וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי חיובי לקורונה: "הרגשה של כיסוי תחת אחד גדול"

שלושה ימים אחרי השלושער המזהיר שלו במדי הנבחרת, פ.ס.וו איינדהובן עדכנה כי הכוכב הישראלי נדבק והוא נדרש לבידוד של 72 שעות. זהבי הגיב: "הרגשתי חלש ועייף ביום המשחק מול סלובקיה. יש כאוס שלם, אין הצדקה לבדיקות"

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - פורטונה סיטארד 0:1/ספורט 1

שלושה ימים אחרי ההצגה הנהדרת שלו, שהובילה את נבחרת ישראל למהפך גדול וניצחון 2:3 בסלובקיה, התברר כי ערן זהבי נמצא חיובי לקורונה. הכוכב הישראלי חזר להתאמן עם פ.ס.וו איינדהובן, קבוצתו ההולנדית שנערכת למשחק הליגה מחר (ראשון) מול זוולה, והיא הודיעה כי בבדיקות שלה השחקן נדבק.

באינסטגרם שלו כתב זהבי: "אז אחרי שהצלחתי לברוח מזה מינואר עד עכשיו, גם אני חיובי לקורונה.
תודה לכל השואלים, הכול בסדר ואני מרגיש טוב. יש לי הרבה מה להגיד על מדיניות הבדיקות והאפקטיביות שלהן בקפסולה של נבחרת. הרי אם הגענו למצב בתוך הקפסולה הזו שיש ארבעה חולים שהיו איתנו במגע יומיומי, מה הסיכוי שלא יהיו עוד? היו לי שתי תוצאות שליליות, אבל הרגשתי שמשהו לא בסדר, גם ביום המשחק נגד סלובקיה הרגשתי חלש ועייף... אבל הבדיקה יום לפני כן יצאה שלילית אז קישרנו את זה לעומס המשחקים ושינויי מזג האוויר.

"מפה אני רק יכול להבין שאין שום הצדקה לבדיקות, הן לא יכולות למנוע שום דבר ואנחנו רואים את זה בכמה וכמה נבחרות וגם בקבוצות. הכול כל כך מבולבל, כל כך נותן הרגשה של כיסוי תחת אחד גדול שלא מצליח! מי שחולה עם תסמינים קשים לא יוכל לשחק בכל מקרה ומי שנדבק ובלי תסמינים כבר מדבק בכל מקרה! בקיצור, כאוס שלם. קורונה שיגעת את העולם. יאללה, תעופי מפה כבר. בריאות לכולם".

לאחר מכן הסביר זהבי בפוסט נוסף: "אני כבר רואה שמקשרים את מה שאמרתי להתנהלות של נבחרת ישראל, אז לא ואפילו ממש לא!!! הצוות הרפואי בנבחרת בראשות אודי קאופמן עשה כל שביכולתו לפי התקנון שאופ"א קבעה, לשמור עלינו כמה שיותר! לצערי הוא רופא ולא קוסם. תתעסקו בעיקר!!!".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. GettyImages
יחמיץ גם את גרנאדה? ערן זהבי/GettyImages

לפי הדיווחים בהולנד, זהבי נעדר מהאימון האחרון של הקבוצה לאחר ש"הרגיש תסמינים קלים של מחלה". לאחר קבלת התוצאות נכנס זהבי לבידוד ביתי שיימשך לפחות 72 שעות, על פי ההנחיות בהולנד, ולאחר מכן תתבצע בדיקה נוספת ומצבו ייבחן. כרגע הוא בספק גדול גם למשחק מול גרנאדה בליגה האירופית ביום חמישי. פרט אליו נמצא חיובי גם ג'ורדן טזה הצעיר.

אחרי שקיבל את השחרור שלו מגוואנגז'ו R&F ויכול היה לשחק סוף כל סוף באיינדהובן, זהבי פרע שטר ראשון כבר בבכורה, כשהבקיע וגם בישל בניצחון על רונזבורג שהעלה את הקבוצה לשלב הבתים של הליגה האירופית. במשחק הליגה הראשון שלו הוא הוסיף בישול בניצחון 0:2 על פורטונה סיטארד ומחר אמור היה לפתוח פעם נוספת.

כזכור, ניר ביטון נמצא חיובי לקורונה לאחר ששוחרר מסגל הנבחרת בסיום המשחק מול סקוטלנד בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו, ולאחר המשחק מול צ'כיה בליגת האומות התברר כי גם חאתם עבד אלחמיד נדבק. שניהם לא נכללו היום בסגל של סלטיק שהפסידה 2:0 לריינג'רס בדרבי.

הצייצנים מגיבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully