וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוצב הלב שהביא לפיצוץ: סיפור הקאלט מאחורי עזיבת אלדד שביט את סכנין

14.10.2020 / 18:33

הקשר אלן אנג'י שהצטרף בהמלצת המאמן לא קיבל אישור לשחק בגלל בעיה רפואית חריגה, מה שעורר את זעמו של אבו יונס. אחר כך הגיעה השיחה הקשה ממנה כבר לא הייתה דרך חזרה - למרות כל ההסברים. מאחורי הקלעים

בית"ר ירושלים חזרה להתאמן/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

מסתבר שמאחורי ההתפטרות המפתיעה של אלדד שביט מבני סכנין הערב (רביעי) עומד עוד סיפור קאלט מבית היוצר של בני סכנין. הכול התחיל ב-3 באוקטובר, התאריך בו הצטרף בהשאלה מגראסהופרס הקשר אלן אנג'י. אנג'י בן ה-21, שחקן נבחרת ליבריה, הצטרף לקבוצה בהמלצתו של המאמן, שרצה אותו מאוד ולחץ על ההנהלה לצרפו.

אלא שזמן קצר אחרי הצטרפותו, התגלתה בעיה קלה: מסתבר שאנג'י סובל מבעיית לב נדירה אצל כדורגלנים, שהכריחה אותו לעבור ניתוח להשתלת קוצב לב. הגיליון הרפואי של הקשר לא מנע ממנו להפוך לשחקן נבחרת ליבריה, להירכש ב-2019 על ידי גראסהופרס, לערוך במדיה 18 הופעות ולכבוש שני שערים. אבל מסתבר שלישראל חוקים משלה, ועברו של אנג'י לא אפשר לו להירשם למשחקי הקבוצה, מה שהכעיס מאוד את הבעלים מוחמד אבו יונס.

קשר בני סכנין אלן אנג'י במדי גראסהופרס. GettyImages
גרם לשיחה קשה בין אבו יונס לשביט. שחקן המריבה אלן אנג'י/GettyImages

על הרקע הזה נערכה השיחה הטעונה בין אבו יונס לשביט, שאחריה החליט המאמן להתפטר מיידית. שביט הסביר לאבו יונס שאנג'י רשם הופעות רבות בעבר בשוויץ ובליבריה על אף קוצב הלב שהושתל אצלו, ושלא מדובר במקרה נדיר במיוחד אצל כדורגלנים אפריקאים. למקורביו אמר המאמן: "אני לא מבין איך אני קשור לעניין שלא מאשרים אותו".

אבל ההסברים לא עזרו. אבו יונס "התפוצץ" על שביט, וברגע שהטונים עלו והשיחה הגיעה למקומות לא נעימים, המאמן החליט לסיים את דרכו. המנכ"ל חאלד דוכי עוד ניסה לשכנע אותו לחזור בו, אולם שביט התייצב באימון הקבוצה היום והודיע לשחקנים על סיום דרכו בצורה ובתזמון שהפתיע רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully