וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייאקס אחרי ה-0:13: הרגע המרגש, הגיבור הטראגי, ה"חמדנות", השיאים והבדיחות

הערב האומלל של שוער ונלו, הנחמה של שוער אייאקס, הרגע ה"צבוע" של המנצחים, החמישייה של טראורה והתגובות העצובות של המפסידים. מאחורי משחק השיא

תקציר ה-0:13 ההיסטורי של אייאקס על ונלו/באדיבות ספורט1

רק ביום רביעי אייאקס נחלה הפסד כואב בליגת האלופות, 1:0 ביתי מול ליברפול אלופת אנגליה. אתמול (שבת) הקבוצה של אריק טן האח שברה שיא מדהים בליגה ההולנדית עם 0:13 בלתי נשכח על ונלו האומללה, שפשוט התפרקה אחרי ההפסד הזה. לאסינה טראורה הוא השחקן הראשון של אייאקס שכובש חמישייה בליגה מאז מרקו ואן באסטן שעשה את זה ב-1985 עם שישייה.

יורגן אקלנקאמפ 13, לאסינה טראורה 17, לאסינה טראורה 32, דושאן טאדיץ' 44, לאסינה טראורה 54, אנתוני 55, יורגן אקלנקאמפ 57, דיילי בלינד 59, לאסינה טראורה 65, קלאס יאן הונטלאר 74 (פנדל), קלאס יאן הונטלאר 76, ליסנדרו מרטינס 78, לאסינה טראורה 87. זו רשימת הכובשים הבלתי נגמרת של המשחק הזה. אייאקס עלתה זמנית לפסגת הטבלה בהולנד עם 15 נקודות משישה משחקים והפרש שערים 3:24. ונלו האומללה צברה 5 נקודות והיא במרכז הטבלה, אבל אחרי המפלה הערב, הפרש השערים שלה עומד על 22:9.

שוער אייאקס, אנדרה אונאנה, מנחם את שוער ונלו, דלאנו ואן קרוי. Soccrates Images, GettyImages
אונאנה שוער אייאקס מנסה לנחם את ואן קרוי שוער ונלו/GettyImages, Soccrates Images

.

כוכב הערב טראורה הסביר: "היינו רעבים כי הפסדנו במשחק האחרון בליגת האלופות. רצינו תגובה ראויה. זה היה משחק נהדר, הופעה טובה של כל הקבוצה. אני מאוד גאה להיות חלק מהקבוצה הזו ולהראות מה אני יכול לעשות. אני צריך להיות מוכן לכל משחק, ואם הקבוצה זקוקה לי אז להיות שם".

קפטן ונלו, אריאן סווינקלס, אמר: "זה סיוט, אין לי מילים. מעולם לא חוויתי דבר כזה, מעולם. עשינו לאייאקס שירות נהדר אחרי ההפסד שלה לליברפול באמצע השבוע. עמדנו והסתכלנו עליה רוקדת. אנחנו בהלם".

עוד בוואלה!

אייאקס הביסה את ונלו 0:13 בניצחון הגדול אי פעם בליגה ההולנדית

לכתבה המלאה
שוער אייאקס, אנדרה אונאנה, מנחם את שוער ונלו, דלאנו ואן קרוי. Soccrates Images, GettyImages
אחוות שוערים? אונאנה/GettyImages, Soccrates Images

הגיבור הטראגי של המשחק הוא ללא ספק שוער ונלו דלאנו ואן קרוי, שבקבוצה שבה גדל, בעיר שבה גדל, בסך הכל בהופעה החמישית שלו בהרכב, ספג 13 שערים. ואן קרוי, יש לציין, אף סיפק כמה הצלות, אבל נאלץ להוציא את הכדור מהרשת שוב ושוב, ואוהדים רבים בהולנד אף ביקרו את ה"חמדנות" של אייאקס ושחקניה, שלא ריחמו על היריבה.

בסיום המשחק שוער אייאקס אנדרה אוננה אף ניגש לשוער ונלו וניסה לנחם אותו, אחר כך גם העלה תמונה שלו מחבק אותו וכתב "RESPECT" כדי להביע כבוד לשוער היריב - אבל בהולנד הזכירו איך לפני הפנדל שקבע 0:10 הוא רץ את כל המגרש כדי לקבל הזדמנות ולכבוש, אבל קלאס יאן הונטלאר לא נתן לו. "אם היה לי גול או שניים, זה משהו אחר", אמר החלוץ, "זה נחמד לשוער לכבוש, אבל קודם החלוץ". הונטלאר הודה שאייאקס לא ניסתה לרחם על יריבתה: "מבחינתנו זו הייתה הזדמנות לכבוש כמה שיותר שערים ולשפר את הפרש השערים שלנו".

המאמן אריק טן האח התייחס לריצה של קלאס-יאן הונטלאר לקחת את הכדור מהרשת אחרי הפנדל שהעלה ל-0:10: "כך זה צריך להיות, הלא כן? השחקנים הראו את התשוקה והרעב שלהם, רצינו לקבל את זה מהם. לא היה כאן כדורגל גדול".

בטוויטר של ונלו שמרו על חוש הומור למרות הכול..

ברשת מסתלבטים על ונלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully