובקצב שלנו בלי לחץ מאף אחד. רק אחרי שיסתיים קמפיין ליגת האומות, נכריע אם וילי נשאר איתנו הלאה או שהוא יוחלף".

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר. רויטרס
הכנה טובה מאוד. רוטנשטיינר/רויטרס

מי שיקבע האם רוטנשטיינר ממשיך כמאמן הם חברי ועדת האיתור בראשות יו"ר ההתאחדות אורן חסון. חסון שהה עם הנבחרת גם בנסיעה לסקוטלנד בשבוע שעבר וגם השבוע בסלובקיה והוא התרשם לטובה מהאופן שבו הנבחרת מתאמנת, עובדת ומקבלת תכנים מהמאמן. חסון שומר את הקלפים צמוד לחזה, אבל בסביבתו מספרים שהוא היה מרוצה מהרבה דברים שקורים בנבחרת תחת רוטנשטיינר, כך שהכול לגמרי פתוח לגבי ההמשך לתוך שנת 2021.

בהתאחדות דיברו אמש כחלק מסיכום השבוע האחרון על שילוב שחקנים צעירים כמו עופרי ארד ומוחמד אבו פאני. על המשך ההתקדמות של מנור סולומון ושל עילאי אלמקייס. ציינו לטובה את היכולת של רוטנשטיינר לשלב נהדר את אייל גולסה שכלל לא הכיר את האוסטרי והשתלב מצוין בנבחרת. בהתאחדות גם הזכירו שהנבחרת חסרה אמש שחקנים רבים בגלל הקורונה ובכל זאת מצאה פתרונות בסגל השחקנים המצומצם. רוטנשטיינר גם זכה למילים חמות על כך שלא היה נמהר להוציא את ערן זהבי ומונאס דאבור בהפסקה אחרי התקרית ביניהם כפי שציפו ממנו אנשים כאלה ואחרים בארץ. "אצלנו אוהבים לראות רק שחור ורע", אמרו גורמים בנבחרת. "וילי העמיד את הנבחרת טוב, הגיב במחצית השנייה טוב מאוד עם חילופים נכונים ועבר לשחק התקפי מאוד. אם המשחק היה נמשך עוד 20 דקות, היינו מבקיעים עוד צמד".

בנבחרת העריכו אמש כי לא מן הנמנע שוילי רוטנשטיינר ינסה לשחק בשני המשחקים בחודש הבא במערך אחר עם שני בלמים בלבד כדי לנסות לראשונה בעידן שלו לשחק עם קו אחורי של ארבעה ולראות מתחילת המשחק האם זה עובד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully