וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי ומונס דאבור התעמתו על הדשא, והצטלמו מחובקים בסיום: "מזל שהשלמנו במחצית"

תקרית מביכה במשחק הנבחרת: שני הכוכבים התווכחו על הדשא, הרוחות התלהטו ושחקנים נאלצו להחזיק ולהרגיע את חלוץ הופנהיים. זהבי, שכבש שלושער, הצטלם עם דאבור בסיום: "התחלנו להתווכח והגענו לקללות, מותר לריב, יצאנו מזה מצוין"

כל 39 השערים מהמחזור הרביעי של משחקי ליגת האומות/באדיבות ספורט 1

עימות חריג נרשם הערב (רביעי) במחצית המשחק של נבחרת ישראל נגד סלובקיה (2:3), כשערן זהבי ומונס דאבור החליפו צעקות בתקרית שכמעט התפתחה לעימות פיזי. שחקן פ.ס.וו איינדהובן סימן לחלוץ הופנהיים לשתוק, דאבור הגיב במחווה משלו, וכשירד לחדר ההלבשה כשהוא עצבני וכעוס בליוויו של אריאל הרוש, השוער המחליף נאלץ להחזיק אותו בניסיון להרגיעו. גם שאר שחקני הנבחרת ניסו להרגיע ולהפריד בין הניצים. האירוע הגיע מיד כשנשמעה השריקה להפסקת המחצית, כששחקני שתי הנבחרות ירדו לחדר ההלבשה, כשנבחרת ישראל בפיגור 2:0 מול סלובקיה.

המאמן וילי רוטנשטיינר העדיף שלא להעניש אף אחד מבין שני השחקנים ולא החליף אף אחד מהם בהפסקת המחצית, על אף האירוע המביש - החלטה שהתבררה כמצוינת, לאור העבודה שזהבי כבש שלושער והחזיר את ישראל מ-2:0 ל-2:3.

מונס דאבור שחקן נבחרת ישראל מתעמת עם ערן זהבי. רויטרס
מונאס דאבור במהלך העימות עם זהבי/רויטרס
ערן זהבי, מונס דאבור, שחקני נבחרת ישראל אחרי העימות. האינסטגרם של ערן זהבי, צילום מסך
ערן זהבי, מונס דאבור, שחקני נבחרת ישראל אחרי העימות/צילום מסך, האינסטגרם של ערן זהבי

בסיום המשחק זהבי העלה תמונה שלו ושל דאבור מחובקים בחדר ההלבשה, וכתב: "מזל שהשלמנו במחצית". יש לציין, אגב, שבמהלך השער של זהבי, המצלמה הראתה שדאבור לא ממש חגג. זהבי אמר בסיום: "הייתה תקרית לא נעימה, היינו מתוסכלים, רצנו וירדנו להפסקה בפיגור, התחלנו להתווכח והגענו לקללות, ושם נכנסנו לחדר פנימי, דיברנו, ואמרנו לכולם שהכל בסדר, ויצאנו למחצית השנייה עם מנטליות כזאת.גדולה של שחקנים זה לדעת לצאת מזה ובמחצית השנייה עשינו משחק מצוין. לפעמים זה אפילו טוב שיש אמוציות ושחקנים שאכפת להם, וגם לריב מותר".

על המשחק עצמו אמר זהבי: "משחק מצויין שלנו. היינו הנבחרת העדיפה מההתחלה ועד הסוף. היינו צריכים לכבוש ולהוביל ובמקום זה מצאנו את עצמנו בפיגור של 2:0, אבל ידענו לחזור. עשינו את זה קצת קשה, אבל זה יותר מתוק. אני לא בא לגנוב את ההצגה לאף שחקן בנבחרת. אני בא לעזור לנבחרת לשחק יותר ולכבוש שערים, זו העבודה שלי. אני משחק בתפקיד שלי רוב הזמן ומקבל כדורים נוחים ומשתדל לעשות את העבודה שלי. אני מקווה שזה ימשיך כך.

"אני לא חושב שאנחנו נבחרת אפורה, אם היינו מנצלים את ההזדמנויות שלנו לא היינו מדברים על זה. אנחנו צריכים לשחק כמו ששיחקנו היום במחצית השנייה - ללכת על כל הקופה ולא לפחד".

עוד בוואלה!

עם שלושער ומהפך ענק של ערן זהבי: נבחרת ישראל ניצחה 2:3 את סלובקיה

לכתבה המלאה
ערן זהבי חוגג שלושער מול סלובקיה, נבחרת ישראל. רויטרס
ברקע - דאבור לא נראה צוהל. זהבי אחרי השלישי/רויטרס

דאבור: "אני לא כל כך יודע להסביר למה בנבחרת המספרים לא מגיעים כמו בקבוצות. אני נותן את כל מה שיש לי במשחקים, רץ, לוחץ. לפעמים יוצא שאני לא מגיע להזדמנויות במהלך כל המשחק. אם מסתכלים על המשחק היום - הרגשתי מצויין. עשיתי הרבה דברים טובים.

דאבור נשאל האם קשה לו לבלוט לצד שחקן דומיננטי כמו ערן זהבי, וענה: "ערן כבש שלושער, הוא כוכב כדורגל ומגיע לו כל הכבוד שבעולם. לגבי, עברתי את זה גם בקבוצות. לפעמים לא הולך מבחינת יכולת ואתה כובש, ולפעמים אתה משחק טוב ואתה לא כובש".

על וילי רוטנשטיינר: "לדעתי הוא עושה עבודה טוב מאוד. אנחנו אוהבים אותו. הוא עובד איתנו על הדברים שאנחנו רוצים להשתפר בהם. כל נבחרת שבאה נגדינו יודעת שיהיה לה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully